search icon

Ελλάδα

Καραμανλής: Μέχρι το τέλος του χρόνου θα κατατεθεί το νομοσχέδιο για τον ΚΟΚ

Εάν χρειάζεται θα αυστηροποιηθούν οι διατάξεις για τα δίκυκλα των διανομέων, σημειώνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Νομοθετικό πλαίσιο για τα κιβώτια μεταφοράς των διανομέων υπάρχει στον ΚΟΚ και είναι αυστηρό. Στο τέλος του χρόνου, όταν φέρουμε τον καινούργιο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, μπορούμε σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία να δούμε εάν θα πρέπει να το αυστηροποιήσουμε ακόμα περισσότερο, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΜέΡΑ25, Κρίτων Αρσένη.

Ο υπουργός εξήγησε πως «το υφιστάμενο πλαίσιο υπάρχει και είναι αυστηρό αλλά το ζήτημα είναι κατά πόσο εφαρμόζεται σωστά και αυτό είναι που θα πρέπει να το δούμε με μεγάλη προσοχή».

Ειδικότερα, ανέφερε ότι σύμφωνα με το άρθρο 32 του ΚΟΚ «το μικτό βάρος του φορτίου δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο. Να μην περιορίζεται η ορατότητα του οδηγού και να μην εξέχει το φορτίο άνω του 30%. Μάλιστα ρητώς αναφέρεται ότι τα όποια εξαρτήματα θα πρέπει να στερεώνονται καλά». Παράλληλα υπάρχουν και τα άρθρα 81 και 82 του Κώδικα περί μηχανισμών, εξαρτημάτων και συσκευών των οχημάτων, ώστε αυτά να μην δημιουργούν κινδύνους και για τους επιβαίνοντες, αλλά και για τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου». Για, δε, τον έλεγχο στα ΚΤΕΟ, ο υπουργός είπε ότι προβλέπεται πως «εάν στην άδεια κυκλοφορίας του δικύκλου αναγράφεται η ύπαρξη επιπρόσθετου φορητού εξοπλισμού, αυτός θα πρέπει να ελέγχεται όπως και η ορθή του στερέωση».

Ο κ. Καραμανλής, αναγνώρισε πως το πρόβλημα είναι ότι συνήθως αυτά τα δίκυκλα όταν περνάνε από ΚΤΕΟ δεν περνάνε με το κουβούκλιο από πίσω. Γιατί αυτά τα δίκυκλα οχήματα συνήθως, οκτώ στις δέκα φορές, είναι δίκυκλα τα οποία ανήκουν στους ίδιους τους εργαζόμενους και όταν τα περνάνε από τα ΚΤΕΟ, τις περισσότερες φορές αφαιρούν αυτά τα κουτιά και έτσι προφανώς ο έλεγχος ούτε ορθός είναι ούτε αξιόπιστος και αυτό είναι ένα ζήτημα το οποίο πρέπει να το δούμε με μεγάλη προσοχή στον νέο ΚΟΚ.

Διαβάστε ακόμη

O σημαντικός ρόλος της ελληνόκτητης ναυτιλίας μπροστά στον κίνδυνο οι Ρώσοι να κλείσουν οριστικά τον Nord Stream 1

Νόβακ Τζόκοβιτς: Ο «Μίδας» των κορτ – Τα έπαθλα των 160 εκατ. δολ. και οι business του (pics)

Τζεντιλόνι: Η ΕΕ προετοιμάζεται για ενδεχόμενη περικοπή στο ρωσικό φυσικό αέριο

Exit mobile version