Την παρέμβαση των ελεγκτικών μηχανισμών του υπουργείου Οικονομικών προκάλεσε η αποκάλυψη, από το protothema.gr, για την δυσμενή κριτική ενός Αμερικανού τουρίστα στον παγκόσμιο τουριστικό οδηγό tripadvisor, έπειτα από μια δυσάρεστη εμπειρία που είχε σε εστιατόριο στην παραλία Πλατύς Γυαλός στη Μύκονο.

Ο Αμερικανός τουρίστας, όπως είχαμε αναφέρει στο ρεπορτάζ μας, πλήρωσε μαζί με την παρέα του 836 ευρώ για έξι μερίδες καλαμάρι και εξι μπύρες, γράφοντας στην κριτική του ότι, αν και ζήτησε επανειλημμένα τον κατάλογο από την σερβιτόρα που τους εξυπηρέτησε, ο κατάλογος δεν ήρθε ποτέ στο τραπέζι τους. Μάλιστα, σύμφωνα με άλλα δημοσιεύματα, κάποιοι Μυκονιάτες προέτρεψαν τον τουρίστα να καταγγείλει το περιστατικό στο Α.Τ. Μυκόνου, όμως, όταν πήγε εκεί, οι αστυνομικοί τον ενημέρωσαν ότι έπρεπε να τους είχε καλέσει επιτόπου, ώστε να είχαν πιθανότητες να πάρουν πίσω τα χρήματά τους.

Την ίδια μέρα, ο άτυχος τουρίστας πήρε τον δρόμο της επιστροφής για την πατρίδα του και, όταν επέστρεψε, εξέφρασε τα παράπονά του στο tripadvisor, κάνοντας λόγο για “απάτη”. O ιδιοκτήτης του καταστήματος, μιλώντας σε μέσο ενημέρωσης, εξέφρασε διαφορετική άποψη και ισχυρίστηκε ότι οι σερβιτόροι του είχαν προμηθεύσει με τιμοκαταλόγους την παρέα των Αμερικανών τουριστών.

Ωστόσο, πριν από λίγες ώρες, συγκεκριμένα στις 16:30 το μεσημέρι, στο εν λόγω κατάστημα εμφανίστηκε κλιμάκιο της Εφορίας , για να πραγματοποιήσει αιφνιδιαστικό έλεγχο. Μάλιστα, ταυτόχρονα πραγματοποιούσαν ελέγχους στη Μύκονο και διαφορετικά κλιμάκια από Αθήνα και Κρήτη, αλλά και απο την τοπική Εφορία. Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, στο εν λόγω κατάστημα εμφανίστηκαν πέντε άνδρες και μια γυναίκα, οι οποίοι και προέβησαν σε εξονυχιστικό έλεγχο των φορολογικών αρχείων της επιχείρησης.

Διαβάστε τη συνέχεια στο protothema.gr