Οπως είναι γνωστό, ο Ντέιβιντ Μπέκαμ κατέχει από το 2021 το 10% της γνωστής εταιρείας αναπαλαίωσης και μετατροπής αυτοκινήτων, Lunaz Design. Τώρα, ο βρετανικός όμιλος επιβεβαίωσε στον ειδικό Τύπο ότι έχει παύσει προς το παρόν τη δραστηριότητά του.

Αυτό οφείλεται στο ότι η Lunaz σκοπεύει να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση. Η εταιρεία από το Σίλβερστοουν προχώρησε σε αυτήν την απόφαση, αφότου η νέα κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε πως αναβάλλεται η απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύσης για το 2035.

Προηγουμένως, με τον Μπόρις Τζόνσον, πολιτικό ηγέτη της χώρας, το όριο ήταν το 2030. Συνεπώς, η 5ετής αναβολή αναγκάζει εταιρείες που έχουν αφοσιωθεί πλήρως στα ηλεκτρικά να ανασυνταχθούν ή να προχωρήσουν σε αναδιάρθρωση, όπως η Lunaz.

Οι εξελίξεις αυτές αιφνιδίασαν τον μέτοχο της εταιρείας, Ντέιβιντ Μπέκαμ, ο οποίος το 2021 είχε πειστεί για το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας. Το κατά πόσο θα συνεχίσει ως μέτοχος και επενδυτής -τώρα που η δραστηριότητα έπαυσε και τα σχέδια πάνε πίσω- παραμένει άγνωστο.

Η Lunaz μίλησε ανοιχτά για το θέμα και ανέφερε: «Ο Όμιλος Lunaz προχωράει σε μετασχηματισμό, ώστε να προσαρμόσει την επιχείρηση και τις δραστηριότητές της στις ανάλογες μεταβολές της αγοράς. Αυτή προήλθε από την καθυστέρηση ως προς τη νομοθετική απαίτηση για τη μετάβαση των στόλων σε οχήματα μηδενικών εκπομπών. Κάθε τμήμα της εταιρείας έχει παύσει τη δραστηριότητά του στο πλαίσιο της επανεκκίνησης υπό νέα δομή, ώστε να ανταποκριθεί στην παρούσα και τη μελλοντική ζήτηση στα επιβατικά και τα επαγγελματικά οχήματα. Σύντομα, θα ανακοινώσουμε σχετικά με το μακροπρόθεσμο μέλλον της επιχείρησή μας».

Διαβάστε ακόμη

Παπαθανάσης: Αίτημα για την 4η δόση του Ταμείου Ανάκαμψης 2,3 δισ. ευρώ

Χίλντερμπραντ (BlackRock): Η Ελλάδα πέτυχε την πιο εκπληκτική ιστορία μακροοικονομικής επανόδου

Βαθιά υποτιμημένες οι τράπεζες παγκοσμίως – Πώς ο ελληνικός κλάδος μπορεί να «πιάσει» υψηλότερες αποτιμήσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ