Κατά την εορταστική περίοδο τα brands αυξάνουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες με αποτέλεσμα η πλατφόρμα Χ, παλαιότερα γνωστή ως Twitter, κερδίζει τα περισσότερα χρήματα.

Σύμφωνα με τους New York Times, ωστόσο, η έκθεση κερδών της εταιρείας για αυτό το τρίμηνο μπορεί να φαίνεται διαφορετική από ό,τι συνήθως. Με βάση εσωτερικά έγγραφα που έχουν δει οι Times, πάνω από 100 επωνυμίες και ακόμη και άλλοι τύποι διαφημιζόμενων, όπως πολιτικοί υποψήφιοι, έχουν σταματήσει πλήρως τις διαφημίσεις τους στον ιστότοπο, ενώ δεκάδες ακόμη σκέφτονται να σταματήσουν τις καμπάνιες τους. Εάν οι διαφημιστές δεν επιστρέψουν, το X θα μπορούσε να χάσει έως και 75 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις φέτος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα έγγραφα αναφέρουν πώς θα επηρεαζόταν η X από τις επωνυμίες που εγκατέλειπαν τον ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων που διέκοψαν τις διαφημίσεις τους λίγο μετά το αμφιλεγόμενο tweet του Έλον Μασκ, στο οποίο συμφώνησε με μια αντισημιτική θεωρία συνωμοσίας. Λίγο αφότου δημοσίευσε το tweet του, η Media Matters δημοσίευσε μια αναφορά που εμφανίζει διαφημίσεις στον ιστότοπο ακριβώς δίπλα σε αντισημιτικό περιεχόμενο. Σε απάντηση, η Χ κατέθεσε μήνυση κατά της οργάνωσης, κατηγορώντας την ότι «εν γνώσει και κακόβουλα [κατασκευάζει] δίπλα-δίπλα εικόνες που απεικονίζουν αναρτήσεις διαφημιστών στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της X Corp. δίπλα σε νεοναζιστικό περιεχόμενο».

Προβλήματα

Η X ανέφερε στην καταγγελία της ότι η Media Matters δημιούργησε σκόπιμα ένα περιβάλλον για την εμφάνιση διαφημίσεων από ορισμένους από τους μεγαλύτερους διαφημιστές της πλατφόρμας δίπλα σε «ακραίο, περιθωριακό περιεχόμενο». Η Linda Yaccarino, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, υπερασπίστηκε την X σε ανάρτησή της και είπε ότι μόνο δύο χρήστες είδαν τη διαφήμιση της Apple δίπλα σε δυσάρεστο περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Ένας από αυτούς ήταν η Media Matters, πρόσθεσε. Η οργάνωση χαρακτήρισε την αγωγή του Χ «επιπόλαια» σε μια δήλωση στο Engadget και είπε ότι ανυπομονεί να κερδίσει στο δικαστήριο.

Η IBM, η Apple και η Disney ήταν μεταξύ των επωνυμιών που απέσυραν γρήγορα τις διαφημίσεις τους μετά τα περιστατικά. Η Lionsgate ανέφερε συγκεκριμένα το tweet του Μασκ ως τον λόγο για τον οποίο ανέστειλε τις διαφημιστικές της καμπάνιες, ενώ η Ubisoft ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών που απέσυρε τις διαφημίσεις της από την X. Σύμφωνα με την αναφορά των Times, η Airbnb έχει σταματήσει τις διαφημίσεις αξίας άνω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων και το Netflix έχει αποσύρει καμπάνια 3 εκατ. δολ. Επίσης, η Χ θα μπορούσε επίσης να χάσει 4 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις λόγω των θυγατρικών της Microsoft που σταμάτησαν τις καμπάνιες τους. Η Uber και η Coca-Cola είναι δύο άλλες γνωστές μάρκες που επέλεξαν να θέσουν τις διαφημίσεις τους στην X σε αναμονή.

Διαβάστε ακόμη:

Διόδια: Πώς θα γίνουν οι αυξήσεις – Κούρεμα των αυξήσεων στο 10% και επιμερισμός σε τρία έτη

Ανασχηματισμός τέλος (υπουργοί, καλά Χριστούγεννα), κλαίνε τον ΣΥΡΙΖΑ (στις Σπέτσες ο Στέφανος και στην Brasserie Lorraine ο Τσίπρας), το ομόλογο της Τρ. Πειραιώς και οι μπίζνες του Κούτρα

Τα ρεκόρ του 2023 και τα κρίσιμα ζητήματα του ελληνικού τουρισμού για το 2024

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ