Εργασιακά

Κλάδος φιλοξενίας: Γιατί υπήρξε έλλειψη προσωπικού το φετινό καλοκαίρι

  • newsroom


Σχεδόν 2 στους 5 εργαζόμενους στον τομέα της φιλοξενίας σκέφτονται ή σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχόλησε τις τουριστικές επιχειρήσεις τη φετινή περίοδο, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, είναι η έλλειψη προσωπικού καθώς ένα μέρος των εργαζομένων κατά τη διάρκεια της πανδημίας άλλαξε επαγγελματικό προσανατολισμό.

Το ζήτημα αυτό φαίνεται ότι θα συνεχίσει να απασχολεί τις επιχειρήσεις του τομέα και στο άμεσο μέλλον. Ενδεικτικά είναι τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας της Medallia η οποία δείχνει ότι το 1/3 των εργαζομένων στον τομέα της φιλοξενίας παγκοσμίως έχει φθάσει σε σημεία να μην αντέχει πια την εργασία του λόγω της ταξιδιωτικής ανάκαμψης.

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν 2 στους 5 εργαζόμενους στον τομέα της φιλοξενίας, δηλαδή το 38%, σκέφτονται ή σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους και μάλιστα μέσα στους επόμενους δύο μήνες.

Ειδικότερα στη νέα έρευνα Global Staffing Report: Employee Experience Impacts Hospitality της Medallia, που μεταξύ άλλων αποτελεί τον κορυφαίο πάροχο έξυπνων μηνυμάτων σε αρκετά από τα μεγαλύτερα brands φιλοξενίας στον κόσμο, έλαβαν μέρος περισσότεροι από 1.250 εργαζόμενοι στα ταξίδια και τη φιλοξενία από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία και τη Γερμανία.

Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν τις σημαντικές προκλήσεις που επηρεάζουν σήμερα τον κλάδο της φιλοξενίας, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο η επιστροφή στα ταξίδια επηρεάζει την ικανοποίηση από την εργασία των εργαζομένων, την εμπειρία τους και τις σχέσεις τους με τους επισκέπτες.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr