Η δύσκολη περίοδος με την πανδημία σε παγκόσμιο επίπεδο, μοιάζει να έχει φέρει στην επικαιρότητα ορισμένες τάσεις που φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Μια τάση από αυτές που αντιμετωπίζεται με διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι οι διαδικτυακές πωλήσεις. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι έχουν δημιουργηθεί νέες εταιρείες στο εξωτερικό, με ειδίκευση στο συγκεκριμένο αντικείμενο (τέτοιες είναι η Cazoo και η Cinch).

Τα πλεονεκτήματα που συγκεντρώνει η διαδικασία της δήλωσης ενδιαφέροντος για ένα αυτοκίνητο αλλά και της διαμόρφωσης με την ελάχιστη επαφή σε πραγματικό χρόνο με εκπροσώπους εταιρειών και αντιπροσωπείες, φαίνεται πως όσο περνάει ο καιρός εκτιμώνται όλο και περισσότερο.

Είναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του Kirk O’ Callaghan, Διευθύνοντος Συμβούλου της Carzam, μιας εταιρείας που ξεκίνησε τις δραστηριότητές της κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο οποίος πιστεύει ότι το μέλλον των ηλεκτρονικών αγορών αυτοκινήτων είναι πολύ δυνατό. Σημαντική ένδειξη αυτής της τάσης είναι το ότι οι ηλεκτρονικές αγορές αυτοκινήτων έχουν αυξηθεί, ακόμη και μετά το άνοιγμα εκθεσιακών χώρων στις 12 Απριλίου.

«Η πανδημία έχει επιταχύνει μια αλλαγή στη συμπεριφορά των πελατών», λέει ο O’ Callaghan. «Όταν οι πελάτες κατανοούν τα οφέλη της αγοράς αυτοκινήτου στο διαδίκτυο και πώς μπορούν να αγοράσουν με ασφάλεια, χωρίς δισταγμό το κάνουν». Η ύπαρξη της τεχνολογίας που υποστηρίζει όλες αυτές τις πλατφόρμες για τις διαδικτυακές πωλήσεις, ήταν «ευχής έργον» κατά τη διάρκεια του lockdown τόσο για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όσο και για τους καταναλωτές.

«Πάνω από ένα χρόνο μετά τo ξέσπασμα της πανδημίας, έχουμε δει κάποιες μεγάλες τάσεις να συσσωρεύονται στη νέα αγορά αυτοκινήτων, προφανώς λόγω της αναγκαστικής εξάρτησης από τις διαδικτυακές πωλήσεις», δήλωσε ο Mike Hawes, Διευθύνων Σύμβουλος του Συνδέσμου Κατασκευαστών και Εμπορίας Αυτοκινήτων.

«Η επιτυχία των διαδικτυακών υπηρεσιών, ήταν σωτήρια για τον κλάδο μας, διατηρώντας τις πωλήσεις ενός μεγάλου ποσοστού μέσα στην πανδημία».

Φυσικά, όπως συμβαίνει σε κάθε περίπτωση, οι επιλογές μπορούν να συνδυαστούν μια και δεν γίνεται αυστηρά ή το ένα ή το άλλο. Οι πελάτες χρησιμοποιούν «υβριδικές» μεθόδους για να αγοράσουν το επόμενο αυτοκίνητό τους, μια και για πολλούς η αρχή στη διερεύνηση για το επόμενο αυτοκίνητο και τα πρώτα στάδια των επαφών για τη διαμόρφωσή του γίνονται πολύ πιο άνετα μέσων των ψηφιακών οδών.

Διαβάστε περισσότερα στο newsauto