Εν μέσω τεράστιων ουρών στα εμπορικά λιμάνια διεθνώς και τους αυξανόμενου κόστους αποστολής, ο επικεφαλής της Tesla, Έλον Μασκ, προέτρεψε την Παρασκευή, μέσω email, τους υπαλλήλους του, να αναζητήσουν τρόπους μείωσης του κόστους παράδοσης ηλεκτρικών οχημάτων στους πελάτες, αντί να επισπεύδουν τις παραγγελίες προκειμένου να πετύχουν τους στόχους πωλήσεων στο τέλος του τριμήνου.

Φέτος, η Tesla δυσκολεύτηκε να παραδώσει εγκαίρως νέα αυτοκίνητα στους πελάτες της στις ΗΠΑ. Ορισμένοι μάλιστα πελάτες της Tesla αντιμετώπισαν καθυστερήσεις μηνών στις παραδόσεις.

Όπως είναι ήδη γνωστό, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, δεν επιδίδεται μόνο σε παρορμητικές αναρτήσεις στο Twitter. Του αρέσουν επίσης τα email που απευθύνει στους εργαζόμενους της Tesla με τη χαρακτηριστική εισαγωγή «προς όλους».

Το αμερικανικό δίκτυο CNBC δημοσιεύει το e-mail του επικεφαλής της Tesla:

Από: Έλον Μασκ

Προς : Σε όλους

Θέμα: Παραδόσεις τετάρτου τριμήνου έναντι αποδοτικότητας κόστους

Ημερομηνία: 26 Νοεμβρίου 2021

Σύμφωνα με το email μου πριν από αρκετές εβδομάδες, η εστίασή μας αυτό το τρίμηνο θα πρέπει να είναι η ελαχιστοποίηση του κόστους των παραδόσεων αντί να δαπανώνται πολλά για υπερωρίες και προσωρινούς εργολάβους μόνο και μόνο για να φτάσουν τα αυτοκίνητα στο 4ο τρίμηνο.

Αυτό που συμβαίνει διαχρονικά είναι ότι σπριντάρουμε σαν τρελοί στο τέλος του τριμήνου για να αυξήσουμε τις παραδόσεις, αλλά στη συνέχεια οι παραδόσεις μειώνονται μαζικά τις πρώτες εβδομάδες του επόμενου τριμήνου. Στην πραγματικότητα, σε μια περίοδο έξι μηνών, δεν θα έχουμε παραδώσει επιπλέον αυτοκίνητα, αλλά θα έχουμε ξοδέψει πολλά χρήματα και θα έχουμε «καεί» για να επιταχύνουμε τις παραδόσεις τις τελευταίες δύο εβδομάδες κάθε τριμήνου.

Θα έχουμε ακόμα ένα αρκετά μεγάλο κύμα παραδόσεων τις τελευταίες εβδομάδες του Δεκεμβρίου, καθώς δεν έχουμε ακόμη υψηλό όγκο παραγωγής ούτε στην Ευρώπη ούτε στο Τέξας, γεγονός που σημαίνει ότι πολλά αυτοκίνητα που βρίσκονται σε πλοία από την Κίνα με προορισμό την Ευρώπη και σε φορτηγά ή τρένα από την Καλιφόρνια με προορισμό την Ανατολική Ακτή θα φτάσουν προς το τέλος του τριμήνου, ωστόσο είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσουμε να μειώνουμε το κόστος των παραδόσεων προς όφελος ενός πιο σταθερού και αποτελεσματικότερου ρυθμού παραδόσεων. Η σωστή αρχή είναι να λαμβάνουμε αποτελεσματικά μέτρα σαν να μην είμαστε εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο και σαν να μην υπάρχει η έννοια «τέλος τριμήνου».

Παρόλα αυτά, οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί φέτος για την Tesla, φαινομενικά χωρίς προβλήματα καθυστερήσεις στις ημερομηνίες παράδοσης. Οι παραδόσεις οχημάτων, ανήλθαν σε 500.000 περίπου συνολικά για το 2020. Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2021, η Tesla είχε ήδη αναφέρει παραδόσεις 627.350 οχημάτων.

Διαβάστε ακόμα:

Αλλαγή σκηνικού: Ερχονται νέου τύπου επιχειρηματικά δάνεια

Η μείωση του πληθωρισμού το στοίχημα του Τζερόμ Πάουελ στη δεύτερη θητεία του ως πρόεδρος της Fed

Γιώργος Σακελλάρης – Αmeresco: Ο Λάκωνας billionaire που άλλαξε τις συνήθειες των Αμερικανών στην κατανάλωση ενέργειας (pics)