Με νέα μονοθέσια, 10 ομάδες και 20 οδηγούς, η τάξη του 2022 της F1, είναι έτοιμη να πάρει εκκίνηση.

Από την αρχή ως το τέλος του grid υπάρχουν «μάχες» οι οποίες θα μας κρατήσουν σε αγωνία στα 23 Grand Prix της χρονιάς.

Το newsauto.gr σας αποκαλύπτει πέντε σημεία… ανάφλεξης, που μπορεί να γίνουν πυροτεχνήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022.

Χωρίς αμφιβολία τον πρώτο ρόλο έχει η «κόντρα» ανάμεσα στον Sir Lewis Hamilton και τον Max Verstappen.

Οι δύο οδηγοί έκαναν την χρονιά του 2021 μοναδική και ελπίζουμε να δούμε το ίδιο και το 2022.

Ο οδηγός της Red Bull κέρδισε το #1 και θέλει να υπερασπιστεί τον τίτλο του, ενώ ο Sir Hamilton αναζητά το ρεκόρ του όγδοου πρωταθλήματος.

Δεν είναι όμως μόνο ο δύο πρώτοι που πρέπει να προσέξουμε, καθώς οι Sergio Perez και George Russell θα θέλουν μπουν και εκείνοι στον αγώνα. Ο Perez θέλει επίσης να βοηθήσει τη Red Bull να κατακτήσει ένα πέμπτο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Μετά είναι ο George Russel. Ο νεαρός θα θέλει να αφήσει το στίγμα του σχεδόν αμέσως, όπως έκανε ο Hamilton με τον Alonso στη McLaren το 2007.

Ο 23χρονος θα μπορούσε να αποδειχτεί αντίπαλος όχι μόνο για τον επτά φορές πρωταθλητή συμπαίκτη του, αλλά και για τους οδηγούς της Red Bull.

Οι δεύτερες θέσεις

Στο βάθος παραμονεύουν δύο μεγαθήρια -η McLaren και η Ferrari– και οι δύο θέλουν να συμμετάσχουν στη μάχη με τους πρωτοπόρους αυτή τη σεζόν. Θα μπορούσαν κάλλιστα να αναλάβουν τους ρόλους της Mercedes και της Red Bull το 2022 – αλλά ακόμα κι αν δεν το κάνουν, υπάρχει ακόμα η προοπτική μία κόντρας: Carlos Sainz εναντίον Charles Leclerc.

Θυμηθείτε την τελευταία σεζόν του Sebastian Vettel με τη Ferrari, στην οποία η παρουσία του Leclerc ήταν κάτι παραπάνω από πονοκέφαλος για τον τέσσερις φορές πρωταθλητή.

Τώρα βάλτε τον Sainz στην εξίσωση και η πιθανότητα για αναταραχή εντός της ομάδας είναι μεγάλη.

Στη συνέχεια, προσθέστε δύο ακόμη καταξιωμένους οδηγούς, το δίδυμο της McLaren, τον Daniel Ricciardo και τον Lando Norris, που θέλουν να αντισταθούν στις δυνάμεις της Scuderia.

Η «μάχη» της μεσαίας τάξης

Τρεις ομάδες μας παρείχαν σταθερά θέαμα και συναγωνισμό την περασμένη σεζόν οι: Alpine, AlphaTauri και Aston Martin που αγωνίστηκαν στην μέση της κατάταξης. Η Alpine κατάφερε να κερδίσει την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα πάνω από την AlphaTauri, ενώ η Aston Martin δεν μπόρεσε να συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς και τερμάτισε έβδομη.

Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα μεταξύ των τριών ομάδων, (Fernando Alonso και Sebastian Vettel).

Οι δύο προετοιμάζονται για τη δεύτερη σεζόν τους με την Alpine και την Aston Martin αντίστοιχα.

Προσθέστε τη δύναμη του Pierre Gasly, ο οποίος απόλαυσε την πιο επιτυχημένη σεζόν του, το 2021, καθώς και τον νικητή Esteban Ocon, τον Lance Stroll (με εμφανίσεις στο podium) και το αναδυόμενο ταλέντο Yuki Tsunoda.

Οι… δευτεροετείς φοιτητές

Οι τρεις πρωτάρηδες του 2021 μπαίνουν στην δεύτερη σεζόν τους το 2022 με τα φώτα της δημοσιότητας να παραμένουν πάνω τους: Ο Tsunoda του AlphaTauri, συν το δίδυμο της Haas (Nikita Mazepin και Mick Schumacher) θα έχουν δύσκολη δεύτερη χρονιά.

Ο Tsunoda είχε τις στιγμές του το 2021, ιδιαίτερα εκείνη την τέταρτη θέση στο Άμπου Ντάμπι και την έκτη θέση στην Ουγγαρία. Όμως η χρονιά του Ιάπωνα οδηγού σηματοδοτήθηκε επίσης από πολλά λάθη. Χωρίς αμφιβολία θα είναι πρόθυμος να δείξει τι μπορεί να κάνει το 2022.

Όσο για τη Haas, τα πράγματα δεν ήταν εύκολα την περασμένη σεζόν. Ο Schumacher πέτυχε την καλύτερη εμφάνιση (12η θέση στην Ουγγαρία) αλλά οι στόχοι της αμερικανικής ομάδας είναι πολύ υψηλότεροι από αυτό. Με ανανεωμένο κινητήρα Ferrari κάτω από το αμάξωμα, είμαστε περίεργοι να δούμε τι μπορεί να κάνει το νέο μονοθέσιο της Haas, δεδομένου ότι πέρασαν ολόκληρη την περασμένη σεζόν δουλεύοντας σε αυτό.

Μάχη των ουραγών

Έχουμε έναν πρωτάρη στο grid αυτή τη σεζόν: Ο Zhou Guanyu της Alfa Romeo θα γράψει ιστορία ως ο πρώτος Κινέζος οδηγός F1. Ως αποτέλεσμα, οι κινήσεις του θα παρακολουθούνται στενά από όλους. Μάλιστα δίπλα του θα έχει τον πρώην οδηγό της Mercedes Valtteri Bottas.

Η Alfa Romeo ελπίζει να τα πάει καλύτερα από την περασμένη σεζόν, καθώς η Williams τους πέρασε και πήρε την όγδοη θέση στη βαθμολογία.

Εάν αυτές οι δύο ομάδες (και η Haas) πιέσουν τροχό με τροχό το 2022, θα είναι συναρπαστικό να δούμε ποια θα κερδίσει.

Όλα ξεκινούν στο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν που ανοίγει τη σεζόν στις 20 Μαρτίου.

Διαβάστε ακόμη

Σύμφωνο Σταθερότητας: Τι σημαίνει η «ευελιξία» που προαναγγέλλει η Κομισιόν για το χρέος και τα ελλείμματα στην ευρωζώνη

Σόρος: Τα sell off δεν τον αγγίζουν και αυτός είναι ο λόγος

Αγορές: Fed και Ουκρανία φέρνουν ισχυρές αναταράξεις τις επόμενες μέρες (upd)