search icon

Εργασιακά

Υπουργείο Εργασίας: Κανονικά λειτουργούν οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για καταγγελίες

Την Τρίτη 25 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες

Το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικά καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας, όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε ανακοίνωσή του.

Πώς μπορεί να γίνει καταγγελία

Οι καταγγελίες μπορούν να γίνονται μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2).

«Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες καταχωρίζονται άμεσα από τους Επιθεωρητές Εργασίας στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΣΕΠΕ και διαβιβάζονται στη συνέχεια στα αρμόδια τμήματα για τη διενέργεια των ελέγχων» διευκρινίζει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη, 25 Ιανουαρίου, ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ, μέχρι σήμερα, είχε λάβει άλλες 31.

Διαβάστε ακόμα:

Citigroup: Επενδυτική ευκαιρία η «βουτιά» στις αγορές

Γερμανία: Αναμένει ενίσχυση του πληθωρισμού και αποδυνάμωση… της ανάπτυξης

Οι κινεζικές εταιρείες ενισχύουν τις επενδύσεις στο εξωτερικό το 2021

Exit mobile version