Τελικά στην Ελλάδα για να λειτουργήσει κάτι χωρίς πρόβλημα πρέπει πραγματικά να γίνει «θαύμα». Ο λόγος για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τα οποία εκτελωνίζονται και οι ιδιοκτήτες τους προσπαθούν να βγάλουν ελληνικές άδειες κυκλοφορίας και πινακίδες αλλά σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr κάτι τέτοιο δεν πραγματοποιήθηκε με αποτέλεσμα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να αναγκαστεί να εκδώσει διευκρινιστική εγκύκλιο ώστε να λυθεί το τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει.

Ο λόγος είναι ο πρόσφατος νόμος, για τα υδατοδρόμια, ο οποίος κατάργησε μεν τον νόμο Σπίρτζη αλλά εισήγαγε νέα δεδομένα στην έκδοση ελληνικής άδειας κυκλοφορίας.

Ειδικότερα σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία για να εκδοθεί ελληνικής Άδεια Κυκλοφορίας αλλά και πινακίδες θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του εισαγόμενου μεταχειρισμένου να προσκομίσει στις κατά τόπους διευθύνσεις μεταφορών το τελευταίο ΚΤΕΟ του οχήματος το οποίο να είναι σε ισχύ και στο τιμολόγιο αγοράς να αναγράφονται τα διανυθέντα χιλιόμετρα του οχήματος.

Ωστόσο υπάρχουν χιλιάδες εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τα οποία έχουν εισαχθεί πριν από πάρα πολλούς μήνες και οι ιδιοκτήτες τους έχουν αιτηθεί να υπαχθούν στο Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης ώστε να πληρώσουν χαμηλότερους δασμούς με αποτέλεσμα να μην αναγράφονται τα διανυθέντα χιλιόμετρα στα τιμολόγια αγοράς τους ενώ σε πολλές περιπτώσεις τα ΚΤΕΟ να έχουν λήξει!

Ο λόγος είναι προφανής καθώς όταν τα συγκεκριμένα οχήματα είχαν εισαχθεί δεν υπήρχε ο νέος νόμος!

Ωστόσο ο ζήλος κάποιων στελεχών στις Διευθύνσεις Μεταφορών έχει δημιουργήσει «έμφραγμα» στους ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς ενώ έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες εκτελωνισμού του οχήματός τους έρχεται η Διεύθυνση Μεταφορών και αρνείται να εκδώσει Ελληνική Άδεια Κυκλοφορίας και πινακίδες κυκλοφορίας στα συγκεκριμένα οχήματα καθώς δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει η νέα νομοθεσία…

Όπως είναι γνωστό όμως ο νόμος δεν έχει αναδρομική ισχύ και μάλλον ο νομοθέτης ξέχασε να βάλει μια μεταβατική διάταξη ισχύς του νόμου και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν ώστε να αποσταλεί σε όλες τις Διευθύνσεις Μεταφορών μια σχετική ερμηνευτική εγκύκλιος ώστε να εκδίδονται κανονικά ελληνική Άδεια Κυκλοφορίας και πινακίδες σε οχήματα που έχουν εισαχθεί στη χώρα μας πριν τη δημοσίευση του νέου νόμου στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto.gr