search icon

Bloomberg

VW: Σχέδια για μεταφορά της παραγωγής από τη Γερμανία – Ποιες χώρες μπαίνουν στο στόχαστρο

Η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μεγάλα εργοστάσια στη Γερμανία, στην Τσεχία και στη Σλοβακία

Σε διαδικασία αλλαγών φαίνεται ότι βρίσκεται ο χάρτης της βιομηχανικής παραγωγής στην Ευρώπη, καθώς οι ελλείψεις που παρουσιάζονται σε φυσικό αέριο είναι μία από τις προκλήσεις που η βιομηχανία λόγω της ενεργειακής κρίσης.

Συγκεκριμένα, η Volkswagen, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η μεταφορά της παραγωγής ήταν μία από τις μεσοπρόθεσμες επιλογές που βρίσκονται στο τραπέζι, εφόσον οι ελλείψεις φυσικού αερίου διαρκέσουν πολύ περισσότερο αυτόν τον χειμώνα.

Η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μεγάλα εργοστάσια στη Γερμανία, στην Τσεχία και στη Σλοβακία, που είναι από τις ευρωπαϊκές χώρες που εξαρτώνται περισσότερο από το ρωσικό αέριο.

«Ως μεσοπρόθεσμες εναλλακτικές, εστιάζουμε στην πιο τοπική παραγωγή, στη μεταφορά παραγωγικής ικανότητας ή στις τεχνικές εξεύρεσης εναλλακτικών λύσεων, παρόμοιες με όσες ήδη εφαρμόζονται στο πλαίσιο των προκλήσεων που προκαλούν οι ελλείψεις ημιαγωγών και άλλα πρόσφατα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα», δήλωσε ο Γκενγκ Γου, επικεφαλής αγορών της Volkswagen.

Η απόφαση της Ρωσίας να περιορίσει τις προμήθειες φυσικού αερίου στην Ευρώπη έχει προκαλέσει ανησυχίες ότι η Γερμανία μπορεί να οδηγηθεί στην επιβολή δελτίου στα καύσιμα. Η πρόσφατη είδηση ότι οι γερμανικές αποθήκες φυσικού αερίου έχουν γεμίσει στο 90% νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα κατευνάζει τους φόβους για έντονες ελλείψεις αυτόν τον χειμώνα, αλλά η Γερμανία αντιμετωπίζει μια πρόκληση για την αναπλήρωση των εξαντλημένων αποθεμάτων το επόμενο καλοκαίρι, εάν δεν υπάρχουν προμήθειες από τη Ρωσία.

Όπως είπε εκπρόσωπος της Volkswagen στο Bloomberg, η νοτιοδυτική Ευρώπη ή οι παράκτιες ζώνες της βόρειας Ευρώπης, περιοχές που έχουν καλύτερη πρόσβαση σε φορτία υγροποιημένου φυσικού αερίου από τη θάλασσα, θα μπορούσαν να είναι ανάμεσα στους κερδισμένους σε οποιαδήποτε μεταφορά της παραγωγής. Ο όμιλος Volkswagen λειτουργεί ήδη εργοστάσια αυτοκινήτων στην Πορτογαλία, την Ισπανία και το Βέλγιο, χώρες που φιλοξενούν τερματικούς σταθμούς LNG.

Διαβάστε ακόμα:

Οι σκοτεινές μπίζνες της Τουρκίας του Ερντογάν

Ο Yul Brynner του Μαξίμου, ο αόρατος σύμβουλος, το φέσι της ΕΥΔΑΠ και τα χρυσά ακίνητα

Grimaldi εναντίον ΟΛΘ για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Exit mobile version