Η Polestar βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα απροσδόκητο εμπόδιο το 2020, όταν ένα γαλλικό δικαστήριο αποφάνθηκε πως το λογότυπο της εταιρείας ήταν «ίδιο» με εκείνο της Citroen.

Το θέμα είχε φυσικά «ανακινηθεί» από τη Citroen, η οποία εν πολλοίς είχε καταφέρει να πετύχει την απαγόρευση πωλήσεων των μοντέλων της Polestar στη Γαλλία.

Η δικαστική διαμάχη που ακολούθησε, φυσικά έβλαψε την Polestar που μέχρι τώρα δεν είχε δικαίωμα πώλησης των αυτοκινήτων της, ενώ δεν υπήρχε καν η δυνατότητα πρόσβασης στο site της από χρήστες του διαδικτύου στη Γαλλία.

Τελικά όμως οι δύο εταιρείας «τα βρήκαν» και η δικαστική διαμάχη σταμάτησε, με αποτέλεσμα έστω και με αυτή την καθυστέρηση που ξεπερνά πια τα δύο χρόνια, η Polestar μπορεί να αναπτύξει εμπορική δραστηριότητα στη Γαλλία.

Αυτό ακόμα και έτσι, είναι πολύ σημαντικό για την Polestar που κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, με δεδομένο το ότι στη γαλλική αγορά, οι καταναλωτές έχουν «αγκαλιάσει» για τα καλά την ηλεκτροκίνηση.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία για τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου, κατά τη διάρκεια του οποίου τα καινούργια ηλεκτρικά που πωλήθηκαν ήταν το 40% του συνόλου- ενώ 38,3% ήταν τα συμβατικά.

Διαβάστε ακόμα:

Σε υψηλό πενταμήνου το ευρώ – Άνοιξε η όρεξη των επενδυτών για ρίσκο

Παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης για την τιμή των καυσόξυλων και του πέλετ

Γουές Έντενς: Το «αφεντικό» του Γιάννη Αντετοκούνμπο – Οι «χρυσές» business με το LNG και η Ελλάδα (pics)