Το φιλόδοξο στόχο να καταστεί ηγέτιδα δύναμη σε βάθος δεκαετίας στο χώρο του καφέ στην ελληνική αγορά θέτει η Coca Cola 3E, η οποία ξεκινά επισήμως το λανσάρισμα των προϊόντων της Costa Coffee στην ελληνική αγορά.

«Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, ενισχύοντας το όραμά μας ως ο 24/7 Leading Beverage Partner. Το λανσάρισμα του Costa Coffee σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από την προσθήκη ενός brand καφέ καθώς η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος Coffee Partner», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής της Coca Cola Τρία Έψιλον, Γιάννης Παπαχρήστου κατά την διαδικτυακή ενημέρωση που έγινε σήμερα, τονίζοντας πως με την κυκλοφορία των προϊόντων Costa Coffee η εταιρεία προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο στους επαγγελματίες της εστίασης.

Η αρχή γίνεται με αλεσμένο εσπρέσο σε πέντε διαφορετικές συσκευασίες – ποικιλίες, ο οποίος θα διατίθεται τόσο στο οργανωμένο λιανεμπόριο όσο και στο HO.RE.CA. Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται στην ελληνική αγορά και η κατηγορία εσπρέσο σε κάψουλες με 7 ποικιλίες. Οι κάψουλες θα είναι συμβατές με μηχανές Nespresso. Παράλληλα, ο Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων, ολοκληρώνοντας την εμπειρία Costa Coffee σε όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης.

Όπως τονίστηκε στην παρουσίαση ο μεσοπρόθεσμος στόχος για την Ελλάδα είναι η κατάκτηση διψήφιου μεριδίου αγοράς (στη συγκεκριμένη υποκατηγορία καφέ) την προσεχή διετία αλλά και η συνεργασία με 1.500 ανεξάρτητα σημεία μαζικής εστίασης πανελλαδικά την προσεχή τριετία. Παράλληλα, όπως ειπώθηκε, εξετάζονται και οι τρόποι με τους οποίους θα μπορούσε να υποστηρίξει η Coca Cola Τρία Έψιλον μικρά σημεία καφέ σε πρατήρια καυσίμων ή μικρά καταστήματα λιανικής.

Σημειώνεται ότι η συνολική αγορά καφέ στην Ελλάδα υπολογίζεται στο 1 δισ. ευρώ με το 60% να αφορά την κατανάλωση στη μαζική εστίαση και το 40% εντός σπιτιού ή χώρων εργασίας.

Σημειώνεται πως η Coca Cola Τρία Έψιλον δεν θα δημιουργήσει αυτόνομο δίκτυο λιανικής του brand, ακολουθώντας κεντρική απόφαση της Coca Cola να μη δημιουργήσει καταστήματα σε χώρες όπου δεν προϋπήρχε παρουσία.

Για τον όμιλο Coca Cola η κατηγορία του καφέ αποτελεί βασική προτεραιότητα καθώς αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες δεξαμενές κερδοφορίας ανάμεσα στις εμπορεύσιμες κατηγορίες ροφημάτων. Σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια της Coca Cola Hellas, Λίλιαν Νεκταρίου, τα τελευταία χρόνια έχουν λανσαριστεί 500 νέα προϊόντα, ενώ κατά την τελευταία 3τία στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν 20 νέα προϊόντα.

«Το λανσάρισμα του Costa Coffee στην Ελληνική αγορά συνδέεται άμεσα με τη συνολική στρατηγικής της Coca-Cola να αποτελεί μία Total Beverage εταιρεία. Η προσθήκη αυτή έρχεται ως απόδειξη της δέσμευσής μας να εξελισσόμαστε, να δημιουργούμε και να προσφέρουμε μοναδικά προϊόντα στους καταναλωτές μας, απόλυτα εναρμονισμένα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους», σημείωσε η κα Νεκταρίου.

Η είσοδος της Costa Coffee στην ελληνική αγορά θα συνδυαστεί με ένα εκτεταμένο και δυναμικό πρόγραμμα προβολής σε όλα τα Μέσα ενώ τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα μέσα και από τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Διαβάστε επίσης: 

Coca-Cola 3Ε: Λανσάρει στην Ελλάδα τα προϊόντα της Costa Coffee