Ο πρώην ποδοσφαιριστής, David Beckam, αγόρασε μερίδιο 10% στην εταιρεία με έδρα το Silverstone, ενώνοντας επενδυτές όπως οι οικογένειες Rueben και Barclay.

Ταυτόχρονα, η Lunaz ανακοίνωσε ένα νέο σχέδιο επέκτασης που θα περιλαμβάνει την ανακατασκευή και τη μετατροπή επαγγελματικών οχημάτων σε «καθαρά» με ότι αυτό συνεπάγεται.

Ο νέος Όμιλος Lunaz χωρίζεται σε τρεις εταιρείες: Η Lunaz Design που αναλαμβάνει την μετατροπή των κλασικών αυτοκινήτων, η Lunaz Applied Technologies η οποία θα επανασχεδιάσει και θα αναβαθμίσει ειδικά επαγγελματικά οχήματα και η Lunaz Powertrain, η οποία θα παίζει το ρόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφοδοτώντας τον ηλεκτροκινητήρα της εταιρείας ως βασικό προϊόν για OEM.

Το πρώτο στάδιο της νέας στρατηγικής της Lunaz είναι να ξεκινήσει η μετατροπή και η ανακατασκευή βαρέων οχημάτων.

«Μέχρι το 2030, όταν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) θα απαγορεύονται στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, θα έχουμε περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια συμβατικά οχήματα στον πλανήτη», δήλωσε η Lunaz.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto