Για σχεδόν τρεις δεκαετίες, ο Andy Jassy συμμετέχει ενεργά στην πορεία της Amazon, βοηθώντας τη να μετατραπεί σε έναν από τους ισχυρότερους παγκόσμιους παίκτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ωστόσο, ο 57χρονος διευθύνων σύμβουλος δεν ξεκίνησε με φιλοδοξίες να γίνει μάνατζερ.
Όπως εξηγεί, συναντά συχνά νέους που αισθάνονται ότι πρέπει να έχουν αποφασίσει από νωρίς για το μέλλον τους. «Ο γιος μου είναι 21 και η κόρη μου 24, και βλέπω στους ίδιους και τους φίλους τους την πίεση να ξέρουν από τώρα τι θέλουν να κάνουν στη ζωή», λέει. «Δεν πιστεύω ότι είναι ρεαλιστικό αυτό», τονίζει.
Πριν ενταχθεί στην Amazon το 1997, στην ηλικία των 29, ο Jassy είχε ήδη πειραματιστεί με διάφορες επαγγελματικές διαδρομές. Είχε ασχοληθεί με παραγωγές και εκπομπές αθλητικού περιεχομένου, τραπεζικές επενδύσεις, διαχείριση προϊόντων, ακόμη και με την προπόνηση ποδοσφαιρικής ομάδας, αλλά και την εργασία σε κατάστημα ειδών γκολφ.
Παρόλο που πολλές από αυτές τις προσπάθειες δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε, εκείνος τις θεωρεί πολύτιμες. «Μπόρεσα να καταλάβω τι μου ταιριάζει και τι όχι», σημειώνει. Η πορεία του δεν βασίστηκε σε μια σταθερή φιλοδοξία, αλλά σε μια συνεχή εξερεύνηση των δεξιοτήτων και προτιμήσεών του.
Η αξιοπιστία και η εργατικότητα, όχι το τέλειο πλάνο
Κατά τον Jassy, το να είσαι σταθερός, αξιόπιστος και πρόθυμος να δουλέψεις σκληρά είναι πιο ουσιαστικό από το να διαπρέπεις σε κάθε προσπάθεια. Αυτά, λέει, είναι χαρακτηριστικά που μπορεί κάποιος να καλλιεργήσει εσκεμμένα — και, δυστυχώς, πολλοί τα αγνοούν. «Επένδυσα στον εαυτό μου μέσα από τη συνέπεια και τη σκληρή δουλειά», δηλώνει.
Η ίδια φιλοσοφία υποστηρίζεται και από την Maha Abouelenein, συγγραφέα και πρώην στέλεχος της Google. Εκείνη υποστηρίζει ότι η αξιοπιστία και η σταθερή προσπάθεια είναι το κλειδί για να χτίσεις επαγγελματική φήμη. Όπως λέει, το να προβλέπεις και να ικανοποιείς τις ανάγκες των γύρω σου, οδηγεί στην αναγνώριση, όπου κι αν βρίσκεσαι επαγγελματικά.
«Η φήμη σας είναι το πραγματικό σας νόμισμα», λέει χαρακτηριστικά. «Είναι το μόνο περιουσιακό στοιχείο που έχετε και πρέπει να επενδύετε συνεχώς σε αυτό. Χωρίς προσωπικό brand, δεν μπορείτε να προχωρήσετε».
Διαβάστε ακόμη
Μέση Ανατολή: Στα ύψη οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων λόγω της σύγκρουσης (γράφημα)
Προς υψηλό 5 μηνών το πετρέλαιο – Κορυφώνεται η αγωνία των επενδυτών για τη Μέση Ανατολή (γραφήματα)
Living Standard: Αντιμέτωπη με το σφυρί η εταιρεία του Πιερ Χαραλαμπίδη (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.