Στους αυτοματισμούς των διαδικασιών οφείλει μεγάλο μέρος της επιτυχίας της η Amazon και όπως φαίνεται, μια τέτοια εξέλιξη αναμένεται και για τον έλεγχο του προσωπικού.

Στα γιγαντιαία κέντρα διανομής της Amazon, ρομπότ μετακινούν και ανακατευθύνουν τα δέματα για να φτάσουν στο τελικό στάδιο διανομής τους και να προωθηθούν στους δικαιούχους παραλήπτες.

Η υποστήριξη αυτής της διαδικασίας δεν θα μπορούσε να καταστεί εφικτή, χωρίς τη χρήση προηγμένου λογισμικού.

Υπό μια έννοια λοιπόν, το λογισμικό αυτό θα έχει περισσότερες ευθύνες στο άμεσο μέλλον, μια και μέσω ενός συγκεκριμένου αλγόριθμου, οι οδηγοί των αυτοκινήτων της Amazon που είναι επιφορτισμένοι με το τελικό τμήμα της παράδοσης των πακέτων θα κρίνονται για την επάρκειά τους.

Η αξιολόγηση της απόδοσης των οδηγών, θα γίνεται μέσω εικόνας που καταγράφεται από κάμερες εγκατεστημένες στα αυτοκίνητα των παραδόσεων.

Ανάλογα με τις μεμονωμένες βαθμολογίες που θα προκύπτουν για την κάθε παράδοση αλλά και τα σχόλια σχετικά με τη συμπεριφορά του οδηγού, θα κρίνεται ακόμα και η παραμονή του υπαλλήλου στο… μισθολόγιο.

Με άλλα λόγια, η παρακολούθηση των οδηγών με τις κάμερες και η βαθμολογία τους από τους πελάτες της Amazon (με Fantastic, Great, Fair ή At Risk), θα είναι σε πολλές περιπτώσεις η αιτία για να απολυθεί κάποιος από τους εργαζόμενους στην παράδοση δεμάτων.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto