Το όνομα της Έμα Ραντουκάνου πολλοί φίλαθλοι το έμαθαν από την αναμέτρηση της Βρετανίδας ανερχόμενης σταρ του τένις με τη δική μας, Μαρία Σάκκαρη, στον ημιτελικό του US Open τον περασμένο Σεπτέμβριο και φυσικά από την κατάκτηση της νίκης στον τελικό του μεγάλου τουρνουά Grand Slam.

Αποδείχθηκε πώς όσοι τόλμησαν να αποκαλέσουν τη 19χρονη –πλέον- πρωταθλήτρια των κορτ ως παιδί-θαύμα δεν υπερέβαλαν. Τρεις μήνες αργότερα η γεννημένη στο Τορόντο του Καναδά (στις 13 Νοεμβρίου του 2002), με πατέρα Ρουμάνο και μητέρα καταγόμενη από την Κίνα, έχει συνδυάσει τη ραγδαία αγωνιστική της εξέλιξη και την αναρρίχηση της κατά… δεκάδες θέσεις στην παγκόσμια γυναικεία κατάταξη του αθλήματος, με έναν εντυπωσιακό απολογισμό και σε επίπεδο μάρκετινγκ.

Οι χορηγοί την «πολιορκούν» και η νεαρή τενίστρια υπογράφει το τελευταίο χρονικό διάστημα το ένα «χρυσό» deal μετά από το άλλο. Η Ραντουκάνου αποτελεί ένα από τα πρόσωπα της εποχής για την αγορά και «φορτώνει» με εκατομμύρια τους τραπεζικούς λογαριασμούς της.

Πιο πρόσφατη εμπορική συμφωνία η οποία προστέθηκε –μόλις πριν από λίγα 24ωρα- στο αναπτυσσόμενο με ολοένα και πιο ταχείς ρυθμούς portfolio της είναι αυτή με την εταιρεία εμφιαλωμένου μεταλλικού νερού Evian, που ανήκει στη γαλλική Danone.

Η Έμα Ραντουκάνου γίνεται ο νέος «πρεσβευτής» (Global Ambassador) του brand από τον χώρο του τένις και ξένος τύπος σχολιάζει ότι ακολουθεί τα «βήματα» της διάσημης Ρωσίδας βετεράνου σούπερ σταρ του αθλήματος Μαρία Σαράποβα και του εν ενεργεία Ελβετού Σταν Βαβρίνκα.

Από το περασμένο φθινόπωρο και… κάθε μήνα σχεδόν, η νεαρότερη Βρετανίδα που έχει κερδίσει ποτέ τίτλο σε Grand Slam (η πρώτη που το κατάφερε από τη χώρα, ύστερα από 44 χρόνια) και εκπροσωπείται από το πρακτορείο IMG ανεβάζει συνεχώς ψηλότερα τον πήχη των εσόδων της.

Τον Σεπτέμβριο απέκτησε ως νέο χορηγό της τον αμερικανικό «κολοσσό» κατασκευής κοσμημάτων Tiffany & Co., τον Οκτώβριο εντάχθηκε στο δυναμικό του luxury οίκου μόδας Dior επίσης ως «πρεσβευτής» του, τον Δεκέμβριο πήρε σειρά η Evian και προφανώς δεν θα σταματήσει εκεί το «σερί» της.

(Η αξία των deals με την Tiffany & Co. και την Dior υπολογίζεται στα 2,75 εκατ. δολ. το καθένα, αν και τα ποσά δεν ανακοινώνονται…).

Στη «βιομηχανία των σπορ» τίποτα δεν θεωρείται τυχαίο.

Η Evian υπήρξε για πάνω από 30ετία σπόνσορας του US Open και από το 2008 το προϊόν της είναι το επίσημο νερό του Wimbledon.

Το γεγονός ότι η αντιπρόεδρος της εταιρείας, Σουέτα Χάριτ, αποκάλεσε τη Ραντουκάνου ως ένα «πραγματικό παγκόσμιο σύμβολο» και «τέλειο συνεργάτη» χάρη στα αγωνιστικά επιτεύγματα της είναι ενδεικτικό του πως την αντιμετωπίζουν οι χορηγοί από τόσο μικρή ηλικία…

Στην «ομάδα» των χορηγών της συμπεριλαμβάνονται και δυο αμιγώς αθλητικά brands, η ΝΙΚΕ και η Wilson. Η μεν ντύνει την βρετανίδα στους αγώνες της, η δε της προμηθεύει τις ρακέτες με τις οποίες παίζει.

Ξένα media της αποδίδουν πολυετή εμπορική συμφωνία και με την ιταλική βιομηχανία ζυμαρικών Barilla, με την οποία «συμπορεύεται» και ο Ρότζερ Φέντερερ, την συνδέουν ακόμα με την αυτοκινητοβιομηχανία Aston Martin, με την εταιρεία αθλητικών παπουτσιών New Balance, αλλά και με την προσπάθεια άλλων υποψηφίων χορηγών να την «στρατολογήσουν» όπως η Chanel, κινεζικές επιχειρήσεις κ.α.

Από τα 40.000 δολ. στα… 28 εκατ.

Ως ισχυρό ατού του νέου… Golden Girl των κορτ αναγνωρίζεται το ότι με την παρουσία της καλύπτει ένα σοβαρό κενό στην βρετανική αγορά ως προς τις χορηγίες στο τένις, ενώ, οι ειδικοί εκτιμούν ότι η νίκη στις ΗΠΑ μπορεί να οδηγήσει τη Ραντουκάνου σύντομα στη δημιουργία μιας περιουσίας ύψους 27-28 εκατ. δολ.!

Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από τα 2,5 εκατ. δολ. που εισέπραξε για την κατάκτηση του US Open, τα υπόλοιπα χρηματικά της έπαθλα δεν ξεπερνούσαν τα 303.000 δολ. και πριν από το ντεμπούτο της στα μεγάλα τουρνουά, τα κέρδη της έφθαναν γύρω στις… 40.000 δολ. μόνο.

Τώρα, οι συνολικές απολαβές της από prize money αγγίζουν τα 2.842.631 εκατ. δολ.

Πριν από την φετινή παρουσία της στο Wimbledon (όπου έλαβε μέρος με wild card ως… νο 338) παρέμενε άγνωστη στο ευρύ κοινό αν και παίζει 3 χρόνια τένις…
Στις ΗΠΑ, η Έμα -18 και κάτι, τότε- δεν είχε προλάβει να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της επιτυχίας που ερχόταν.

Όπως αποκάλυψε, πριν από τον προκριματικό αγώνα έχασε στα αποδυτήρια τα… Airpods της, τα ασύρματα ακουστικά της Apple αξίας 199 δολ. και ήταν το πρώτο πράγμα που ήθελε να αγοράσει με το έπαθλο των 2,5 εκατ. δολ. αν κατακτούσε το US Open!

«Λεπτομέρεια»: Πριν από τον ημιτελικό με τη Σάκκαρη η Ραντουκάνου βρισκόταν στο νο 51 της κατάταξης του γυναικείου τένις και μέσα σε ένα 3μηνο έχει «σκαρφαλώσει» στο νο 19…

Διαβάστε ακόμη

Νέους μπελάδες στους ιδιοκτήτες φέρνει η υποχρεωτική ενεργειακή αναβάθμιση στα ακίνητα

Οι Αμερικανοί αγοράζουν από την Εθνική και… από τον Πατέλη, το Υπερταμείο πουλάει αεροδρόμια, η Ιντρακάτ αποκτά νέους μετόχους  

Grand Forest Metsovo: Ελληνικό το «Κορυφαίο Landmark Ξενοδοχείο του κόσμου» – Δείτε φωτο