Η αλήθεια είναι πως κάθε χρόνο στο κόκκινο χαλί είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε ηθοποιούς και αστέρες του Χόλυγουντ να κάνουν εκκεντρικές εμφανίσεις.

Αν και τα φετινά βραβεία Όσκαρ ήταν αρκετά διαφορετικά λόγω των συνθηκών, ωστόσο δεν έλειψαν για ακόμη μία χρονιά, οι εμφανίσεις που μας κέντρισαν λίγο παραπάνω το ενδιαφέρον και σίγουρα θα τις θυμόμαστε για αρκετό καιρό.

Ο μουσικός σκηνοθέτης των Academy Awards, Questlove, για παράδειγμα, αποφάσισε να συνδυάσει το κατά τα άλλα επίσημο ντύσιμό του με ένα ζευγάρι παπούτσια Crocs. Κι όμως καλά διαβάσατε. Φυσικά και ήταν ειδική παραγγελία σε χρώμα χρυσό για την περίσταση.

Crocs

Κάποιοι τα λατρεύουν άλλοι πάλι τα μισούν, το μόνο σίγουρο είναι ότι τα crocs κάνουν δυνατό «come back» στη βιομηχανία της μόδας. Η ζήτηση για τα «παπούτσια της πανδημίας» όπως πολλοί τα έχουν χαρακτηρίσει έχει πάρει φωτιά ιδίως τον τελευταίο ένα χρόνο. Τα συνεχή lockdown και οι περιορισμοί ώθησαν τους καταναλωτές στην αναζήτηση ενδυμάτων αλλά και υποδημάτων που προσφέρουν περισσότερη άνεση και ταιριάζουν με ένα casual look για … μέσα στο σπίτι.

Σύμφωνα με το BBC, την Τρίτη, ο κατασκευαστής υποδημάτων ανέφερε πωλήσεις ρεκόρ για τους πρώτους τρεις μήνες του έτους αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό τις προοπτικές εσόδων για το 2021. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της γνωστής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 64% και διαμορφώθηκαν έτσι στα 460 εκατομμύρια δολάρια για το πρώτο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στα 122,5 εκατομμύρια δολάρια για την περίοδο μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου από τα 18,7 εκατομμύρια δολάρια που είχαν καταγραφεί προηγουμένως.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Crocs, Άντριου Ρις, αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις για ολόκληρο το έτος θα αυξηθούν έως και 50%, σε σύγκριση με την αύξηση του έως και 25% που είχε προβλέψει η εταιρεία τον Φεβρουάριο.

Οι «χρυσές» συνεργασίες

Ο Questlove όμως δεν είναι ο μόνος διάσημος με τον οποίο έχει συνεργαστεί η Αμερικανική μάρκα για να προωθήσει το brand της. Το 2018 συνεργάστηκε με τον ράπερ Post Malone που σχεδίασε το δικό του ζευγάρι παπούτσια. Ακολούθησαν συνεργασίες με τον λατινικό ποπ σταρ Bad Bunny και τον τραγουδιστή Justin Bieber, και οι δύο εξαντλήθηκαν σε λίγα λεπτά.

Η Crocs έχει επικεντρωθεί στην αύξηση των ψηφιακών πωλήσεων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 75,3% το πρώτο τρίμηνο και αποτελούν το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων για την περίοδο. Η στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει την προώθηση της με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με το #crocs να έχει 1,6 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok, όπου οι λεγόμενοι επηρεαστές δημοσιεύουν βίντεο που χορεύουν με τα παπούτσια και όχι μόνο.

Διαβάστε ακόμη:

Επιστρεπτέα 7: Λάθη στις αιτήσεις αφήνουν «εκτός νυμφώνος» χιλιάδες δικαιούχους

Lockdown: Αντίστροφη μέτρηση για κατάργηση των SMS για μετακίνηση