Επιβραδύνθηκαν τα έσοδα της Alibaba στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, αν και τα κέρδη της κινήθηκαν σημαντικά υψηλότερα των εκτιμήσεων της αγοράς.

Ειδικότερα, ο κινεζικός γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε έσοδα ύψους 207,198 δισ. γουάν (28,9 δισ. δολάρια) αυξημένα κατά 3% σε ετήσια βάση, αλλά χαμηλότερα από την πρόβλεψη της αγοράς για 208,62 δισ. γουάν (29,15 δισ. δολάρια).

Την ίδια ώρα ωστόσο η κερδοφορία της Alibaba ξεπέρασε της εκτιμήσεις, με 1,81 δολάρια ανά μετοχή έναντι πρόβλεψης για 1,64 δολ.

Όπως σημειώνει το Reuters, οι δαπάνες λιανικής στην Κίνα μειώθηκαν φέτος με τους καταναλωτές απογοητευμένους από τις αυστηρές πολιτικές “μηδενικού COVID-19” που οδήγησαν σε πλήθος lockdowns πλήττοντας την οικονομική δραστηριότητα.

Η Alibaba αντιμετώπισε επίσης σκληρό ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Pinduoduo και το Douyin (όπως είναι γνωστό το Tiktok στην Κίνα) της ByteDance, που έχουν επεκτείνει τις προσφορές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποκτώντας μερίδιο αγοράς.

Παράλληλα, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων μεγάλων επιχειρήσεων που προβαίνουν σε απολύσεις εργαζομένων, η Alibaba ανακοίνωσε πως περιέκοψε 1.797 θέσεις εργασίας στο γ’ τρίμηνο.

Η διοίκηση της Alibaba ανακοίνωσε την επέκταση του τρέχοντος προγράμματος επαναγοράς μετοχών, κατά 15 δισ. δολάρια επιπλέον, παρατείνοντας τη διάρκεια του έως το τέλος του οικονομικού έτους 2025.

Μετά από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η μετοχή της Alibaba σημειώνει απώλειες κοντά στο 3% πριν από το άνοιγμα της συνεδρίασης στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

Διαβάστε ακόμη

Κατάρ: Τα αρχιτεκτονικά mega-projects της Ντόχα που σε κάνουν να σαστίζεις

Eξι πολύτιμα συλλεκτικά ρολόγια σχεδιασμένα από κολοσσούς της αρχιτεκτονικής

ΒΙΟΛΑΝΤΑ: Ο συνοικιακός φούρνος στα Τρίκαλα που έγινε βιομηχανία – Πώς τα μπισκότα της έφθασαν στην άκρη του κόσμου (pics)