search icon

Ελλάδα

Χωρίς ταξί στις 27 και 28 Φεβρουαρίου η Αθήνα – Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ

Οι εργαζόμενοι ζητούν μεταξύ άλλων μόνιμη παραμονή του ΦΠΑ στο 13%, άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026 και ελεύθερη διέλευση στις λωρίδες λεωφορείου για τα έμφορτα ταξί

Χωρίς ταξί θα μείνει η Αθήνα στις 27 και 28 Φεβρουαρίου σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ). Επίσης, προγραμματίζεται συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Μεταφορών.

Μεταξύ των αιτημάτων του Συνδικάτου είναι η μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%, η άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026 και η ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.

Παράλληλα, ο ΣΑΤΑ ρωτά την κυβέρνηση γιατί αφήνει “παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη“.

Πιο αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ υπογραμμίζει ότι:

«Το οικονομικό μοντέλο διακυβέρνησης που επέλεξε η κυβέρνηση έχει στοχοποιήσει κάθε μορφή ατομικής επιχειρηματικότητας στην χώρα μας. Χθες ήταν οι ελεύθεροι επαγγελματίες, σήμερα οι αγρότες, αύριο κάποιοι άλλοι. Οι πολιτικές φτωχοποίησης του ελληνικού πληθυσμού υλοποιούνται με συνοπτικές διαδικασίες. Πυροδοτούν όμως, άμεσες κοινωνικές εξελίξεις με άγνωστη κατάληξη.

Βλέποντας αυτές τις εξελίξεις, βιώνοντας την επίθεση της κυβέρνησης προς τον κλάδο μας και μη έχοντας άλλο δρόμο αντίδρασης, συγκαλέσαμε χθες έκτακτο διοικητικό συμβούλιο για να συζητήσουμε με ποιόν τρόπο θα προστατέψουμε το ταξί και την δουλειά μας. Για μια ακόμη φορά γίναμε μάρτυρες συνδικαλιστικής απραξίας, πρωτόγνωρης για την ιστορία του συνδικάτου μας. Η αντιπολίτευση αρνείται ότι ο κλάδος μας έχει προβλήματα, αρνείται ότι η κυβέρνηση έχει εξαπολύσει ολομέτωπη επίθεση στο ταξί, αρνείται ότι οι πολυεθνικές αλωνίζουν χωρίς έλεγχο, αρνείται ότι τα ιδιωτικά αυτοκίνητα κλέβουν το μεταφορικό μας έργο. Η αντιπολίτευση με την στάση της επιδοκιμάζει και αποδέχεται ως σωστή, κάθε απόφαση της κυβέρνησης.

Οποιαδήποτε μορφή αντίδρασης από το ΣΑΤΑ απορρίπτεται αμέσως από την αντιπολίτευση. Το ίδιο έγινε και στην χθεσινή συνεδρίαση. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πως θα εμποδίσουν τον Λυμπερόπουλο, να συμμετέχει στις αρχαιρεσίες των κλαδικών συνδικαλιστικών οργανώσεων. Και γι αυτό όμως ο νόμος 1712/87 που διέπει τις επαγγελματικές οργανώσεις των αυτοκινητιστών ταξί είναι ξεκάθαρος. Ο ιδιοκτήτης ταξί έχει δικαίωμα στο εκλέγειν και εκλέγεσθαι.

Το προεδρείο του ΣΑΤΑ έχει κατηγοριοποιήσει τα αιτήματά του και παλεύει γι αυτά με όλες του τις δυνάμεις:

Σε ότι αφορά στην αναπροσαρμογή των ποινών προτείνουμε:

Όλα αυτά είναι ζητήματα που δεν έχουν λυθεί και κρατάνε τον κλάδο αιχμάλωτο στην στασιμότητα. Για το προεδρείο, η αδιαφορία της κυβέρνησης, είναι αιτία πολέμου. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ αποφάσισε στην χθεσινή του συνεδρίαση ότι δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο.

Ο αγώνας είναι ο μόνος δρόμος. Στις 27 και 28 Φεβρουαρίου τα ταξί της Αθήνας απεργούν. Εκτός από την Γενική Συνέλευση για την εναρμόνιση του καταστατικού μας με όσα ορίζει η νομοθεσία, προγραμματίζουμε συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Μεταφορών. Καλούμε όλους τους συναδέλφους από όλη την Ελλάδα, να συστρατευτούν μαζί μας και να διεκδικήσουμε όλοι μαζί, καλύτερες μέρες για το ταξί. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να γυρίσουν την πλάτη στον κομματικό συνδικαλισμό και τα επιχειρηματικά συμφέροντα που δηλητηριάζουν τον κλάδο μας. Το ταξί θα είναι πάντα στο πλευρό των αδικημένων και των αγωνιστών. Ποτέ με τους υποταγμένους και τους κομματικά προσηλωμένους».

Διαβάστε ακόμη

Πλειστηριασμοί: Άλλαξε χέρια το ακίνητο της ιστορικής «Μπριτάννια» στη Ν. Φιλαδέλφεια (pics)

Entersoft: Προσδοκίες από τα νέα προϊόντα και πιθανές εξαγορές από δυο μέτωπα

Deepfake τηλεδιάσκεψη: Πώς μία εταιρεία έχασε 25 εκατομμύρια δολάρια

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version