Σε χαμηλό 16 ετών κατρακύλησε η μετοχή της Hennes & Mauritz μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου. Η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων χάνει έδαφος έναντι της   Zara του ομίλου Inditex, καθώς η νέα τάση που έχει δημιουργηθεί στην εν λόγω αγορά δείχνει πως οι εταιρείες λιανικής που δεν διαθέτουν δυνατό κομμάτι online πωλήσεων, υποχωρούν έναντι των πιο… εξελιγμένων τεχνολογικά αντιπάλων τους.

Η H&M ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη πτώση των τελευταίων 10 ετών στις πωλήσεις τριμήνου καθώς λιγότεροι πελάτες επισκέφθηκαν τα καταστήματά της, αναγκάζοντάς την να αναθεωρήσει τα σχέδια επέκτασης και αντιθέτως εξετάζει το κλείσιμο καταστημάτων.

Η μετοχή της σημείωσε πτώση 13%, που είναι η μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή πτώση των τελευταίων 16 ετών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κρίση που έπληξε τα εμπορικά κέντρα στις ΗΠΑ, τώρα διαχέεται και σε άλλα σημεία του πλανήτη, γεγονός που αποτελεί σοβαρό πλήγμα για τα κέρδη της H&M.

Αντιθέτως, ο όμιλος Inditex έχει ξεπεράσει σημαντικά τη σουηδική εταιρεία καθώς επεκτείνεται πιο επιθετικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο ισπανικός κολοσσός αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε διψήφιο ρυθμό ανάκαμψης των εσόδων για το Νοέμβριο και τις αρχές Δεκεμβρίου.
 
Αντιθέτως, η H&M ανακοίνωσε πωλήσεις προ  ΦΠΑ μειωμένες κατά 4%  σττα 50,4 δισ. κορώνες το τρίμηνο που έληξε τον Νοέμβριο. Οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο εσόδων κατά 2%.

Σε μια προσπάθεια να δώσει ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η H&M ανακοίνωσε ότι  επεκτείνει τη συμφωνία συνεργασίας με την πλατφόρμα Tmall του ομίλου  Alibaba, με την προσθήκη νέων μπραντς.