Η Coca-Cola και η Constellation Brands, αμερικανική εταιρεία που εμπορεύεται μπύρα, κρασί και οινοπνευματώδη ποτά θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν αλκοολούχα κοκτέιλ με την επωνυμία Fresca soda.

Πρόκειται για την πιο πρόσφατη συνεργασία μεταξύ εταιρειών ποτών και αναψυκτικών με στόχο… το κυνήγι της ανάπτυξης, σύμφωνα με το cnbc.

Οι κατασκευαστές μη αλκοολούχων ποτών διαφοροποιούν τα χαρτοφυλάκια τους καθώς η κατανάλωση αναψυκτικών συρρικνώνεται και νέες ελεγχόμενες αγορές ποτών, όπως τα ποτά με έγχυση CBD, προβάλλουν στον ορίζοντα. Ο αντίπαλος της Coke, PepsiCo, κυκλοφορεί το Hard Mtn Dew με την Boston Beer τον Φεβρουάριο. Αυτή η τελευταία συνεργασία σηματοδοτεί τη δεύτερη εισβολή της Coke στο αλκοόλ από τη δεκαετία του 1980, μετά την πρόσφατη επιτυχία της κυκλοφορίας της Topo Chico Hard Seltzer σε συνεργασία με την Molson Coors Beverage.

Από την εισαγωγή της στην αγορά των ΗΠΑ το 1958, η Fresca έχει υποβληθεί σε αρκετές αλλαγές και αναδιατυπώσεις για να προσελκύσει Αμερικανούς καταναλωτές, αλλά αυτή θα είναι η πιο φιλόδοξη κίνηση για το brand μέχρι τώρα. Το Fresca Mixed Cocktails αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος στις Η.Π.Α.

Διαβάστε ακόμη

Ακρίβεια: 2.000 ευρώ παραπάνω τον χρόνο για ρεύμα, σούπερ μάρκετ και θέρμανση (πίνακας)

Μπιλ Γκέιτς: Αποκαλυπτικό βίντεο από το 1994 – Τι έλεγε για Microsoft και Apple (vid)

Ταραχές στο Καζακστάν: Αυξήθηκε 8% η τιμή του ουρανίου