Πλώρη για τις διεθνείς αγορές βάζει η Vimodji, μία εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων startups στην Ελλάδα, η οποία βρίσκεται στη διαδικασία δεύτερου γύρου χρηματοδότησης.

Η εταιρεία, που αποτελεί ένα κοινό εγχείρημα του σκηνοθέτη Βασίλη Καλλίτση και της Ελευθερίας Μαμιδάκη, της γνωστής οικογένειας από την Mamidoil Jetoil έχει δημιουργήσει πλατφόρμα για αποστολή video μηνυμάτων ολίγων δευτερολέπτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Η πλατφόρμα αυτή πέραν της ιστοσελίδας της εταιρείας είναι προσβάσιμη μέσα απ’ την δημοφιλή εφαρμογή Viber και το Fleksi keyboard, που επιλέγουν αρκετοί χρήστες του Android. Επίσης, πρόσφατα ολοκληρώθηκε και η συμφωνία για την ένταξη στο Vimodji της διεθνούς video game πλατφόρμας Gamezop.

Ήδη, όπως σημείωσαν σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου οι δύο ιδρυτές της εταιρείας, η πλατφόρμα μετρά περισσότερους από 1,5 εκατ. χρήστες, ενώ καταγράφονται και 5,6 εκατ. views και 1,8 εκατ. shares μηνιαίως, αριθμοί που, όπως σημείωσαν, αυξάνονται τον τελευταίο χρόνο με ρυθμό 25% κάθε μήνα. Μάλιστα το 50% των χρηστών επιστρέφουν για να χρησιμοποιήσουν τα video clip της πλατφόρμας κάθε εβδομάδα, γεγονός που, σύμφωνα με τους ιδρυτές, υπογραμμίζει την επιτυχία του προϊόντος.

Γι’ αυτό και ο Βασίλης Καλλίτσης και η Ελευθερία Μαμιδάκη, μηχανικός του ΜΙΤ, βάζουν τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, επιδιώκοντας την επέκταση σε διεθνείς αγορές, μεταξύ των οποίων είναι των Ηνωμένων Πολιτειών, της Ινδίας, των ΗΑΕ, και της Κίνας. «Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 50 εκατ. χρήστες μέσα στα επόμενα χρόνια» έλεγε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Καλλίτσης, που εκτελεί χρέη διευθύνοντα συμβούλου.

Προς τούτο καταλυτικό ρόλο αναμένεται να παίξει η επιτυχής ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου χρηματοδότησης που τρέχει η Vimodji με στόχο την εξεύρεση 2 εκατ. ευρώ. Είχε προηγηθεί προ διετίας περίπου ένας πρώτος γύρος κατά τον οποίο κατάφερε η startup να αντλήσει 1 εκατ. ευρώ κυρίως από angel επενδυτές.

«Τα κεφάλαια αυτά θα μας επιτρέψουν να προωθήσουμε την παρουσία μας σε διεθνείς αγορές και να ενισχύσουμε τις συνεργασίες μας» ανέφερε η Ελευθερία Μαμιδάκη, που εκτελεί χρέη COO στην εταιρεία.

Όπως ειπώθηκε στη συνέντευξη Τύπου το startup έχει γραφεία σε Αθήνα και Λονδίνο και στα άμεσα πλάνα είναι η απόκτηση παρουσίας στη Νέα Υόρκη, τη Μόσχα και το Ντουμπάι.

Η εφαρμογή

Το Vimodji είναι μία πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ένας συνδυασμός του Youtube και του Giphy. Επίσης, δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στα brands να «παρεμβαίνουν» με ουσιαστικό και έξυπνο τρόπο στις συνομιλίες των χρηστών.

Το Vimodji είναι video με ήχο (μέσο όρο 12 δευτερολέπτων) που περιέχουν σκηνές από τον κόσμο του θεάματος και της μουσικής. Έχοντας το βασικό training dataset, το Vimodji “μαθαίνει” τη μηχανή (machine learning) να αναγνωρίζει συναισθήματα μέσα από κινούμενη εικόνα.

Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν το www.vimodji.com και να επιλέξουν από τη λίστα των περισσότερων από 40.000 έτοιμων video clips που υπάρχουν διαθέσιμα και είναι κατηγοριοποιημένα με βάση τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Τα video clips μπορούν να διαμοιραστούν άμεσα σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες social media. Υπάρχουν, ακόμη, εφαρμογές για iOS και Android.

Οι συνεργασίες

«Μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει να αλλάξουμε τον τομέα της online visual επικοινωνίας στην Ελλάδα, και το επόμενο βήμα είναι να το κάνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο» σημείωσε ο Βασίλης Καλλίτσης, ο οποίος εμπνεύστηκε την ιδέα όταν ζούσε στο Λος Άντζελες, και διαπίστωσε ότι οι χρήστες είχαν την ανάγκη να εκφραστούν με μικρής διάρκειας, καλής ποιότητας βίντεο.

Την ομάδα των δύο ιδρυτών ενισχύουν οι Γιώργος Σπανός (CTO), Βασίλης Καρδαράς (senior software engineer), Νίκος Καραχάλιος (Chief Communication Officer), Παναγιώτης Τσαφαράς (PR advisor), Σταύρος Δαφνομήλης (Advisor στο AI και Machine learning), Karen Kokabi (Chief Marketing Officer) και Θανάσης Δεληστάθης (σύμβουλος, partner σε venture capital fund στις ΗΠΑ).

Διαβάστε ακόμη:

To πρώτο αισιόδοξο μήνυμα για τον Τουρισμό το 2021

Ο «πράσινος» επισκέπτης, τα νεύρα των τραπεζιτών με τον Μεγάλου και ο Αναστασάκης που πληρώνει… με τα λεφτά των άλλων

«Γέφυρα 2»: Επιδότηση 300 εκατ. ευρώ σε επιχειρηματικά δάνεια