Η Apple ανακοίνωσε αυξήσεις στις τιμές της συνδρομητικής της πλατφόρμας Apple TV+ σε παγκόσμιο επίπεδο, ακολουθώντας την ευρύτερη τάση ανόδου των τιμών στις υπηρεσίες streaming.

Η μηνιαία συνδρομή στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε κατά £1 και διαμορφώνεται πλέον στις £9.99, διπλασιάζοντας την αρχική τιμή του 2019. Η ετήσια συνδρομή παραμένει σταθερή στις £89.

Η αύξηση τίθεται άμεσα σε ισχύ για νέους χρήστες, ενώ οι υφιστάμενοι συνδρομητές θα αρχίσουν να πληρώνουν το νέο ποσό 30 ημέρες μετά την επόμενη ανανέωσή τους, σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου της Apple στο BBC.

«Από την κυκλοφορία του, το Apple TV+ έχει εμπλουτιστεί με εκατοντάδες Apple Originals (σ.σ. πρωτότυπο περιεχόμενο) και χιλιάδες ώρες ποιοτικού περιεχομένου, χωρίς διαφημίσεις», σημείωσε η εταιρεία.

Στις ΗΠΑ, η μηνιαία τιμή αυξάνεται από τα $9.99 στα $12.99.

Η Apple δεν δημοσιοποιεί επισήμως τον αριθμό των συνδρομητών της, ωστόσο σύμφωνα με την Statista, το 2022 υπήρχαν περίπου 25 εκατ. επί πληρωμή χρήστες. Το blog The Information ανέφερε 45 εκατ. συνδρομητές τον Μάρτιο και εκτιμά πως η υπηρεσία παρουσίαζε ετήσιες ζημίες άνω του 1 δισ. δολαρίων.

Η πλατφόρμα κέρδισε δημοτικότητα με επιτυχίες όπως η σειρά επιστημονικής φαντασίας Severance και η κωμική παραγωγή The Studio.

Ο τεχνολογικός αναλυτής Πάολο Πεσκατόρε (PP Foresight) σχολίασε πως «οι υπηρεσίες streaming ακολουθούν πλέον το μοντέλο της παραδοσιακής συνδρομητικής τηλεόρασης, με ετήσιες αυξήσεις», προσθέτοντας ότι οι καταναλωτές πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα αυτή πραγματικότητα.

Πρόκειται για την πρώτη αύξηση τιμής στο Apple TV+ τα τελευταία δύο χρόνια. Αντίστοιχα, το Netflix προχωρά σε ετήσιες αυξήσεις, με τιμές που κυμαίνονται από £5.99 έως £18.99 τον μήνα. Άλλες πλατφόρμες όπως το Disney+ και το Paramount+ επίσης αναπροσάρμοσαν τις τιμές τους το τελευταίο διάστημα.

Το Apple TV+ εξακολουθεί να προσφέρει περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις, σε αντίθεση με πιο οικονομικές εκδόσεις άλλων πλατφορμών.

«Οι θεατές εξακολουθούν να αναζητούν μοναδικό περιεχόμενο», σημείωσε ο Πεσκατόρε. «Η Apple έχει τη δυναμική να ξεχωρίσει χάρη στη μεγάλη της βάση χρηστών, αλλά πρέπει να επικοινωνήσει πιο ξεκάθαρα τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού».

Διαβάστε ακόμη:

TikTok: Τι ξέρει ο θηριώδης αλγόριθμος για μας – Οι 10 λόγοι που είναι μια οικονομία από μόνο του (pics)

ΔΕΘ: Διορθώσεις για τους αδικημένους της μεσαίας τάξης

Έκθεση Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Το 97% των ελληνικών εταιρειών θεωρεί ότι η διαφθορά είναι ευρέως διαδεδομένη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα