search icon

Ελλάδα

Δήμος Αθηναίων: Πεζοδρόμια που αντιστοιχούν σε έκταση όσο 11 Ολυμπιακά Στάδια φτιάχτηκαν από την αρχή

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέσα σε τρία χρόνια, ο Δήμος Αθηναίων έχει ανακατασκευάσει πεζοδρόμια στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης συνολικής επιφάνειας 74.062 τ.μ., έκταση που καλύπτει 11 φορές το Ολυμπιακό Στάδιο

Εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη, από τονΣύμφωνα με την ανακοίνωση, μέσα σε τρία χρόνια, ο Δήμος Αθηναίων έχει ανακατασκευάσει πεζοδρόμια στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης, το μεγάλο έργο αναβάθμισης των πεζοδρομίων της πόλης, το οποίο, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, αλλάζει σταδιακά τις γειτονιές και δημιουργεί καλύτερες συνθήκες για την ασφάλεια και άνεση των πεζών. Πρόκειται για μια παρέμβαση που «απλώνεται» και στις επτά δημοτικές κοινότητες της πρωτεύουσας, με προϋπολογισμό ύψους 24 εκατ. ευρώ. Σε αυτόν, περιλαμβάνεται η αποκατάσταση, συντήρηση και επισκευή των πεζοδρομίων της Αθήνας.

«Μετά από πολλά χρόνια, η Αθήνα σταδιακά αποκτά νέα, αναβαθμισμένα πεζοδρόμια. Συνεχίζουμε δρόμο-δρόμο, γειτονιά-γειτονιά μέχρι να ολοκληρώσουμε το έργο σε ολόκληρη την πόλη», τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Καινούργια και σύγχρονα πεζοδρόμια έχουν δημιουργηθεί, μεταξύ άλλων, στους παρακάτω κεντρικούς δρόμους: Φιλελλήνων, Φαβιέρου, Σίνα, Μαρασλή, Ακομινάτου, Κριεζώτου, Καρνεάδου, Ρουμπέση, Λαγουμιτζή, Ευρυδάμαντος, Πύρρας, Αμφιπόλεως, Ηούς, Ορφανίδου, Πλαταιών, Αλκμήνης, Μαραθωνομάχων, Επιδαύρου, Βικέλα, Φωκά, Συρακουσών, Κίου, Κερκύρας, Αγίου Μελετίου, Παρασίου, Λουίζης Ριανκούρ, Σφιγγός, Γενναίου Κολοκοτρώνη, Δηληγιάννη.

Ταυτόχρονα, ο Δήμος Αθηναίων πραγματοποιεί εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης, δημιουργώντας ράμπες ΑμεΑ, όπου δεν υπήρχαν, με στόχο τη διευκόλυνση τόσο των ανθρώπων που κινούνται με αμαξίδιο, όσο και των γονέων που μεταφέρουν τα παιδιά τους σε καρότσια.

Διαβάστε ακόμη 

Πτώση στην Ασία αρνητικά τα futures στην Ευρώπη μετά την εξαγορά της Credit Suisse από την UBS

Το παρασκήνιο της «αναστροφής» Τσίπρα, τα γκάλοπ και η αντίδραση του Μαξίμου, το άδοξο τέλος Μυστακίδη-Aegean Baltic και οι βίλες του Ελληνικού

Πυρετώδεις διαβουλεύσεις λίγο πριν λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος στις 22 Μαρτίου

Exit mobile version