Σε πολυετή συμφωνία χορηγίας για τη φανέλα και το γήπεδο κατέληξαν η Μπαρτσελόνα και το Spotify, η οποία έρχεται να παράσχει σανίδα σωτηρίας στην ισπανική ομάδα. Μάλιστα, στο πλαίσιο του deal, το ιστορικό Καμπ Νου (έδρα της Μπαρτσελόνα) θα χρειαστεί να αλλάξει όνομα. Πώς θα λέγεται; «Spotify Camp Nou».

Παράλληλα, σύμφωνα με το CNN, η φανέλα τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας ομάδας θα φέρει το σήμα του Spotify για τις επόμενες τέσσερις ποδοσφαιρικές σεζόν, με την αρχή να γίνεται την περίοδο 2022 – 2023.  

«Η συνεργασία είναι η πρώτη του είδους για την ομάδα, φέρνοντας πιο κοντά τον κόσμο της μουσικής και τον κόσμο του ποδοσφαίρου. Δίνουμε νέες ευκαιρίες ώστε καλλιτέχνες και ποδοσφαιριστές να συνδεθούν με τους φιλάθλους σε όλο τον κόσμο» αναφέρει, μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση της ισπανικής ομάδας. 

Το Spotify, το οποία δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες streaming και διαθέτει περισσότερους από 172 εκατ. χρήστες σε 180 διαφορετικές χώρες, δίνει σημαντική «ανάσα» στη Μπαρτσελόνα, η οποία εδώ και δύο χρόνια αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Άλλωστε, αυτός ήταν και ένας από τους λόγους, για τους οποίους η διοίκηση αναγκάστηκε να πουλήσει τον Λιονέλ Μέσι.  

Τα χρέη του καταλανικού συλλόγου κυμαίνονται σε περισσότερο από 1,5 δισ. δολάρια, έχοντας μάλιστα αρνητικό ισοζύγιο προϋπολογισμού, ύψους 515 εκατ. δολαρίων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Μπαρτσελόνα ευελπιστεί ότι η νέα χορηγική συμφωνία θα σηματοδοτήσει μια καινούρια εποχή. 

Ας σημειωθεί ότι ο ιδρυτής του Spotify, Ντάνιελ Εκ, είχε εκφράσει ενδιαφέρον για να αποκτήσει την Άρσεναλ. Ωστόσο, οι προσπάθειές του ναυάγησαν πολύ γρήγορα εξαιτίας της απροθυμίας των ιδιοκτητών του αγγλικού συλλόγου. 

Διαβάστε επίσης:

Οι τρεις ολιγάρχες (όχι ιεράρχες!), ο Μασούτης και η CVC, ο συνταξιούχος και το καζίνο, ο μέτοχος του ΟΠΑΠ και το αφεντικό της Αττικής Οδού

Όλα τα «μυστικά» του νέου ΕΝΦΙΑ σε 4 βήματα

Το σκάφος «Lucky» του Καλογρίτσα δεν έφερε… τύχη και βγαίνει στο σφυρί