Ο «Πόλεμος της ξαπλώστρας στον Αστέρα Βουλιαγμένης» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του σίριαλ που διαδραματίζεται τους τελευταίους μήνες στην πιο διάσημη παραλία της Αττικής. Μηνύσεις, συλλήψεις, αυτόφωρα, σκληρές καταγγελίες, πραγματογνώμονες και στο βάθος μια κόντρα για τη διαχείριση του βόρειου τμήματος της ακτής που τα τελευταία χρόνια μισθώνεται σε ιδιώτες.

Οι «μονομάχοι» δείχνουν αποφασισμένοι να φτάσουν μέχρι τέλους. Από τη μία η διοίκηση του ξενοδοχειακού συγκροτήματος με εκπρόσωπο τη διευθύνουσα σύμβουλο Πέννυ Ζαγλαρίδου και από την άλλη η εταιρεία ΜΑΡΑΤΟΠ, που έχει μισθώσει το συγκεκριμένο κομμάτι της παραλίας με μπροστάρη τον δικηγόρο Γιάννη Μαρακάκη. Το τελευταίο επεισόδιο παίχτηκε την περασμένη Τρίτη. Μετά από μήνυση της ΜΑΡΑΤΟΠ συνελήφθη η διευθύνουσα σύμβουλος, οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο και τελικά συντάχθηκε δικογραφία που εστάλη στον εισαγγελέα εξετάζοντας τις κατηγορίες για παράνομη βία, άγρα πελατών και απάτη έναντι των πελατών της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης Ανώνυμος Ξενοδοχειακή Εταιρεία.

Τι ακριβώς συμβαίνει,όμως, και γιατί οι δύο πλευρές συγκρούονται; Οπως αναφέρεται σε μία από τις πολλές μηνύσεις που έχουν κατατεθεί τους τελευταίους μήνες: «Η πλαζ του “Αστέρα” έχει μήκος 300 μέτρα.

Είναι ιδιωτική παραλία, δηλαδή οι λουόμενοι πρέπει να πληρώσουν ένα ακριβό εισιτήριο για την είσοδό τους σε αυτήν. Τους καλοκαιρινούς μήνες η παραλία φιλοξενεί ταυτόχρονα περισσότερους από 1.000 λουόμενους, ενώ σε μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, δηλαδή από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, μπορεί να περάσουν από την είσοδο της πλαζ περισσότεροι από 2.000 με 3.000 ανθρώπους. Οι λουόμενοι της πλαζ, για φαγητό, ποτά, καφέ χυμούς κ.λπ. εξυπηρετούνται από δυο καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ήτοι ένα στο βόρειο άκρο της πλαζ και ένα στο νότιο άκρο της παραλίας. Το νότιο κατάστημα ανήκει στην Αστήρ Παλάς ενώ το βόρειο κατά περιόδους μισθωνόταν σε διάφορους επιχειρηματίες.

Εως το 2010 τα 2 καταστήματα (νότιο και βόρειο) δούλευαν self service. Μετά το 2010 η διοίκηση της Αστήρ Παλάς αποφάσισε ότι όλοι πελάτες στην παραλία πρέπει να εξυπηρετούνται με σέρβις στην ξαπλώστρα τους από αμφότερα τα καταστήματα και έτσι ζήτησε και από τα δύο μαγαζιά να ενισχυθούν με επιπλέον προσωπικό για το σκοπό αυτό».

Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στο protothema.gr