Το να κλείσει μια εταιρεία τους λογαριασμούς της στο Facebook και τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαντάζει παράλογο, πόσο μάλλον εάν αποφασίσει να το κάνει ανήμερα της Black Friday που οι online πωλήσεις εκτοξεύονται.

Η εταιρεία καλλυντικών Lush όχι μόνο έκλεισε τους λογαριασμούς της σε Facebook, Instagram, TikTok και Snapchat την Παρασκευή, όπως είχε προαναγγείλει, αλλά επιπλέον, ο CEO της εταιρείας Mark Constantine δήλωσε χαρούμενος που έχασε 13,3 εκατ. δολάρια από αυτή του την απόφαση.

Όπως αναφέρει το Business Insider η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα κλείσει τους λογαριασμούς της στα social media μετά τις αποκαλύψεις της Φράνσις Χόγκεν για το Facebook και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσεις.

«Με τον ίδιο τρόπο που για δεκαετίες τα στοιχεία για την κλιματική αλλαγή αγνοήθηκαν και υποτιμήθηκαν, υποτιμώνται τώρα οι ανησυχίες για τις σοβαρές επιπτώσεις των social media», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της λίγες μέρες πριν την Black Friday, της ημέρας που καταγράφονται μαζικές αγορές παγκοσμίως και μεταφράζονται σε εκατομμύρια εσόδων για τις εταιρείες.

Όπως δήλωσε στον Guardian ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Mark Constantine, υπολογίζοντας τα χρήματα που θα χάσει η εταιρεία του από αυτή την απόφαση: «Είμαι χαρούμενος που χάνω 10 εκατ. λίρες (13,3 εκατ. δολάρια) εγκαταλείποντας το Facebook» και πρόσθεσε.

«Δεν θα καταστραψούμε έχουμε επιβιώσει των περιορισμών που επέβαλλε η πανδημία του Covid». Ο ίδιος εξήγησε ότι η Lush δεν είχε «άλλη επιλογή» δεδομένης της έρευνας που διεξήγαγε το ίδιο το Facebook (πλέον Meta) σχετικά με τον αρνητικό αντίκτυπο του Instagram στην ψυχική υγεία των εφήβων κοριτσιών.

«Μιλάμε για αυτοκτονία εδώ, όχι για το αν κάποιος πρέπει να βάψει τα μαλλιά του ξανθά», δήλωσε ο Constantine και εξήγησε: «Αγνοώντας κάτι τέτοιο πώς θα μπορούσαμε να λέμε ότι νοιαζόμαστε για τους πελάτες μας;»

Όπως αναφέρει ο Guardian οι λογαριασμοί της Lush στο Facebook και στο Instagram είχαν συνολικά 10,6 εκατομμύρια ακόλουθους και ο CEO της εταιρείας διαβεβαίωσε ότι η απόφαση να κλείσει τους λογαριασμούς στα social media δεν πάρθηκε ως κόλπο δημοσίων σχέσεων.

Η Lush είχε εγκαταλείψει και το 2019 το Facebook και το Instagram ανακοινώντας τότε ότι «βαρέθηκε να παλεύει με αλγόριθμους», αλλά στη συνέχεια επανήλθε στα social media. Αυτή τη φορά η εταιρεία αναφέρει ότι είναι αποφασισμένη να μείνει μακριά από τα social media με τον Constantine να δηλώνει στον Guardian ότι στην αντίθετη περίπτωση «θα ήταν ο περίγελος» της αγοράς.

Διαβάστε ακόμα:

e-ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ: Ποιοι πάνε ταμείο αυτήν την εβδομάδα – Οι πληρωμές έως 3/12

Έλον Μασκ: Νέο email στους εργαζόμενους της Tesla – Τι ζητά αυτήν τη φορά

ΛΑΡΚΟ: Γιατί πήγε πίσω η πώληση – Συνεχίζει να επιβιώνει με κρατικό χρήμα