business stories

Black Friday: Η «μητέρα των μαχών» στην αγορά εν μέσω πανδημίας

  • Στέλιος Μορφίδης


Νωρίτερα από ποτέ ξεκίνησε φέτος η «μητέρα των μαχών» για τον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών – Γαλλία: Η Amazon υποκύπτει στις πιέσεις για αναβολή των εκπτώσεων της Black Friday

Νωρίτερα από ποτέ ξεκίνησαν φέτος την περίοδο προσφορών που συνδέεται με την Black Friday οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Ήδη απο χθες το βράδυ στις 21.00 «τρέχει» η καμπάνια της Κωτσόβολος ενώ από τις 12.00 το μεσημέρι ξεκίνησε τη δική της καμπάνια η διοίκηση της Πλαίσιο. Παράλληλα πληροφορίες του newmoney αναφέρουν ότι ως το βράδυ αναμένεται και η έναρξη της καμπάνιας της Public – Media Markt

Με αυτό τον τρόπο ξεκινά πλέον η «μητέρα των μαχών» σε μία αγορά που από σήμερα ως και τα Χριστούγεννα φιλοδοξεί να κάνει ταμείο πάνω από 400 εκατ. ευρώ, πραγματοποιώντας περίπου το 20% του ετήσιου τζίρου της, παρά τις δυσχέρειες που προκαλεί η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λόγω της έξαρσης της πανδημίας.

Αν και τα τελευταία δύο χρόνια ο νεοσύστατος θεσμός και στη χώρα μας εκκινούσε την Κυριακή που προηγούνταν της τελευταίας Παρασκευής του Νοεμβρίου (Black Friday), φέτος οι αλυσίδες δεν είχαν κρύψει τις προθέσεις τους να επεκτείνουν ακόμα περισσότερο την περίοδο των προσφορών. Και τούτο με απώτερο στόχο την ενίσχυση των ταμειακών τους ροών και τη στήριξη των οικονομικών τους μεγεθών σε μία εποχή δύσκολη λόγω του lockdown όπου η μάχη για τα μερίδια της αγοράς φαίνεται ότι θα κυριαρχήσει. Και η αποφασιστικότητα όλων είναι τέτοια που η κίνηση του ενός πάντα πυροδοτεί και τις αντιδράσεις των άλλων, όπως εξάλλου φάνηκε και στην επίσπευση αυτής της περιόδου προσφορών.

Σε κάθε περίπτωση για τους «μεγάλους παίκτες» της αγοράς αυτή θα είναι μία μάχη με εξαιρετική μεγάλη σημασία που, πέραν του οικονομικού σκέλους, θα κρίνει και την αξιοπιστία τους. Και τούτο καθώς το σύνολο των παραγγελιών πρέπει να διεκπεραιωθεί μέσω του e-shop και των τηλεφωνικών παραγγελιών σε μία εποχή που συνήθως τετραπλασιάζεται ο όγκος των πωλήσεων. Το μεγαλύτερο τεστ όμως θα είναι το αποκαλούμενο “last mile”, οι παραδόσεις των προϊόντων. Και τούτο καθώς όλο το σύστημα διανομής αναμένεται να δεχθεί τρομερή πίεση με αυξημένες τις πιθανότητες να υπάρξει επανάληψη φαινομένων που είδαμε στο πρώτο lockdown όταν σχεδόν κατέρρευσε το κομμάτι των ταχυμεταφορών.

Διαβάστε ακόμη

Κ. Γεράρδος: Ρίχνει την Πλαίσιο στη «μάχη» της Black Friday με «δυνατές» προσφορές

Γιάννης Βασιλάκος: Βάζει την Κωτσόβολος στη «μάχη» της Black Friday

O Τούρκος μαρινάρχης του CVC, ποιος ενεργοποιείται στα media και το χακάρισμα της κυρίας Αγγελικής

Απόρρητο Απόρρητο