O τελικός του αμερικάνικου football, το φημισμένο Super Bowl, είναι το ετήσιο αθλητικο γεγονός με τη μεγαλύτερη θεαματικότητα σε όλο τον κόσμο.

Η διαφήμιση κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου θεωρείται ζήτημα κύρους για κάθε εταιρία, η οποία πληρώνει με εκατομμύρια δολάρια το δευτερόλεπτο προβολής.

Για φέτος η BMW αποφάσισε να προωθήσει την ηλεκτρική γκάμα των μοντέλων της και όπως φαίνεται αντλεί έμπνευση από την ελληνική μυθολογία.

Σε ένα πρώτο teaser που δόθηκε στη δημοσιότητα, παίρνουμε μία πρώτη γεύση για όσα θα ακολουθήσουν.

Σε αυτό βλέπουμε τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ να έχει παραγγείλει ένα καφέ, και ο υπάλληλος να μην μπορεί να προφέρει το όνομά του.

Με βλοσυρό βλέμμα ο Terminator έρχεται μπροστά στο γκισέ και του δίνει τη σωστή εκφορά, παίρνοντας το καφεδάκι του και βγάζοντας ηλεκτρικές “εκκενώσεις” στην πανοπλία του.

Από ότι μαθαίνουμε δεν θα είναι μόνος του στο διαφημιστικό, καθώς θα συμμετέχει και η Σάλμα Χάγιεκ, η οποία θα κάνει την γυναίκα του Δία, την Ήρα.

Ως θεότητα της οικογένειας, του γάμου και της εστίας,, η Χάγιεκ προφανώς θα αντιπροσωπεύει τις πιο γήινες ιδιότητες των ηλεκτρικών μοντέλων της BMW σε σύγκριση με τον Σβαρτσενέγκερ που μάλλον θα αναδείξει το τεχνικό τους κομμάτι.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto