της Στεφανίας Σούκη

Μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2019 θα λειτουργήσει το νέο Angsana Corfu στην Κέρκυρα, σηματοδοτώντας την επιστροφή- μετά από μία δεκαετία και πλέον, ενός από τα πλέον γνωστά resorts του νησιού, με στόχο μάλιστα να δέχεται επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Η νέα πολυτελής μονάδα, στη θέση του παλιού San Stefano στις Μπενίτσες, θα φέρει την υπογραφή του διεθνούς ξενοδοχειακού ομίλου Banyan Tree Hotels & Resorts, που έρχεται από την Ασία και κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη μέσα από τη χώρα μας, για να ακολουθήσουν τα επόμενα βήματα σε Αυστρία και Ισπανία, με βάση τον σχεδιασμό για τα επόμενα χρόνια. Η συγκεκριμένη κίνηση επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά το ισχυρό «brand» της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Επιπλέον, η ελληνική αγορά δεν είναι παντελώς άγνωστη στη Banyan Tree, στρατηγικό εταίρο ήδη από το 2016 του ομίλου Accor, ο οποίος, με τη σειρά του, είναι από τα ξένα ονόματα με μακροχρόνια παρουσία στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά κι επιχειρεί το τελευταίο διάστημα να ενισχύσει περαιτέρω το αποτύπωμά του στον ελληνικό τουρισμό, εντός αλλά και εκτός Αθηνών.

angsana.JPG

Το Angsana Corfu αποτελεί σημαντική επένδυση τόσο για την ιδιοκτήτρια εταιρία, KLC ΙΙΙ Hellas, που ανήκει στον όμιλο Κέρτσικωφ (είχε αγοράσει πρίν από χρόνια το συγκρότημα από την οικογένεια Μάνεση) καθώς και για την Banyan Tree Hotels & Resorts, που διαχειρίζεται τα brands Angsana, Banyan Tree, Cassia και Dhawa. «Το νέο θέρετρο που θα είναι η πρώτη μονάδα της Banyan Tree στην Ευρώπη, προστίθεται σε ένα χαρτοφυλάκιο 48 θέρετρων διεθνώς και θα προσφέρει στους Ευρωπαίους επισκέπτες μία μοναδική και αυθεντική εμπειρία, ειδυλλιακής ατμόσφαιρας, χαλάρωσης και ευεξίας σε έναν από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς», όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά.

ansana2.jpg

Σημειωτέον ότι η εν λόγω επένδυση, άνω των 50 εκατ. ευρώ, ήταν το πρώτο Σύνθετο Τουριστικό Κατάλυμα (ΣΤΚ) που είχε υπογράψει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, την άνοιξη του 2015 και μάλιστα με την μετατροπή υφιστάμενης μονάδας (όχι δηλαδή εκ νέου κατασκευή από τα θεμέλια). Ακριβώς ο χαρακτήρας του ως ΣΤΚ που θα περιλαμβάνει και κατοικίες αιτιολογεί και την πρόβλεψη για τη λειτουργία του καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όπως προβλέπεται γι’ αυτού του είδους τα καταλύματα.

Οι επισκέπτες του θα έχουν πολλαπλές επιλογές στα 199 διαθέσιμα δωμάτια του ξενοδοχείου ή στις σουίτες και τα bungalows με ιδιωτική πισίνα και θέα στο Ιόνιο πέλαγος. Το νέο θέρετρο προσφέρει ένα μεγάλο εύρος εγκαταστάσεων και υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένου εξωτερικές και εσωτερικές πισίνες, θαλάσσια σπορ, πολύ υψηλών προδιαγραφών γυμναστήριο, yoga deck, ένα διεθνές βραβευμένο spa, παράλληλα με μία σειρά εγκαταστάσεων για παιδιά αλλά και εστιατόρια τοπικής και διεθνούς γαστρονομίας. Για την εκπόνηση ολοκληρωμένης έρευνας αγοράς με στόχο το ελληνικό κοινό για το νέο Angsana Corfu, επιλέχθηκε μέσα από διαδικασία υποβολής προτάσεων, Mindhaus, μέλος της V+O Greece με εξειδίκευση στο στρατηγικό marketing στον τομέα του τουρισμού.

Οσον αφορά τώρα τη Banyan Tree, δημιουργήθηκε το 1994 από τον πρώην δημοσιογράφο και γιο διπλωμάτη της Σιγκαπούρης Ho Kwon Ping και σήμερα έχει στην ομπρέλα της 48 ξενοδοχεία και resorts, 61 σπα, 73 εμπορικούς χώρους και τρία γήπεδα γκολφ σε 25 χώρες κυρίως στην Ασία. Στο τέλος της περασμένης χρονιάς ο όμιλος από τη Σιγκαπούρη ανακοίνωσε ότι ενισχύει περαιτέρω τη διεθνή του επέκταση, έχοντας υπογράψει 26 νέες συμφωνίες για τα τέσσερα brands του (Banyan Tree, Angsana, Cassia, Dhawa), επιπλέον των 48 ξενοδοχείων που λειτουργεί ήδη και των επτά νέων μονάδων που έχουν προγραμματιστεί για το 2019 (συμπεριλαμβανομένης και αυτής της Κέρκυρας).