Μια πρωτότυπη επιχειρηματική ιδέα ψηλά στην καινοτομία ξεφυτρώνει στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης: εταιρείες startups προσφέρουν χρηματική αμοιβή σε χρήστες, ώστε αυτοί να καταγράψουν με βίντεο τη διαδικασία ενεργοποίησης ενός πλυντηρίου. Το concept απευθύνεται στο πεδίο του machine learning και της ρομποτικής, όπου τα δεδομένα πραγματικού κόσμου είναι πολύτιμα για την εκπαίδευση αλγορίθμων.

Οι εταιρείες που πρωτοστατούν κάνουν «σύμβαση» με τον χρήστη: για μία απλή ενέργεια — να πατήσεις το «ON» του πλυντηρίου — θα λάβεις αμοιβή, ανάλογα με το τύπο και τη διάρκεια του βίντεο.

Οι επενδύσεις σε τέτοιες μορφές crowd data έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, καθώς η ζήτηση για ποιοτικά δείγματα πραγματικών κινήσεων από ρομποτικά συστήματα ή συσκευές του σπιτιού εκτοξεύεται.

Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτές οι «εύκολες αποστολές» – όπως το πλυντήριο, το πλυντήριο πιάτων ή και μια καφετιέρα – δεν είναι απλώς ασκήσεις. Χρησιμοποιούνται για βελτίωση αναγνώρισης κινήσεων, ανίχνευσης σφαλμάτων ή εκπαιδευτικών modules σε πιο σύνθετες εφαρμογές. Επομένως, η πρακτική έχει νόημα για εταιρείες που επιδιώκουν πιο ρεαλιστικά δεδομένα από το πώς «ζει» στην καθημερινότητα ο χρήστης με τις συσκευές του.

Διαβάστε ακόμη

Ληξιπρόθεσμα δημοσίου: «Μαύρη λίστα» με κρατικούς φορείς που καθυστερούν να πληρώσουν τις οφειλές τους σε ιδιώτες

«Καμπανάκι» ΕΤΕ για τα ελληνικά νησιά: Απαιτούνται επενδύσεις €35 δισ. την επόμενη δεκαετία (infographic)

Αυτή είναι η μέθοδος 52/17 που μάς κάνει πιο παραγωγικούς στη δουλειά

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα