search icon

Ελλάδα

Νέοι ποδηλατόδρομοι χιλιομέτρων στην Ευρώπη – Τι γίνεται στην Ελλάδα

Η έκταση των νέων ειδικών δρόμων ξεπερνά τα 2.300 χιλιόμετρα και ήδη τα μισά έχουν υλοποιηθεί

(FILES) In this file photo taken on May 08, 2020 Women ride a bicycle past the Colosseum monument in Rome on May 8, 2020, during the country's lockdown aimed at curbing the spread of the COVID-19 infection, caused by the novel coronavirus. - The risk of contagion from the Covid-19 disease, which is hitting the UK hard, has seen the British abandon public transport as far as possible to get back in the saddle with bicycle retailers signalling an uptick in customers. The same trend has been seen around Europe as the coronavirus lockdown is eased and people move around more whilst still seeking to avoid close contact with others. (Photo by Alberto PIZZOLI / AFP)

Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των πόλεων που ανακοινώνουν ή υλοποιούν έκτακτες υποδομές για το ποδήλατο εξαιτίας της πανδημίας αλλά και λόγω της κλιματικής αλλαγής.

Ήδη 37 από τις 94 μεγαλύτερες ευρωπαϊκές πόλεις μέχρι στιγμής υλοποιούν κάποια κατασκευή ποδηλατοδρόμου και έχουν ανακοινωθεί 2.323,47 χιλιομέτρων νέων υποδομών σε όλη την Ευρώπη εκ των οποίων τα μισά έχουν ήδη υλοποιηθεί (1.115,44 χλμ).

Οι πόλεις της ΕΕ που εφαρμόζουν μέτρα για την προώθηση του ποδηλάτου, έχουν ανακοινώσει επίσης μέτρα για περιοχές χωρίς αυτοκίνητο, περιοχές με μειωμένα όρια ταχύτητας, διαπλάτυνση πεζοδρομίων κ.α.

Μάλιστα έως τα τέλη του 2020 είχαν υλοποιηθεί τα παρακάτω σχέδια σε όλη την Ευρώπη:

Η Γρανάδα έχει δημιουργήσει 60 χλμ δρόμων ήπιας κυκλοφορίας με όριο τα 30 χλμ./ώρα,

Το Λουξεμβούργο έχει περιορίσει το αυτοκίνητο σε δρόμους συνολικά 55,68 χλμ.

Οι Βρυξέλλες έχουν υλοποιήσει 24,9 χλμ. νέων υποδομών για ποδήλατο, 23,4 χλμ. δρόμων ήπιας κυκλοφορίας και 5,15 χλμ. δρόμων με περιορισμούς εισόδου για το αυτοκίνητο.

Η Σμύρνη έχει υλοποιήσει 26,5 χλμ. νέων υποδομών για το ποδήλατο, 14 χλμ. δρόμων ήπιας κυκλοφορίας.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto

Exit mobile version