«Οι λόγοι, για τους οποίους μας ‘τράβηξε’ μία εταιρεία σαν τη Moosend είναι οι ίδιοι, για τους οποίους μεγάλες εταιρείες και οργανισμοί, όπως οι Alpro, Hyatt και NASA, επέλεξαν την εταιρεία, δηλαδή για την ικανότητά της να αξιοποιεί την σύγχρονη τεχνολογία αυτοματοποίησης marketing και διαχείρισης καμπάνιας που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη». Αυτό τονίζει στο newmoney ο Chief Product Officer της Sitecore, Dave O’Flanagan, για την απόφαση εξαγοράς της ελληνικής Mousend, ξεκαθαρίζοντας πως η πολυεθνική δεν σκοπεύει – τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον – να προχωρήσει σε αντίστοιχες κινήσεις.

Πόσα χρόνια «μετρά» η Sitecore, ποιο το αντικείμενό της και πως προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας της; 

H Sitecore ιδρύθηκε πριν 20 χρόνια και αποτέλεσε από νωρίς μια πρωτοπόρο εταιρεία στη διαχείριση περιεχομένου, προσφέροντας παράλληλα στις εταιρείες αυξημένες δυνατότητες μεγαλύτερης εμπλοκής των πελατών. Σήμερα, η εταιρεία είναι ένας καλά εδραιωμένος παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή ψηφιακών εμπειριών, την οποία εμπιστεύονται χιλιάδες εταιρείες σε όλο τον κόσμο για ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων υπηρεσιών, από το περιεχόμενο και το e-commerce έως και την πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες. Μετά από αυτή την εξαγορά, είναι σαφές ότι βρισκόμαστε απλά στην αρχή.

Η πανδημία επηρέασε τις εργασίες σας και εάν ναι με ποιον τρόπο; 

Όπως και πολλές άλλες εταιρείες, εν μέσω της πανδημίας και της πρωτόγνωρης υγειονομικής κρίσης, επενδύσαμε στην εμπειρία των υπαλλήλων μας και τους βοηθήσαμε να αντιμετωπίσουν και να ξεπεράσουν τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που προέκυψαν από αυτή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά το εξωτερικό κομμάτι, η τεχνολογία της Sitecore απέκτησε ιδιαίτερα μεγάλη βαρύτητα, καθώς κλήθηκε να βοηθήσει τους πελάτες να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τα προβλήματα και κατά ένα μεγάλο κομμάτι να ηγηθεί της digital-led ανάπτυξής τους.

Προσφάτως έγινε γνωστή η εξαγορά της ελληνικής τεχνολογικής εταιρείας Moosend. Πόσο καιρό δρομολογούταν το deal, ποιο το τίμημα (σ.σ. εάν είναι ανακοινώσιμο, έστω ένα εύρος) και ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που την κατέστησαν επενδύσιμη στα μάτια σας;

Αν και δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω τις λεπτομέρειες και τους όρους της εξαγοράς, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι οι λόγοι που μας τράβηξε μια εταιρεία σαν τη Moosend είναι οι ίδιοι για τους οποίους μεγάλες εταιρείες και οργανισμοί, όπως οι Alpro, Hyatt και NASA, επέλεξαν την εταιρεία, δηλαδή για την ικανότητά της να αξιοποιεί την σύγχρονη τεχνολογία αυτοματοποίησης marketing και διαχείρισης καμπάνιας που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Η Sitecore μπορεί πλέον να εφαρμόσει αυτές τις δυνατότητες καθ’ όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του πελάτη, από το περιεχόμενο έως και το εμπορικό κομμάτι, ώστε να δημιουργήσει ένα εξατομικευμένο, πανίσχυρο κέντρο εξυπηρέτησης για τις σύγχρονες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Ποιες οι προσδοκίες σας από την επίμαχη εξαγορά; Υπάρχουν και άλλες εγχώριες startups στα «ραντάρ» σας;   

Η εξαγορά της Moosend έρχεται να επιταχύνει τα σχέδια της Sitecore για την παροχή της πρώτης, πλήρως ενοποιημένης, end-to-end SaaS-based πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας. Ταυτόχρονα, η Sitecore ωφελείται και από μια εκπληκτικά ταλαντούχα και καινοτόμα ομάδα που διαθέτει μια μεγάλη, διαφοροποιημένη και συνεχώς αναπτυσσόμενη πελατειακή βάση. Ωστόσο, μετά από αυτό, η αλήθεια είναι ότι δεν σκοπεύουμε να ανακοινώσουμε άλλες εξαγορές στο άμεσο μέλλον.

Πώς κρίνετε το ελληνικό οικοσύστημα; 

Ως πρώην επιχειρηματίας ο ίδιος, που συνέβαλε στην ανάδειξη του Δουβλίνου σε ένα ανερχόμενο και αναπτυσσόμενο τεχνολογικό κόμβο, γνωρίζω καλά ότι η εποχή που διανύουμε είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και γεμάτη ευκαιρίες για την Ελληνική τεχνολογική σκηνή και σταδιακά τα μέρη του οικοσυστήματος αυτού συμπληρώνονται για να δημιουργήσουν ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον γύρω από τους επιχειρηματίες, το καταρτισμένο προσωπικό και τις επενδύσεις. Η Sitecore σκοπεύει αναμφίβολα να κεφαλαιοποιήσει αυτές τις τάσεις στην Ελλάδα με την περαιτέρω επέκταση της ομάδας της σε τοπικό επίπεδο και την ενίσχυση των υπηρεσιών της.

Πώς «βλέπετε» την Sitecore σε πέντε χρόνια από σήμερα; Ποιο είναι το όραμά σας;   

Δεδομένων των ιδιαίτερα μεγάλων αλλαγών που παρατηρήσαμε όλοι λόγω της άνευ προηγουμένου κατάστασης που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ζούμε σε έναν digital-first κόσμο, όπου χωρίς μια υψηλής ποιότητας εμπειρία πελατών, δεν υφίσταται προϊόν. Το όραμα και το επίκεντρο της Sitecore παραμένει η προσφορά βοήθειας προς τις εταιρείες και τους οργανισμούς να αναπτυχθούν ακόμη περισσότερο και να επιτύχουν τους στόχους τους σε αυτή τη νέα εποχή της τεχνολογικής καινοτομίας.

Διαβάστε ακόμα:

Ακίνητα: Η «ηλεκτρονική ταυτότητα» που μπλοκάρει τις μεταβιβάσεις και η… λύση!

Οι Ισραηλινοί που θέλουν να κάνουν την Ομόνοια talk of the town (pics)

Γερμανία: Το κοινωνικό πείραμα των €1.200 τον μήνα χωρίς προϋποθέσεις και υποχρεώσεις