Όταν στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας η Tesla ξεκινούσε δειλά να παράγει τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, κανείς δεν της έδωσε την σημασία που έπρεπε. Οι μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έβλεπαν την ηλεκτροκίνηση ως κάτι μακρινό και μάλλον ανέφικτο, αφήνοντας ουσιαστικά την Tesla να κάνει μόνη της παιχνίδι.

Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν όπως τα υπολόγιζαν οι Ευρωπαίοι. Τα μεγάλα σκάνδαλα με τους κινητήρες diesel αλλά και η γενικότερη πίεση για χαμηλότερους ρύπους τους έφεραν και αυτούς να ενστερνίζονται την ηλεκτροκίνηση, βεβιασμένα όμως και χωρίς κάποιο στρατηγικό σχέδιο.

Ως αποτέλεσμα αυτού ήταν η Τesla να γιγαντωθεί, και να είναι πλέον με διαφορά ο Νο 1 παίκτης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως. Και με διαρκή σχέδια για περεταίρω ανάπτυξη, έχοντας αυξήσει και την γκάμα της σε αυτοκίνητα.

Η μόνη εταιρία που δείχνει ότι μπορεί να σταθεί απέναντί της, έστω και με καθυστέρηση αρκετών ετών, είναι η VW. Και η μάχη έχει ήδη ανάψει κυρίως στο πεδίο του ποιος θα βρεθεί πρώτος σε πωλήσεις παγκοσμίως στα ηλεκτρικά.

Η VW λοιπόν έχει μπει πλέον για τα καλά στο παιχνίδι του κατασκευαστή μεγάλων αριθμών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχοντας ήδη μία μεγάλη γκάμα που διαρκώς μεγαλώνει και περισσότερο. Και επίσης σημαντική παρουσία σε κρίσιμες αγορές, όπως αυτή της Κίνας.

Η Tesla έχει ήδη μπει και μέσα στο γήπεδο της VW, έχοντας ξεκινήσει την παραγωγή αυτοκινήτων της επί ευρωπαϊκού εδάφους στο Βερολίνο.

Με λίγα λόγια, είναι ένα ντέρμπι που αναμένεται με ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον η εξέλιξή του, καθώς φέτος η Tesla έχει βάλει πολύ ψηλά τον πήχη, στο 1,5 εκατομμύριο μονάδες, με την VW να επενδύει στην εξάπλωση της γκάμας και την προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού.

Αυτό που μένει να δούμε είναι το ποιος τελικά θα καταφέρει να πάρει το στέμμα του μεγαλύτερου κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, κάνοντας τις περισσότερες πωλήσεις.

Διαβάστε ακόμη:

Ο Ζούκερμπεργκ πούλησε τη βίλα του στο Σαν Φρανσίσκο σε τιμή – ρεκόρ

Πότε θα φτάσει το μετρό στον Πειραιά – Από το λιμάνι στο αεροδρόμιο σε 50 λεπτά

Συνεχίζεται το ράλι για το φυσικό αέριο – Κοντά στα 200 ευρώ η τιμή της μεγαβατώρας