Με το πάτημα ενός κουμπιού, οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε ολόκληρο το ασφαλιστικό τους προφίλ, χάρη στο DASHBOARD-myEFKA, ένα νέο εργαλείο που ολοκληρώθηκε και τέθηκε σε λειτουργία από τον ΕΦΚΑ στο πλαίσιο του ψηφιακού του μετασχηματισμού.

Η εφαρμογή παρουσιάστηκε από τον Διοικητή του Φορέα, Αλέξανδρο Βαρβέρη, παρουσία της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκης Κεραμέως.

Το νέο ηλεκτρονικό περιβάλλον επιτρέπει σε όλους τους ασφαλισμένους να έχουν συγκεντρωμένες σε μία πλατφόρμα όλες τις βασικές πληροφορίες κοινωνικής ασφάλισης: τα ένσημα, τον ασφαλιστικό τους βίο, τα ενημερωτικά συντάξεων, τα πιστοποιητικά ασφαλιστικής ικανότητας, τα ραντεβού με τον ΕΦΚΑ, τις αιτήσεις και τα ειδοποιητήρια εισφορών, ενώ παρέχεται και δυνατότητα άμεσης πληρωμής μέσω IRIS. Επιπλέον, εμφανίζονται τα ποσοστά αναπηρίας και αναλυτικά τα εκκαθαριστικά των συντάξεων για περισσότερους από 2,4 εκατομμύρια συνταξιούχους.

Η κ. Κεραμέως επισήμανε πως το νέο εργαλείο στοχεύει στη διαφάνεια και την απλοποίηση, ενώ ο κ. Βαρβέρης υπογράμμισε ότι με το DASHBOARD-myEFKA και το myEFKAmobile, ο Οργανισμός μπαίνει σε νέα εποχή.

Η πρόσβαση γίνεται με κωδικούς TaxisNet και επιβεβαίωση μέσω OTP, ώστε να διασφαλίζεται η προστασία των δεδομένων. Ο χρήστης αποκτά πλήρη εικόνα εισφορών, οφειλών και αιτήσεων, ενώ λαμβάνει προσωποποιημένες ειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις.

Ανάλογα με την κατηγορία του (μισθωτός, ελεύθερος επαγγελματίας, ΑμεΑ ή συνταξιούχος), η αρχική οθόνη εμφανίζει προσαρμοσμένα όλα τα κρίσιμα στοιχεία. Ο πολίτης μπορεί να ενημερώνει προσωπικά δεδομένα, να παρακολουθεί τα ένσημά του, να τροποποιεί τραπεζικούς λογαριασμούς, να υποβάλλει αιτήσεις και να παρακολουθεί την εξέλιξή τους.

Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα άμεσης έκδοσης πιστοποιητικών ασφαλιστικής ενημερότητας χωρίς καθυστερήσεις. Η διοίκηση του Φορέα αναφέρει ότι η πλατφόρμα θα εμπλουτίζεται καθημερινά με νέες υπηρεσίες για εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα.

Η διαδικασία βήμα προς βήμα

Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού. Ο ασφαλισμένος ανακατευθύνεται στο ειδικό κουμπί εισόδου, όπου γίνεται αυθεντικοποίηση με TaxisNet και OTP. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η εγγραφή στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Όσοι δυσκολεύονται μπορούν να απευθυνθούν σε ΚΕΠ.

Οι πολίτες έχουν δυνατότητα αλλαγής γλώσσας (ελληνικά ή αγγλικά) και ανάλογα με την κατηγορία τους βλέπουν συγκεντρωμένα όλα τα κρίσιμα στοιχεία: εισφορές, αιτήματα, συνταξιοδοτικές πληροφορίες. Μπορούν να ενημερώσουν προσωπικά δεδομένα, να τροποποιήσουν IBAN και να εκδώσουν βεβαιώσεις.

Στην ενότητα Αιτήσεις, εμφανίζονται οι υποβληθείσες αιτήσεις και η πορεία τους, ενώ υπάρχει δυνατότητα νέων αιτήσεων για παροχές, επιδόματα ή μεταβολές στοιχείων. Μέσω του κεντρικού μενού, ο ασφαλισμένος έχει πρόσβαση στη μηχανογραφημένη ιστορία του από το σύστημα Άτλας και σε ψηφιοποιημένα αρχεία όταν αυτά διατίθενται.

Οι χρήστες μπορούν να εκδίδουν και να εκτυπώνουν πιστοποιητικά, να βλέπουν ενημερωτικά σημειώματα συντάξεων, στοιχεία αναπηρίας ή ληξιπρόθεσμες οφειλές, με δυνατότητα πληρωμής μέσω IRIS. Για τους μη μισθωτούς, υπάρχει ειδική ενότητα εκτύπωσης ειδοποιητηρίων τρεχουσών εισφορών και οφειλών προς το ΚΕΑΟ.

Τέλος, για τους συνταξιούχους, η πλατφόρμα παρουσιάζει αναλυτικά το ποσό της σύνταξης και παρέχει τη δυνατότητα εκτύπωσης μηνιαίου ενημερωτικού, προσφέροντας πλήρη εικόνα παροχών.

Διαβάστε ακόμη

Αττική Οδός: Νέα έξοδος στη Μεταμόρφωση – Στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το σύνολο των έργων χωρίς αναπροσαρμογή των διοδίων

Δημόσιο: Πού θα γίνουν 28.900 προσλήψεις το 2026 – Ενισχύονται εκπαίδευση, υγεία, ΟΤΑ και Σώματα Ασφαλείας

Το σοβαρό ελάττωμα που εντόπισαν χρήστες στο iPhone 17 – Θα πλήξει τις πωλήσεις;

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα