Ο Bernard Arnault, ο πλουσιότερος άνθρωπος στην Ευρώπη, δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το σχέδιο διαδοχής του LVMH, αν και o γιος του, Frédéric, έχει διαπρέψει στον ρόλο του ως CEO της Tag Heuer.

Ο 27χρονος έχει παίξει τένις με τον Roger Federer και τον Félix Auger-Aliassime, μιλά τέσσερις γλώσσες και παίζει πιάνο όπως η μητέρα του.

Κάποτε υπηρέτησε ως ασκούμενος στο Facebook. Όσον αφορά σε προϊόντα πολυτελείας, οι Arnault είναι η πρώτη οικογένεια σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η εταιρεία πολυτελείας διοικείται εδώ και δεκαετίες από τον 73χρονο Arnault. Η καθαρή περιουσία του υπολογίζεται στα 155 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι Louis Vuitton, Christian Dior, Moet & Chandon και TAG Heuer είναι οι οίκοι μόδας που αποτελούν την LVMH. Όσο περνάει ο καιρός, οι φήμες σχετικά με την αντικατάσταση του Bernard γίνονται όλο και πιο έντονες, κάτι που επιδεινώνεται από το γεγονός ότι η οικογένεια δεν το συζητάει δημόσια. Ο Frédéric, ο τρίτος γιος του Bernard, είναι ένας από τους υποψήφιους για τη θέση και μάλιστα έχει διαπρέψει ως διευθύνων σύμβουλος της Tag Heuer.

Ας δούμε παρακάτω μερικά σημαντικά γεγονότα της ζωής και της καριέρας του Frédéric Arnault.

Μια κανονική οικογενειακή ζωή

Πατέρας του είναι ο Bernard Arnault και η μητέρα του η Hélène Mercier. Καλωσόρισαν τον γιο τους Frédéric Arnault το 1995. Ο τόπος και η ώρα γέννησης του επιχειρηματία δεν είναι γνωστά. Ο Frédéric έχει δύο αδέρφια, τους Alexandre και Jean Arnault, με τους οποίους έχει πολύ καλή σχέση. Κάνουν συχνά μαζί διακοπές και συμμετέχουν σε πολυτελείς ασχολίες. Ενώ στον Jean δεν αρέσει καθόλου να αποκαλύπτει λεπτομέρειες της προσωπικής του ζωής, ωστόσο, ο Frédéric δημοσιεύει συχνά εικόνες τους στο Instagram του.

Και ο Alexandre δεν διστάζει να εκφράζει την αγάπη του στα αδέρφια του. Μαζί με τα δύο αδέρφια του, Delphine Arnault και ο Antoine Arnault είναι ετεροθαλή αδέρφια με τον Frédéric μέσω του πρώτου γάμου του πατέρα του με την Anne Dewavrin. Ο διευθύνων σύμβουλος της TAG Heuer δεν έχει δημοσιεύσει φωτογραφίες του ετεροθαλούς αδερφού και της αδερφής του στα social media, σε αντίθεση με τα δικά του αδέρφια. Ο Frédéric είναι αφοσιωμένος στην επίτευξη των στόχων του, έχοντας πλήρη επίγνωση του πόσα πολλά χρειάζεται ακόμα να αποδείξει.

Ο Frédéric Arnault γνωρίζει την Tag Heuer

Ο νεαρός επιχειρηματίας γνώρισε για πρώτη φορά την πολυτελή μάρκα TAG Heuer όταν ήταν 11 ετών και όταν του πήρε δώρο ο πατέρας του ένα TAG Heuer Aquaracer. Ο Bernard είχε αποκτήσει την εταιρεία το 1999 και έκτοτε έχει γίνει η πιο σημαντική μάρκα ρολογιών της LVMH. Μετά τον αδελφό του Alexandre, ο Frédéric ήταν ο δεύτερος νεότερος Arnault που κατείχε αυτή τη θέση όταν διορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της TAG Heuer στα 25 του. Κύριο μέλημά του είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αναμένεται να αυξηθεί κατά 329% το 2020.

Ο Ο Frédéric βοήθησε επίσης την TAG Heuer να εξασφαλίσει μια σημαντική συνεργασία με την Porsche.

Φοίτησε στην École Polytechnique, όπου συνίδρυσε και πούλησε στην BNP, μια εταιρεία πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, μαζί με έναν φίλο. Στη συνέχεια, εργάστηκε με πλήρη απασχόληση ως διευθυντής στρατηγικής και ψηφιακής για την TAG Heuer. Αργότερα, ήθελε να συνεχίσει το επιχειρηματικό εγχείρημα του πατέρα του και εντάχθηκε σε αυτήν. Ο Frédéric Arnault υπηρέτησε ως Διευθυντής Στρατηγικής και Ψηφιακής Διεύθυνσης της Tag Heuer από το 2018 έως το 2020.

Η παρουσία του στη βιομηχανία της μόδας

Απέκτησε φήμη το 2020 όταν συνεργάστηκε με τον Ryan Gosling για την Tag Heuer μετά την ανάληψη της διοίκησης. Επειδή ο Gosling δεν είχε έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δεν είχε υποστηρίξει ποτέ κάποιο προϊόν, η συμφωνία αρχικά φαινόταν περίεργη… Ο Frédéric αναγνώρισε μια ευκαιρία και τελικά συμφώνησε σε διετές συμβόλαιο με τον Ryan Gosling μετά από διαπραγματεύσεις για ενάμιση χρόνο. Το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους, σημείωσε έσοδα 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων στον τομέα των ρολογιών και των κοσμημάτων. Εκτός από το ότι μιλάει εύκολα αγγλικά, ιταλικά και γερμανικά, ο Frédéric είναι ένα πολυτάλαντο άτομο που παίζει πιάνο και τένις. Τα προηγούμενα τρία χρόνια, εργάστηκε για την εταιρεία σε διάφορες θέσεις, αναπτύσσοντας ψηφιακές στρατηγικές καθώς οι κατασκευαστές ρολογιών αγωνίζονται να επικοινωνήσουν με μια νέα γενιά αγοραστών.

Στόχος του είναι να μεγαλώσει την Tag Heuer σε μια εταιρεία αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Αυτό εξαλείφει κάθε περιθώριο τεμπελιάς… Ανταγωνιστές όπως η Breitling επεκτείνονται επίσης γρήγορα.

Ο Frédéric, πάντα αισιόδοξος, λέει ότι υπάρχουν πολλά να κάνουμε. Είναι αισιόδοξος για τα πάντα, από ρολόγια μέχρι διαμάντια που καλλιεργούνται στο εργαστήριο και NFT.

Διαβάστε ακόμη:

Με πρόστιμο €100 το αναδρομικό πλαφόν 3% στις εμπορικές μισθώσεις ακίνητων!

eXp Realty: Οποιαδήποτε ύφεση στα ακίνητα θα είναι προσωρινή – Η Ελλάδα στις top επιλογές

Three Cents: Πώς το απόλυτο success story της δεκαετίας έφτασε στην …αγκαλιά της Coca Cola HBC