Με την τοποθέτηση στην ιστοσελίδα της ακριβώς στις 21.00 χθες το βράδυ ενός ηλεκτρονικού ρολογιού που ξεκίνησε να μετράει αντίστροφα 24 ώρες η Κωτσόβολος έριξε τον πρώτο «πυροβολισμό» στην αποκαλούμενη «μάχη των μαχών» στην αγορά των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, την περίοδο των προσφορών της Black Friday.

Με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά o επικεφαλής της Κωτσόβολος κ. Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, επιλέγει να ξεκινήσει τη μάχη τρεις μέρες νωρίτερα απ’ το σύνηθες.

«Με τα μαγαζιά κλειστά κάθε μέρα είναι πολύτιμη τόσο για τις πωλήσεις όσο και για να μοιραστούν οι αποστολές σε περισσότερες ημέρες», σχολίασε στο newmoney ο κ. Βασιλάκος. Ο ίδιος ήδη απ’ το περασμένο καλοκαίρι δεν έκρυψε ότι βασικός στόχος του είναι η απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου σε μία αγορά που εκτιμά ότι θα συρρικνωθεί λόγω της νέας κρίσης που πυροδότησε η πανδημία και ως εκ τούτου θα ακολουθήσει μία επιθετική πολιτική προσφορών.

Πληροφορίες, πάντως, αναφέρουν ότι επίκεινται άμεσα και οι καμπάνιες των υπολοίπων μεγάλων «παικτών» του ευρύτερου κλάδου των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών. Και αυτό καθώς όλοι προετοιμάστηκαν με πρόθεση να επισπεύσουν την περίοδο των προσφορών ώστε να διευρυνθεί χρονικά. Ήδη ΠΛΑΙΣΙΟ και η Public Media Markt μετρούν αντίστροφα για να χρησιμοποιήσουν τα «όπλα» που ετοίμαζαν εδώ και καιρό.

Σημειώνεται ότι για την αγορά των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, που ξεπερνά σε τζίρο τα 2 δισ ευρώ ετησίως, η περίοδος που ξεκινά σήμερα και θα ολοκληρωθεί μετά τα Χριστούγεννα αποτελεί την πλέον σημαντική  καθώς σε αυτήν πραγματοποιείται πάνω από το 20% του ετήσιου τζίρου! Κοινώς πάνω από 400 εκατ. ευρώ…

Διαβάστε ακόμη

Ποιος ζητά τα ρέστα (όχι ακριβώς και ρέστα 74 εκατ. ευρώ) από Εθνική και Πειραιώς, ο τραπεζίτης που συγγενεύει με εφοπλιστική δυναστεία και τα 90 καμένα εκατ. του γοητευτικού Νίκου

Γιάννης Βασιλάκος: Βάζει από σήμερα την Κωτσόβολος στη «μάχη» της Black Friday

Μήνυμα «αλλάξτε τα όλα» από Κομισιόν με μεταρρυθμίσεις και Ταμείο Ανάκαμψης (πίνακες)