Δεν… έπιασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών οι ετήσιες πωλήσεις της βρετανικής υπηρεσίας παράδοσης φαγητού Deliveroo Plc καθώς ο πληθωρισμός και οι οικονομικοί «αντίξοοι» άνεμοι έπληξαν τους καταναλωτές.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 14% σε 1,97 δισ. στερλίνες (2,4 δισ. δολάρια) και οι λειτουργικές ζημίες της ήταν 245,6 εκατ. στερλίνες πέρυσι, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη. Τα ποσά αυτά συγκρίνονταν με τις μέσες εκτιμήσεις για 2,03 δισ. στερλίνες και 210,3 εκατ. στερλίνες, αντίστοιχα, μεταξύ των αναλυτών που συμμετείχαν στην έρευνα του Bloomberg.

Οι μετοχές υποχώρησαν κατά 4% στις 86 πένες στις 8:38 π.μ. στο Λονδίνο.

Παρόλα αυτά, η εταιρεία δήλωσε ότι έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο κερδοφορίας το δεύτερο εξάμηνο του 2022, σημειώνοντας θετικά προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων νωρίτερα από τις προηγούμενες προβλέψεις της.

Ο διευθύνων σύμβουλος Will Shu απέδωσε τα αποτελέσματα στο πιο λιτό μάρκετινγκ και στην εκκολαπτόμενη επιχείρηση διαφήμισης εντός της εφαρμογής, την οποία η Deliveroo άρχισε να αναπτύσσει πέρυσι.

«Ήταν ένα πραγματικά σκληρό καταναλωτικό περιβάλλον», δήλωσε ο Shu σε συνέντευξή του. «Καθώς κοιτάμε μπροστά φέτος, είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι».

Η Deliveroo μείωσε σημαντικά τις δραστηριότητές της πέρυσι, αποχωρώντας από την Ισπανία, την Αυστραλία και τις Κάτω Χώρες. Τον Φεβρουάριο, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει το 9% του εργατικού δυναμικού της.

 

Διαβάστε ακόμα

Το θρίλερ με την Credit Suisse, οι… φθινοπωρινές εκλογές, οι «αμάν τι πάθαμε» και o «έτοιμος πρωθυπουργός»

H τεχνολογική επανάσταση των smart-watches – Αυτά είναι τα κορυφαία

Ο πανίσχυρος Σαουδάραβας που θα μπορούσε να «σώσει» την Credit Suisse