Μπορεί το όνομα μιας startup να μην εγγυάται την επιτυχία της, αδιαμφισβήτητα, ωστόσο, θέτει τα «θεμέλια». Κι αυτό γιατί ένα απλό στην προφορά όνομα, που εκφράζει απόλυτα τον σκοπό της λειτουργίας μιας νεοφυούς επιχείρησης, δύσκολα περνά απαρατήρητο, συμβάλλοντας -σε δεύτερο χρόνο- στο branding και την αναγνωρισιμότητά της.

Για την ιδρυτική ομάδα της Svuum ήταν σημαντικό το όνομα να μπορεί να περιγράψει τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας της. «Γι’ αυτό επιλέξαμε να είναι ηχητικό και να παραπέμπει στην ταχύτητα της παράδοσης», τονίζει ο Παντελής Γεωργιάδης, γενικός διευθυντής της εταιρείας που έχει αναγνωριστεί ως η πιο πελατοκεντρική και καινοτόμος eCommerce last mile στην Ελλάδα, με μέση αξιολόγηση παραλήπτη 4,8/5 σε σύνολο 1,5 εκατομμύριο παραδόσεων που έχουν ολοκληρωθεί έως σήμερα, υποστηρίζοντας 150 από τις μεγαλύτερες εταιρείες eCommerce και έξι από τα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ στη χώρα.

Με μότο «We deliver happiness» (Παραδίδουμε ευτυχία), η Svuum ιδρύθηκε το 2021. «Σκοπός ήταν να προσφέρει πελατοκεντρικές υπηρεσίες γρήγορης παράδοσης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού που αγοράζει από το Διαδίκτυο», εξηγεί ο κ. Γεωργιάδης και συνεχίζει: «Παρέχουμε καινοτόμες υπηρεσίες, καθώς επιτρέπουν στους καταναλωτές να παρακολουθούν το ακριβές διάστημα παράδοσης της παραγγελίας τους, άμεσης επικοινωνίας με τον οδηγό, ενώ οι παραδόσεις γίνονται από Δευτέρα έως Σάββατο».

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, οι σύγχρονες ανάγκες διανομής και παράδοσης έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. «Η περίοδος δε της καραντίνας επιτάχυνε αυτή την αλλαγή και εδραίωσε μία νέα εποχή στην καταναλωτική συνείδηση. Εάν, για παράδειγμα, κάνουμε μία ηλεκτρονική αγορά και μας έρθει εντός 24 ωρών, με σωστή ενημέρωση σε κάθε βήμα της παράδοσης, είναι πολύ πιθανό ότι στην επόμενη αγορά μας θα επιλέξουμε κατάστημα που θα έχει την ίδια υπηρεσία», σημειώνει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Για να επιτευχθεί η ταχύτητα και η σωστή ενημέρωση του πελάτη πιστεύουμε σε ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης από το καθιερωμένο, με ιδιωτικό δίκτυο διανομής, προκειμένου να ελέγχουμε αποτελεσματικά την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Στο πλαίσιο αυτό, η Svuum σήμερα δραστηριοποιείται σε 10 πόλεις, με την ίδια ποιότητα, εγγυώμενη για τον χρόνο παράδοσης».

Η λειτουργία της υπηρεσίας είναι απλή: ο καταναλωτής λαμβάνει ένα SMS από τη Svuum, στο οποίο περιέχεται ένας σύνδεσμος. Πατώντας τον, μπορεί να δει την εκτιμώμενη ώρα παράδοσης της παραγγελίας, αλλά και να την ιχνηλατήσει ζωντανά στον χάρτη. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα κλήσης ή αποστολής γραπτού μηνύματος προς τον οδηγό, ζητώντας ακόμη και αλλαγή της ημέρας παράδοσης. Κατόπιν παράδοσης της παραγγελίας -για την οποία, μάλιστα, δεν απαιτείται υπογραφή (εκτός αν ορίζεται από την πολιτική του εκάστοτε καταστήματος), αφού αποστέλλεται ένας τετραψήφιος κωδικός (PΙΝ) που χρειάζεται να πει στον οδηγό για να επαληθευτεί η ταυτότητα-, ο καταναλωτής μπορεί να αξιολογήσει τον οδηγό και εν γένει την εμπειρία που προσφέρει η Svuum.

Το deal με τον Ομιλο Olympia

Προσφάτως η εταιρεία έκλεισε deal με τον Ομιλο Olympia και συγκεκριμένα με τον επενδυτικό του βραχίονα Public Capital Partners, που αφορά την έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου. Οπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «αναγνωρίζοντας την ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή για αξιόπιστες υπηρεσίες παράδοσης, η Svuum προσφέρει μία αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, καθώς αξιοποιεί μία διεθνή τεχνολογική πλατφόρμα, σε συνδυασμό με ένα ιδιόκτητο δίκτυο σε 10 μεγάλα αστικά κέντρα και πληθυσμιακή κάλυψη 75%, διασφαλίζοντας έτσι αξιοπιστία στις παραδόσεις, που στο 95% των περιπτώσεων γίνεται την ίδια ή την επόμενη ημέρα. Οι καινοτόμες υπηρεσίες της εταιρείας ξεχωρίζουν, καθώς επιτρέπουν στους τελικούς καταναλωτές να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται οι ίδιοι το ακριβές διάστημα παράδοσης της παραγγελίας τους, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα ενεργοποίησης ειδοποιήσεων, καθώς και άμεσης επικοινωνίας με τον οδηγό».

«Η επένδυση της Olympia αποτελεί έναν σημαντικό σταθμό για τη Svuum, δεδομένου ότι ένας μεγάλος όμιλος, με μακροχρόνια εμπειρία στη λιανική και το ηλεκτρονικό εμπόριο, εμπιστεύεται το επιχειρηματικό μας μοντέλο. Είναι χαρά μας που μπαίνουμε σε ένα οικοσύστημα δυναμικών scaleups, εστιασμένων στην άριστη εμπειρία πελάτη», σημειώνει ο κ. Γεωργιάδης.

Τα σχέδια για το μέλλον

Πρωταρχικός στόχος της ομάδας της Svuum είναι, σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, η εδραίωση της εταιρείας στην ελληνική αγορά, με συνεχή ανάπτυξη του δικτύου και σε άλλες πόλεις της χώρας, αναβαθμίζοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες. «Αμεσα, για παράδειγμα, ο καταναλωτής θα μπορεί να επιλέξει το ακριβές διάστημα παράδοσης που επιθυμεί, ή παράδοση σε σημείο πολύ κοντινό σε εκείνον, εφόσον την τελευταία στιγμή αλλάξουν τα σχέδιά του και αποφασίσει να μετακινηθεί», εξηγεί.

Διαβάστε ακόμη

Ο γάμος Άκτωρ – Ιntrakat αλλάζει το τοπίο στις κατασκευές

Ταμειακές Μηχανές: Αλλάζουν πάλι (αλλά με επιδότηση) για να διασυνδεθούν με τα POS

AΕGEAN: Ξεκινά νωρίτερα το θερινό πρόγραμμα για το 2023 – Θετικά τα πρώτα μηνύματα για τη σεζόν