search icon

Bloomberg

Uber, Lyft και Lime «κερδίζουν» τον επιχειρηματικό τουρισμό

Τα ταξί έχουν χάσει μερίδιο αγοράς στις χώρες που παραδοσιακά είχαν σημαντική παρουσία

H μεταφορά χρηματικών ποσών από επιχειρήσεις σε εταιρείες μεταφοράς ατόμων και αγαθών με μίσθωση (ride-hailing) αυξάνονται ολοένα περισσότερο καθώς οι αντίστοιχες εφαρμογές (apps) ανεβαίνουν όλο και περισσότερο στις προτιμήσεις των Αμερικανών επαγγελματιών.

Η Uber Technologies αποτελεί τη συχνότερη επιλογή των επιχειρήσεων κατά το τελευταίο τρίμηνο, όπως αποτυπώνεται σε report της Certify, παρόχου λογισμικού που βοηθά τις εταιρείες να διαχειρίζονται τα έξοδα ταξιδίων. Οι αποδείξεις της Uber αφορούν στο 12,72% όλων των εταιρικών συναλλαγών που πραγματοποίησαν οι πελάτες της Certify. Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες ξόδεψαν 25,37 δολάρια για κάθε συναλλαγή με την Uber.

Η ανταγωνιστική Lyft αύξησε επίσης το μερίδιο αγοράς της κατά το δεύτερο τρίμηνο παίρνοντας το 3,8% όλων των συναλλαγών – αύξηση 2,6% σε σχέση με την πορεία της εφαρμογής πριν από δύο χρόνια.

Την ίδια ώρα, τα ταξί έχουν χάσει μερίδιο αγοράς στις χώρες που παραδοσιακά είχαν σημαντική παρουσία, όπως η Νέα Υόρκη και το Σικάγο.

«Εάν είστε ιδιοκτήτης ή οδηγός ταξί, πρέπει να βρείτε ένα νέο επιχειρησιακό μοντέλο, διότι η τάση είναι σαφής και θα συνεχίσει να οδηγεί σε ολοένα και λιγότερες κούρσες με ταξί», δήλωσε ο CEO της Certify, Bob Neveu.

Σε μια προσπάθεια να περιορίσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση και να αποτρέψουν την περαιτέρω συρρίκνωση της βιομηχανίας ταξί, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής της Νέας Υόρκης εφάρμοσαν πέρυσι μια σειρά από κανόνες σχετικά με τις εφαρμογές που παρέχουν ιδιωτικές μετακινήσεις.

Οι αλυσίδες ταχείας εστίασης αποτελούν μία δημοφιλή επιλογή για όσους τρώνε χρησιμοποιώντας εταιρική κάρτα. Τα Starbucks, τα McDonald’s και τα Chick-fil-A ήταν τα κορυφαία εστιατόρια του τελευταίου τριμήνου. Η αλυσίδα McDonald’s βρέθηκε στην κορυφή των δαπανών που σημειώθηκαν τόσο για μεσημεριανό γεύμα όσο και για δείπνο.

Μία πρόσφατη προσθήκη στις αναφορές του Certify είναι τα ηλεκτρικά πατίνια. Οι εταιρείες που βρέθηκαν πρώτες στις δαπάνες ήταν οι Lime και Bird. Οι δύο νεοσύστατες επιχειρήσεις λειτουργούν σε περισσότερες από 100 πόλεις παγκοσμίως και έχουν αποτιμηθεί στα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα έξοδα από την Amazon και την Walmart περιλαμβάνονται στις υπηρεσίες τεχνολογίας, όπως οι υπηρεσίες Amazon Web Services, ο φορητός φορτιστής και τα αναλώσιμα γραφείου. Το μέσο κόστος ανά συναλλαγή από την Amazon ήταν υπερδιπλάσιο του κόστους για τη Walmart, στα 121 δολάρια και 55 δολάρια αντίστοιχα.

Η Ceritfy δημοσιεύει μια τριμηνιαία έκθεση δαπανών που βασίζεται σε περισσότερες από 10 εκατομμύρια συναλλαγές επαγγελματικών ταξιδιών από πελάτες όπως οι Exxon Mobil Corp, H & R Blockκαι Garmin.

Exit mobile version