search icon

Διεθνή

Το φυτικό κρέας μπαίνει στο fast food – Ποιες εταιρείες κάνουν mega επενδύσεις

Για περιορισμένο χρονικό διάστημα η προσφορά των νέων vegan προϊόντων της γνωστής αλυσίδας - Αλλαγή συνηθειών για τους μέχρι τώρα «κρεατοφάγους» Αμερικανούς

Η αλυσίδα εστιατορίων KFC πρόκειται να προσθέσει vegan κοτόπουλα στο μενού της στις ΗΠΑ. Οι κοτολέτες Beyond Meat θα αποτελέσουν μια εναλλακτική λύση για τους απανταχού λάτρεις του vegan φαγητού για περιορισμένο χρονικό διάστημα στις Ηνωμένες Πολιτείες, μετά από χρόνια δοκιμών για τη δημιουργία της συνταγής.

H δημοφιλής αλυσίδα εστιατορίων βασίζεται στη νέα συνήθεια των Αμερικανών που προτιμούν εναλλακτικές λύσεις για τη διατροφή τους ακόμη κι όταν αυτή πρόκειται για fast foo,d. Oι καταναλωτές αυτοί έχουν αρχίσει να αποφεύγουν το κρέας τόσο για την πρόληψη μακροπρόθεσμων προβλημάτων υγείας, όσο και για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. 

Η συνεργασία της Beyond Meat και της KFC λαμβάνει χώρα σε μια χρονικά δύσκολη στιγμή για την αμερικανική αγορά εργασίας, αφού πολλά είναι τα εστιατόρια που αντιμετωπίζουν ελλείψεις εργατικού δυναμικού λόγω της μετάλλαξης Όμικρον. Παρ’ όλα αυτά, η Beyond Meat παραμένει απτόητη και έχει συνάψει πολλές συνεργασίες με άλλες γνωστές αλυσίδες εστίασης, όπως Pizza Hut και Taco Bell. Παράλληλες, vegan κινήσεις έχει κάνει και η γνωστή στις ΗΠΑ αλυσίδα Chipotle.
Η εταιρεία των προϊόντων vegan έχει, επίσης, προσθέσει γνωστά στη βιομηχανία στελέχη στο εργατικό της δυναμικό. Μεταξύ τους ο Doug Ramsey ως νέος COO και ο Bernie Adcock ως νέος chief supply chain officer. Ο Ramsey έχει εμπειρία τριών δεκαετιών στον κολοσσό Tyson Foods. Παρόμοια εμπειρία έχει και ο Adcock.

Η Beyond Meat βρίσκεται ενώπιον μιας μοναδικής ευκαιρίας. Βασιζόμενη στις νέες συνήθειες των Αμερικανών θα χρησιμοποιήσει τη YouTuber Liza Koshy στη νέα της διαφημιστική καμπάνια για να προσελκύσει τους νεότερους σε ηλικία καταναλωτές. Παρ’ όλα αυτά, τα εστιατόρια KFC δε θα προσεγγίσουν τους vegan αυτούς καθεαυτούς, αφού έχουν υπογραμμίσει πως οι νέες κοτολέτες θα ετοιμάζονται με τον ίδιο εξοπλισμό που ετοιμάζονται τα κλασικά, μη-vegan προϊόντα.

Διαβάστε ακόμη

Ακρίβεια: 2.000 ευρώ παραπάνω τον χρόνο για ρεύμα, σούπερ μάρκετ και θέρμανση (πίνακας)

Νέα συνεργασία Coca-Cola – Constellation Brands: Θα λανσάρουν αλκοολούχα κοκτέιλ

Μπιλ Γκέιτς: Αποκαλυπτικό βίντεο από το 1994 – Τι έλεγε για Microsoft και Apple (vid)

Exit mobile version