Κανείς δεν ξέρει εκείνη τη καλοκαιρινή μέρα πριν από τρία χρόνια που ο επιχειρηματίας Πέτρος Στάθης επισκέφθηκε για πρώτη φορά το ξενοδοχείο Kensho στην Ψαρού, αν πέρασε από το μυαλό του η ιδέα να το αγοράσει.

Η γνωριμία του με τον Γιώργο Νικητίδη της Noisis που έστησε το ξενοδοχείο-κόσμημα στην Ψαρού αποδείχτηκε τελικά καταλυτική, αφού μετά από διαπραγματεύσεις μηνών η Monterock το εξαγόρασε.

Η συνολική επένδυση σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες θα ξεπεράσει τα τριάντα εκατομμύρια ευρώ, αφού εκτός από το κόστος αγοράς θα χρειαστούν χρήματα για αλλαγές σε όλο το ξενοδοχείο.

Η συμφωνία ανάμεσα σε Monterock και Notion -όπου κεντρικό ρόλο παίζει επίσης ο Γιώργος Νικητίδης- «έκλεισε» την περασμένη Πέμπτη, όταν έπεσαν οι υπογραφές για την οριστικοποίηση τη συμφωνίας, ενώ σήμερα έγιναν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Κομβικό ρόλο στην επισφράγιση του deal έπαιξε ο πρώην τραπεζίτης της Morgan Stanley Νάσος Θανόπουλος ενώ η εταιρία Noisis του Γιώργου Νικητίδη αναλαμβάνει στρατηγικό ρόλο συμβούλου στη Monterock, που εκπροσωπεί ο Πέτρος Στάθης.

Ο τελευταίος είχε ξανακάνει κρούση για την αγορά του Kensho αλλά θεώρησε το τότε τίμημα -οι πληροφορίες έκαναν λόγο για σαράντα εκατομμύρια ευρώ- εξωπραγματικό.

Διατήρησε όμως μια καλή σχέση με τον Γιώργο Νικητίδη και όταν προ μηνών επανήλθε αποφασισμένος να «κλείσει» το deal, το έδαφος αποδείχτηκε πρόσφορο.

Τα κεφάλαια που θα προέλθουν από την πώληση του ξενοδοχείου θα επανεπενδυθούν από τον επιχειρηματία και την Notion για την ανάπτυξη νέων ξενοδοχειακών projects στην Μύκονο, τις Κυκλάδες και το Ιόνιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξαγορά της χρονιάς πέρασε από… σαράντα κύματα μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στις δύο πλευρές, ενώ όπως ακούγεται το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει από τον Μάιο, με νέο όνομα αλλά με το σύνολο σχεδόν του προσωπικού που είχε προσληφθεί.

Το site του ξενοδοχείου έχει αναστείλει την λειτουργία του ενώ το ίδιο συνέβη και με την παρουσία του στα social media η οποία ήταν ενεργή μέχρι πριν λίγα 24ωρα.

Ο πόλεμος της Ψαρούς

Η εξαγορά του KenshoPsarou από τον Πέτρο Στάθη βάζει τέλος και στον ακήρυχτο πόλεμο που είχε ξεσπάσει στην πιο διάσημη παραλία του νησιού, ανάμεσα στο ξενοδοχείο και τους «γείτονες» του Nammos.

Η επιχειρηματική του σύμπραξη για το Nammos Dubai με τον Ζαννή Φρατζέσκο και τον Σάμι Ιμπραήμ έχοντας πίσω του Άραβες επενδυτές στο project του Εμιράτου, δείχνει ότι προχώρησε στην κίνηση αυτή έχοντας εκπονήσει συγκεκριμένη στρατηγική.

Στρατηγική που έχει να κάνει με το hospitality και την απόκτηση μονάδων σαν το KenshoPsarou ενώ προχωράνε και άλλα δύο νέα ξενοδοχεία, το One & Only και το Aman Resort, αμφότερα στη Μύκονο.

Η Πάρις Χίλτον στο Kensho

 

Kαι ο «greek freak» στο Κensho

Εκεί όπου κάποιοι επιμένουν ακόμη ότι η κίνηση του Γιώργου Νικητίδη να αγοράσει τα περίφημα δωμάτια της Σούλας ακριβώς δίπλα από το beach restaurant που άλλαξε τα δεδομένα στο νησί, ήταν λάθος.

Λάθος επειδή επέλεξε να εισέλθει στο πριγκιπάτο του Nammos, το οποίο έπαιζε μόνο του μέχρι εκείνη την στιγμή στην Ψαρού έχοντας την αποκλειστική σχεδόν εκμετάλλευση της απάνεμης παραλίας.

Όμως στην ελεύθερη αγορά αυτός που πλειοδοτεί έχει το πάνω χέρι και η ιδιοκτήτρια των δωματίων παρότι είχε δεχθεί κρούση από το δίδυμο του Nammos να πουλήσει σε αυτούς, επέλεξε τελικά τον Νικητίδη.

Το Kensho άλλαξε τα δεδομένα με την λειτουργία του στην πιο κοσμοπολίτικη παραλία της Μυκόνου και την πρώτη σεζόν οι δύο πλευρές συνεργάστηκαν αρμονικά.

Το Nammos με τις ξαπλώστρες του εξυπηρετούσε και τους πελάτες του ξενοδοχείου στην παραλία, σερβίροντας σνακ, κοκτέιλ, ροζέ κρασιά και σαμπάνιες.

Τα προβλήματα άρχισαν όταν το ξενοδοχείο επέλεξε από την επόμενη σεζόν να σερβίρει τους πελάτες από την δική του κουζίνα, ενώ όταν έβαλε και δικές του ομπρέλες άρχισαν τα όργανα.

Οι πελάτες του Nammos και του Kensho έζησαν απίστευτα σκηνικά, όταν το ένα μαγαζί «βάραγε» με ανεβασμένη ένταση πάνω στην μουσική του άλλου.

Μετά ήρθαν τα απλωμένα εσώρουχα-ανδρικά και γυναικεία- που έβλεπαν οι πελάτες του ξενοδοχείου, οι πλανόδιοι μουσικοί με τα κλαρίνα και τα νταούλια που άφησαν άφωνο τον Τσιτσιπά όταν μπήκαν μέσα στο ξενοδοχείο, την ώρα που δειπνούσε και οι σκαλωσιές που έκρυβαν τις ταμπέλες του ξενοδοχείου.

Οι δύο πλευρές κατέφυγαν σε ασφαλιστικά μέτρα, ενώ το κλίμα ήταν κάτι παραπάνω από κακό και μόνο πέρυσι εκτονώθηκε μερικώς η κατάσταση, αν και το τείχος με τις ξαπλώστρες εκεί που τέλειωνε η παραλία του Nammos παρέμεινε.

Από φέτος όμως δεν θα υπάρχει ούτε αυτό, το τελευταίο απομεινάρι ενός ακήρυχτου πολέμου που ταρακούνησε για τα καλά την απάνεμη και διάσημη Ψαρού.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Οριστικοποιήθηκε η συμφωνία μεταξύ των Monterock International και Notion – Ανάπτυξη Ακινήτων Α.Ε. για την απόκτηση από την πρώτη μετοχών της Benestar Α.Ε. η οποία διαχειρίζεται το ξενοδοχειακό συγκρότημα Kenshό Psarou στην διάσημη παραλία της Μυκόνου.

Η εξαγορά πακέτου μετοχών της Benestar, θυγατρικής της Notion, γίνεται από την Monterock International που κινητοποίησε επενδυτικά κεφάλαια από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η κίνηση αυτή ουσιαστικά αποτελεί μία ακόμη ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό από διεθνή κεφάλαια και έρχεται σε συνέχεια των τουριστικών επενδύσεων που ήδη έχουν σε εξέλιξη στην Μύκονο οι δύο πλευρές, για (δύο διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες) το One & Only στην περιοχή «Καλαφάτης» και το project της Aman στην θέση «Καραμπέτης».

Κομβικό ρόλο στην επίτευξη της συμφωνίας διαδραμάτισε η NOISIS – Σύμβουλοι Ανάπτυξης A.E. μία από τις μεγαλύτερες συμβουλευτικές επιχειρήσεις στην χώρα. Σε συνέχεια όσων συμφωνήθηκαν, η NOISIS αναλαμβάνει τον στρατηγικό ρόλο του συμβούλου για την Ελλάδα για λογαριασμό της Monterock International με σκοπό την ανάπτυξη των νέων μονάδων της Οne&Οnly και της Aman στην Ελλάδα καθώς και των λοιπών σημαντικών επενδυτικών πλάνων που σχεδιάζουν να υλοποιήσουν στην Ελλάδα.

Η Monterock International από την πλευρά της είναι ένα Private Equity Fund με παρουσία, σήμερα, σε 16 χώρες επενδύσεις στον χώρο των Media, του Hospitality, του Real Estate, των Τραπεζών, της Ψυχαγωγίας, της Βιομηχανικής Τεχνολογίας και Παραγωγής και της Πράσινης Ενέργειας. Έχει δημιουργήσει το Aman Sveti Stefan στο Μαυροβούνιο, το Aman Canal Grande στην Βενετία, ετοιμάζει το Aman στην Νέα Υόρκη καθώς και 2 νέα One & Only Resorts. Επίσης συμμετέχει στο Nammos Dubai, καθώς και στην ανάπτυξη του brand Nammos σε άλλες χώρες.

Η Νotion–Ανάπτυξη Ακινήτων Α.Ε. είναι μια εταιρία που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη, αξιοποίηση και διαχείριση ακινήτων καθώς επίσης στην παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με τα εν λόγω αντικείμενα, όπως εκτιμήσεις αξίας ακινήτων, μελέτες & διαδικασίες βέλτιστης αξιοποίησης, διοίκηση κατασκευαστικών έργων κλπ.

Η ολοκλήρωση της συμφωνίας δίνει την δυνατότητα στην Notion Α.Ε. να αναπτύξει τα νέα επιχειρηματικά της πλάνα στους τομείς του τουρισμού, του real estate και της ενέργειας. Σημειώνεται ότι το “Kensho Boutique Hotels & Villas” είναι το ελληνικό luxury brand που έθεσε διεθνώς τα νέα δεδομένα στον χώρο των boutique hotels και καθιέρωσε την Μύκονο σαν προορισμό υψηλής αισθητικής και απαράμιλλης παροχής υπηρεσιών έχοντας στην ομπρέλα του το ‘’Κensho Ornos Beach’’ 35 δωματίων που ολοκληρώθηκε το 2016 στη Μύκονο κι έχει βραβευθεί ως το καλύτερο boutique ξενοδοχείο στον κόσμο καθώς επίσης και το πολυβραβευμένο ‘’Kensho Psarrou’’ που άνοιξε το 2018 και πλέον αποτελείται από 31 ξεχωριστές σουίτες και δύο βίλλες μοναδικής αισθητικής 4 & 5 δωματίων αντίστοιχα.

H Monterock International ανακοινώνει την απόκτηση του Kenshō Psarou

”Η Monterock International, συνεχίζοντας τη στρατηγική επενδυτική της πολιτική στην Ελλάδα, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Kenshō Psarou, στην παραλία Ψαρού, στην Μύκονο.

Προσφέροντας την εδραιωμένη και μοναδική στο είδος της προσωποποιημένη εμπειρία διαμονής, χαλάρωσης και αναζωογόνησης, με θέα και άμεση πρόσβαση σε μια από τις ομορφότερες και πιο πολυσυζητημένες παραλίες του κόσμου και την πλέον κοσμοπολίτικη στο νησί των Ανέμων, το Kenshō Psarou αναμένεται να αρχίσει να υποδέχεται το κοινό από τον Μάιο του 2022. Ξεχωρίζοντας για την υψηλών προδιαγραφών φιλοξενία και το lifestyle που παρέχει, το ξενοδοχείο θα μετατρέψει τις διακοπές σας σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία φιλοξενίας.

Η αρμονία χρωμάτων και υλικών, που αποτυπώνονται σε καθεμία από τις 31 υπερπολυτελείς σουίτες και δωμάτια του θέρετρου, ξυπνούν τις αισθήσεις και αναμένεται να κάνουν την επίσκεψη και διαμονή τουλάχιστον απολαυστική.

«Το σύνολο των επενδύσεων της Monterock International στην Ελλάδα θα δώσει προστιθέμενη αξία στην οικονομία, την αγορά εργασίας και, εν γένει, τον ελληνικό τουρισμό, σηματοδοτώντας παράλληλα μια νέα κεφαλαιουχική εποχή στην δραστηριότητα της εταιρείας. Με στόχο να εδραιωθεί ως pioneer του κλάδου της φιλοξενίας, η εταιρεία επενδύει στην ελληνική οικονομία και επιταχύνει την διεκπεραίωση projects που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή διεθνών επιλογών. Η προσέλκυση, στη χώρα που γέννησε την φιλοξενία, επισκεπτών υψηλού επιπέδου βρίσκεται ανάμεσα στους στόχους μας. Το Kenshō Psarou, στην χρυσή αμμουδιά που έχει ‘υποκλιθεί’ το παγκόσμιο Jet set, αποτελεί το πρώτο ‘διαμάντι’ ενός πλέγματος επενδύσεων που φιλοδοξούμε να αναπτύξουμε στην Μύκονο», δήλωσε ο CEO της Monterock International, Alfredo Longo.

Έχοντας ως κυρίαρχο στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη στην τουριστική βιομηχανία της χώρας, που εμπιστεύονται μεγάλα fund κι αναδεικνύεται σε έναν από τους κορυφαίους – σε διεθνές επίπεδο – προορισμούς, η Monterock International αναμένεται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της, με ακόμη πιο έντονο ρυθμό. Ξενοδοχειακά brands όπως One&Only και Aman Resorts είναι ανάμεσα σε εκείνα που μέσα στο επερχόμενο χρονικό διάστημα θα προστεθούν στο χαρτοφυλάκιό (portfolio) της”.

Διαβάστε ακόμη 

Στη σκιά της ακρίβειας το λιανεμπόριο

Το θρίλερ με τον Επίτροπο στην Τράπεζα Αττικής, η Μεγάλη Παρασκευή του Σαράντη, το χρυσό πακέτο του Αρτούρ, ο Νίκος της BC Partners και το κλειστό κλαμπ

Το «μεγάλο κανόνι»: Ξανά στο σφυρί και με σκόντο τα ακίνητα της οικογένειας Πατρώνη στη Σύρο