Η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων διατηρείται παρά το γεγονός ότι πολύς κόσμος έχει στραφεί πλέον στα καταστήματα του Πλαίσιο για τις αγορές του, σύμφωνα με τη διοίκηση της εισηγμένης. 
«Τις πρώτες δύο εβδομάδες με το άνοιγμα των καταστημάτων υπήρξε ένα μεγάλο κύμα επισκεψιμότητας και πωλήσεων στα καταστήματα που οφείλω να παραδεχθώ ότι δεν περιμέναμε σε αυτό το βαθμό», σημείωσε ο αντιπρόεδρος κ. Κώστας Γεράρδος σε ενημερωτική τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους. Όπως εξήγησε έκτοτε τα πράγματα φαίνεται να σταθεροποιούνται με τη δυναμική του διαδικτυακού καναλιού πωλήσεων αλλά και μέσω του call center όμως να διατηρείται. όπως σημείωσε η εταιρεία σήμερα διαχειρίζεται από 3.500 έως 5.000 παραγγελίες κάθε ημέρα, όταν πριν από την πανδημία ήταν 2.000 με 3.000. Βέβαια, κατά την περίοδο των κλειστών καταστημάτων οι παραγγελίες έφθαναν και τις 12.500 σε μια ημέρα. Όπως είπε ο Κώστας Γεράρδος στη διάρκεια των 47 ημερών που διήρκησε η καραντίνα εξυπηρετήθηκαν συνολικά 330.000 παραγγελίες.
Ως αποτέλεσμα η απώλεια του τζίρου στις 47 μέρες του lockdown ήταν μόνο 20% σε σχέση με τις περυσινές επιδόσεις της εταιρείας. 
Οι επενδύσεις
Κάτι που τόσο ο ίδιος όσο και ο Πρόεδρος κ. Γιώργος Γεράρδος απέδωσαν στις επενδύσεις που είχαν γίνει τα προηγούμενα χρόνια δημιουργώντας μία «αλυσίδα» που απέδωσε παρά την τεράστια πίεση που δέχθηκε με τον 10πλασιασμό των παραγγελιών «στην κυριολεξία μέσα σε μία μέρα».
Κατά το διάστημα του lockdown το ηλεκτρονικό κατάστημα Plaisio υποδέχθηκε 7.760.00 επισκέψεις ενώ δέχθηκε 1 εκατομμύριο κλήσεις στο call center. Εξυπηρέτησε συνολικά 330.000 παραγγελίες, αξιοποιώντας και τον ιδιόκτητο στόλο φορτηγών της και συνεργασίες με couriers, με αποτέλεσμα να διατηρήσει για σημαντικό μέρος των παραγγελιών στο μίνιμουμ τους χρόνους παράδοσης.

Κάνοντας μια ηλεκτρονική περιήγηση στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μεταμόρφωση και στις αποθήκες της Μαγούλας και της Μάνδρας, οι κ. Γιώργος και Κώστας Γεράρδος σημείωσαν ότι τόσο τα τεχνολογικά εργαλεία στο ηλεκτρονικό κατάστημα και το call center, όσο και οι εξελιγμένες αποθήκες που καθιστούν πιο αποτελεσματική τη φόρτωση έδωσαν πλεονέκτημα σε μια κατάσταση κρίσης. Μάλιστα υπογράμμισαν πως η αυτοματοποίηση, ο ιδιόκτητος στόλος φορτηγών καθώς η ευελιξία που έδειξε η εταιρεία με τη συνδρομή των εργαζομένων οδήγησαν στο να μην υπάρξουν μεγάλα προβλήματα με τις παραδόσεις προϊόντων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

«Με τον ιδιόκτητο στόλο μας εξυπηρετούσαμε εντός δύο ημερών. Το ίδιο προσπαθήσαμε και μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής και της Speedex», σημείωσε ο κ. Κώστας Γεράρδος αν και αναγνώρισε πως στο συγκεκριμένο κομμάτι ίσως υπήρξαν μικρές καθυστερήσεις με δεδομένο ότι οι εταιρείες ταχυμεταφορών δούλευαν στο κόκκινο και δέχονταν πίεση από παντού. Το κομμάτι αυτό το προσδιόρισε στο 10% επί του συνόλου των παραγγελιών.
Σε κάθε περίπτωση το Πλαίσιο, όπως σημείωσε ο κ. Κώστας Γεράρδος, θα συνεχίσει να επενδύει στην ενίσχυση του διαδικτυακού καναλιού πωλήσεων. Κατά τον αντιπρόεδρο του ομίλου, Κώστα Γεράρδο, αυτές αφορούν σε software εργαλεία, και άρα θα απαιτήσουν περιορισμένες κεφαλαιουχικές δαπάνες.

Χωρίς πρόβλεψη

Απ’ την πλευρά του ο κ. Γιώργος Γεράρδος αν και δεν έκανε κάποια συγκεκριμένη πρόβλεψη για το β’ εξάμηνο του έτους, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η όποια πτώση της ζήτησης θα είναι βραχυπρόθεσμη. Σημαντικό ρόλο θα παίξει το πως θα κινηθούν ο Σεπτέμβριος, ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος, μήνες που παραδοσιακά παρουσιάζουν αύξηση του τζίρου, σημείωσε.

Παρόλα αυτά, βασίζεται στις παραπάνω υποδομές, στην υψηλή του ρευστότητα και στην ορθολογική βάση κόστους λειτουργίας του.
Οι «λευκές συσκευές»

Όσον αφορά τη νέα δραστηριότητα στον κλάδο των «λευκών» ηλεκτρικών συσκευών, η οποία εγκαινιάστηκε πέρυσι τέτοιο καιρό, ο κ. Γεράρδος σημείωσε πως οι επιδόσεις είναι καλύτερες απ’ το στόχο που είχε τεθεί αρχικά. «Το lockdown σε αυτό το κομμάτι ίσως τελικά μας βοήθησε καθώς η οργάνωση μας είναι τέτοια για εξυπηρέτηση κυρίως μέσω διαδικτύου. Από το δίκτυο των καταστημάτων μας μόλις πέντε καταστήματα είναι αυτά που διαθέτουν ηλεκτρικές συσκευές», σημείωσε ο κ. Κώστας Γεράρδος.

Ο ανταγωνισμός
Σε ερώτηση για τον εντεινόμενο  ανταγωνισμό στην αγορά με φόντο τις κινήσεις που κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες σημείωσε πως οι συνθήκες σκληρού ανταγωνισμού ισχύουν αδιαλείπτως από το 2005. Χαρακτήρισε δε πιο «εύπεπτο» τον σημερινό ανταγωνισμό, καθώς η συγκέντρωση που έχει επέλθει, έχει οδηγήσει στη δημιουργία μεγάλων σχημάτων, που το καθένα διατηρεί ικανό μερίδιο αγοράς.
Απ’ την πλευρά του ο κ. Γιώργος Γεράρδος έκανε λόγο για την κεφαλαιοποίηση της πιστότητας πελατών στην εταιρεία αλλά και τις αντοχές που μπορεί να επιδείξει το Πλαίσιο σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον έχοντας την ευχέρεια των κινήσεων.  Υπενθύμισε δε ότι η εταιρεία διαθέτει υψηλή ρευστότητα και εξορθολογισμένο κόστος λειτουργίας.
Υπενθυμίζεται ότι τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του 2019 ανήλθαν σε 39,2 εκατ. ευρώ.