search icon

Διεθνή

Twitter: Τι απάντησε στις εταιρείες κάνναβης των ΗΠΑ για τις διαφημίσεις

Πολλές πολιτείες στις ΗΠΑ κινούνται προς την κατεύθυνση της δυνατότητας πώλησης κάνναβης για ψυχαγωγική χρήση

To Twitter είναι και επισήμως το πρώτο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στις εταιρείες κάνναβης να διαφημίζονται στις ΗΠΑ.

Πριν από την απόφαση της Τετάρτης 15/2, η εταιρεία επέτρεπε διαφημίσεις μόνο για τοπικά προϊόντα CBD που προέρχονται από κάνναβη, ενώ άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το TikTok ακολουθούν τη λεγόμενη «πολιτική διαφήμισης χωρίς κάνναβη» καθώς το προϊόν παραμένει παράνομο σε ομοσπονδιακό επίπεδο.

Ωστόσο, περισσότερες πολιτείες στις ΗΠΑ κινούνται προς την κατεύθυνση της δυνατότητας πώλησης κάνναβης για ψυχαγωγική χρήση, με 21 ήδη να συμμετέχουν σε αυτό.

Οι όροι

Το Twitter ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπει στις εταιρείες κάνναβης να διαφημίζονται, εφόσον διαθέτουν την απαραίτητη άδεια, έχουν περάσει από τη διαδικασία έγκρισης, στοχεύουν μόνο τις δικαιοδοσίες όπου υπάρχει άδεια λειτουργίας και το πιο σημαντικό, δεν στοχεύουν άτομα κάτω των 21 ετών.

«Αυτή είναι μια αρκετά τεράστια νίκη για τους νόμιμους εμπόρους κάνναβης», ανακοίνωσε η εταιρεία κάνναβης και ιατρικής μαριχουάνας Cresco Labs. Οι περισσότερες εταιρείες ανταποκρίθηκαν ήδη στις αλλαγές που έχει συστήσει το Twitter.

«Αυτή η αλλαγή θα συμβάλει στην αυξανόμενη αποδοχή της κάνναβης ως κύριας κατηγορίας ευεξίας και ελπίζουμε ότι θα χρησιμεύσει ως καταλύτης για άλλες πλατφόρμες social media να ακολουθήσουν το παράδειγμά του Twitter», δήλωσε η Kate Lynch της Curaleaf, της μεγαλύτερης εταιρείας κάνναβης που δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ.

Αφού γνώρισε ένα πολύ μεγάλο «κύμα» πωλήσεων κατά τα πρώτα στάδια της πανδημίας, η βιομηχανία κάνναβης των ΗΠΑ παρουσίασε σημάδια επιβράδυνσης ενόψει των ρυθμιστικών και οικονομικών προκλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της πτώσης των τιμών και της παράνομης χρήσης των πελατών της.

Η Curaleaf πρόσφατα μείωσε το εργατικό της δυναμικό κατά 10% και αποχώρησε από τις περισσότερες δραστηριότητές της σε τρεις πολιτείες των ΗΠΑ.

Διαβάστε ακόμη

Η μεγάλη μάχη του τουρισμού: Οι χιλιάδες κενές θέσεις εργασίας, οι πρόσφυγες και οι μετακλητοί (pic)

Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο πρόεδρος του Βρετανικού Μουσείου δηλώνει αισιόδοξος για win-win λύση

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Ξεκίνησε η εφαρμογή σε ασφαλιστικές και εταιρείες security

Exit mobile version