Αναμφίβολα, η Τζένιφερ Λόπεζ είναι μία από τις πιο δημοφιλείς τραγουδίστριες της ποπ μουσικής στον πλανήτη αφού έχει πουλήσει περισσότερους από 70 εκατ. δίσκους παγκοσμίως ενώ συγχρόνως θεωρείται και μία από τις πιο επιτυχημένες σταρ του Χόλυγουντ με κέρδη που ξεπερνούν τα 4,3 δισ. δολάρια.

Τι και αν φέτος έγινε 51 ετών, η Λατίνα σταρ δεν φαίνεται να κουράζεται ποτέ! Συνεχώς ανακοινώνει καινούριες δουλειές και νέα επιχειρηματικά σχέδια τα οποία δεν σταματά να μοιράζεται με τους εκατομμύρια φανς της.

Πριν από λίγες μέρες μάλιστα, η ίδια ανακοίνωσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram την κυκλοφορία του νέου της τραγουδιού με τίτλο «in the morning». 

Με μια άκρως αποκαλυπτική και σέξι φωτογραφία στην οποία η καλλονή τραγουδίστρια ποζάρει σχεδόν ολόγυμνη -κρύβοντας μόνο τα άκρως επίμαχα σημεία του σώματός της- και φορώντας απλώς το δαχτυλίδι του συντρόφου της Άλεξ Ροντρίγκεζ, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου της τραγουδιού. Η Λατίνα «έριξε» το instagram καθώς η φωτογραφία μόλις μέσα σε δύο μόνο μέρες κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερα από 7.000.000 likes.

Την προηγούμενη Κυριακή, στα American Music Awards η Λόπεζ έκλεψε και εκεί την παράσταση, όταν ανέβηκε στη σκηνή και μαζί με τον συνεργάτη της Μαλούμα ερμήνευσαν τη νέα τους επιτυχία η οποία κυκλοφόρησε πριν μερικούς μήνες.

Η συνεργασία με τον Μαλούμα

Σε ηλικία μόλις 26 χρονών, ο Μαλούμα θεωρείται ως ένας από τους βασικούς εκπροσώπους της λάτιν μουσικής και ένα παγκόσμιο νεανικό είδωλο.

Εκτός από το συγκεκριμένο τραγούδι, οι δύο τους κυκλοφόρησαν ακόμη ένα στα τέλη Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για τα κομμάτια «Pa Ti» και «Lonely» που φέρουν τις υπογραφές και των δύο τραγουδιστών και πρόκειται να ακουστούν στην ταινία «Marry Me», στην οποία συμπρωταγωνιστούν και αναμένεται να κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους τον Φεβρουάριο του 2021.

Η ταινία θα ενθουσιάσει τους θαυμαστές της

Η τραγουδίστρια αγαπά πολύ τον κινηματογράφο, έχει παίξει σε πολλές ταινίες αποσπώντας μάλιστα θετικές κριτικές. Και αυτή τη φορά η επιτυχία της ταινίας είναι ήδη δεδομένη. Πρόκειται να υποδυθεί έναν πολύ γνωστό για εκείνη ρόλο όπως η ίδια αποκαλύπτει.

Αναμένεται να παίξει τη ζωή της. Πρόκειται για μία βιογραφική ταινία; Όχι.

Ωστόσο, στο «Marry Me», μια ρομαντική κομεντί, η Τζένιφερ Λόπεζ υποδύεται μια εντυπωσιακή Λατίνα ποπ σταρ που πλησιάζει στη μέση ηλικία, την Καταλίνα Βαλντέζ. Όταν η Βαλντέζ μαθαίνει ότι ο σύντροφός της, (τον οποίο στο έργο υποδύεται ο Μαλούμα) έχει μια δεύτερη ζωή – διατηρώντας κρυφή σχέση και με μια άλλη γυναίκα – η ποπ σταρ αποφασίζει να αλλάξει τη ζωή της. Έτσι, παντρεύεται έναν άγνωστο, (Οουεν Γουίλσον), που εμφανίζεται σε μια συναυλία της με μια πινακίδα «Παντρέψου με»…

«Ήταν μια εμπειρία κάθαρσης, έπρεπε να υπενθυμίζω συνεχώς στον εαυτό μου: Βάλε όλα όσα έχεις ζήσει. Παίζω μια ποπ σταρ, που έχει το δικό της εμπορικό σήμα, και έχει διάφορες σχέσεις, μπαινοβγαίνει σε κακές σχέσεις. Είπα στον εαυτό μου: Δεν χρειάζεται να υποκριθείς εδώ πέρα. Αρκεί να δείξεις απλά την ουσία σου, ποια είσαι πραγματικά. Και θα είναι το σωστό» αποκαλύπτει η ίδια σε συνέντευξή της. 

Το «Marry Me», λοιπόν είναι ένα μιούζικαλ όπως το «A Star Is Born» της Lady Gaga. Η Τζένιφερ Λόπεζ  τραγουδάει τα περισσότερα -δίγλωσσα- τραγούδια του άλμπουμ, και ο Μαλούμα τα υπόλοιπα: «Είμαι  πραγματικά περήφανη για τη μουσική. Είναι εντελώς αυθεντική. Έπρεπε να τραγουδήσω ένα είδος που μου άρεσε και ανταποκρίθηκα αλλά δεν είναι ένας δίσκος της JLo» υποστηρίζει.

JLO Beauty: Η νέα σειρά καλλυντικών

Η JLo, όμως, έχει και άλλα μεγάλα νέα να ανακοινώσει στους φανς της: ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα σειρά καλλυντικώνΚαι ποιος άλλος θα μπορούσε να προωθήσει καλύτερα τη σειρά καλλυντικών εκτός από την ίδια;

Μόλις τον περασμένο Αύγουστο, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram, η τραγουδίστρια ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας σειρά καλλυντικών που θα φέρουν την υπογραφή της.

«Αυτό δεν είναι απλώς το μεγάλο μου πάθος, είναι ένα όνειρο 30 ετών. Ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας τα μυστικά περιποίησης της επιδερμίδας μου», έγραψε.

Όλα είναι έτοιμα για την κυκλοφορία της σειράς με προϊόντα ομορφιάς. Με νέα της ανάρτηση, ενημέρωσε τους διαδικτυακούς της φίλους πως η επίσημη ημέρα κυκλοφορίας της JLO Beauty είναι η 1η Ιανουαρίου 2021 ενώ κάποιοι- λίγοι τυχεροί θα έχουν πρόσβαση στα προϊόντα ήδη από τις 8 Δεκεμβρίου 2020.

Τα νέα επιβεβαιώνονται και μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του brand JLO Beauty που δημιουργήθηκε και φέρει τον τίτλο «Η ομορφιά δεν έχει ημερομηνία λήξης».

Η ίδια είχε μιλήσει σε συνεντεύξεις της στο Refinery29 για την πρόθεσή της να λανσάρει μια σειρά καλλυντικών ήδη από το 2018. «Θα είναι προϊόντα που έχουν αποτέλεσμα –μπορείς να είσαι σίγουρη γι’ αυτό όταν βλέπεις το όνομά μου στη συσκευασία.»

Η Λόπεζ φαίνεται πως δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει το υψηλό προφίλ της ως επιχειρηματικό κεφάλαιο.

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη επιχειρηματική κίνηση της JLo στην βιομηχανία της ομορφιάς, αφού εδώ και χρόνια έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη αυτοκρατορία αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο χώρο της αρωματοποιίας. Το 2002 είχε λανσάρει το πρώτο της άρωμα Glow.

Διαθέτει ακόμη σειρές καλλυντικών, ρούχων και αρωμάτων. Το 2018 συνεργάστηκε με το brand Inglot για το λανσάρισμα μιας σειράς μακιγιάζ. Ακόμη, ηγείται μιας εταιρείας παραγωγής ταινιών και είναι επενδύτρια – στέλεχος στο NuvoTv, ένα καλωδιακό τηλεοπτικό δίκτυο και απευθύνεται στους Λατίνους που κατοικούν στις ΗΠΑ.

Στις επιχειρήσεις της, συν – επενδυτής είναι ο σύντροφός της Αλεξ Ροντρίγκεζ, ο οποίος υπήρξε θρύλος του μπέιζμπολ στις ΗΠΑ. Υπάρχουν, έντονες φήμες, ότι οι δύο τους βρίσκονται σε συζητήσεις για να γίνουν οι επόμενοι ιδιοκτήτες της δημοφιλούς ομάδας μπέιζμπολ New York Mets.

«Εχουμε σχέδια για τους Mets, για την πόλη και τους οπαδούς της ομάδας», υποστηρίζει η Λόπεζ.

Η μεγαλύτερή τους επενδυτική κίνηση είναι η συμμετοχή τους στο brand υγείας και ευεξίας Hims & Hers, που μεταξύ άλλων διευκολύνει την τηλεθεραπεία και προσφέρει συνταγές για δερματολογικές θεραπείες, θεραπείες σεξουαλικής υγείας και θεραπείες για την τριχόπτωση:

«Ουσιαστικά πρόκειται για παροχή υγειονομικής περίθαλψης σε όλους με προσιτές τιμές», αναφέρει χαρακτηριστικά η Λόπεζ, «κάτι που για μένα και τον Αλεξ είναι πολύ σημαντικό επειδή μεγαλώσαμε σε γειτονιές όπου δεν είχες πρόσβαση στα πάντα και κάποιες θεραπείες ήταν πάρα πολύ ακριβές», συμπληρώνει.

Η Λόπεζ και ο Ροντρίγκεζ έχουν επίσης επενδύσει σε ενεργειακά ποτά (Super Coffee), άθληση (NRG Esports) και σε virtual entertainment/social media (Wave, Community).

Δεν αποκλείεται σύμφωνα με πληροφορίες οι ιδέες της Λόπεζ να φθάνουν μέχρι το mobile gaming.

Το στοίχημα της Λόπεζ είναι η διατήρηση του προφίλ της καλλιτέχνιδας αλλά και μητέρας και γυναίκας προερχόμενης από δοκιμαζόμενη οικογένεια από το Πουέρτο Ρίκο που ήρθε στο Μπρονξ της Νέας Υόρκης και η μεταλαμπάδευσή του στην εμπορική της υπόσταση, ως κλειδί για την προσέλκυση περισσότερων δυνητικών πελατών.

Διαβάστε ακόμη:

Ξεκίνησαν οι πληρωμές της κρατικής επιδότησης από το Πρόγραμμα «ΓΕΦΥΡΑ» – Ποια δάνεια αφορά

Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Τα δύο σενάρια που εξετάζει το ΥΠΟΙΚ

Κωνσταντίνος Δάβαρης, Γιώργος Δεσύλλας (FlexCar): Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος να αποκτήσεις ΙΧ