Μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα καταγγελιών για τον ΟΑΣΑ, με την ονομασία report.oasa.gr, παρουσίασε ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Μέσω αυτής, οι πολίτες μπορούν να δηλώνουν άμεσα και με αξιοπιστία τα προβλήματα που συναντούν στις δημόσιες συγκοινωνίες.
Η χρήση της πλατφόρμας είναι απλή και περιλαμβάνει βασικά βήματα:
- Είσοδος στο report.oasa.gr από υπολογιστή ή κινητό.
- Επιλογή μέσου μεταφοράς: Λεωφορείο, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός ή τραμ.
- Καθορισμός τύπου καταγγελίας: καθυστέρηση, ακύρωση, κακή κατάσταση οχήματος ή στάσης, απρεπής συμπεριφορά προσωπικού ή άλλο.
- Τοποθεσία και χρόνος: καταχώρηση διεύθυνσης, σταθμού ή γραμμής, καθώς και ημερομηνίας και ώρας.
- Περιγραφή και αποδεικτικά: σύντομη αναφορά του προβλήματος και δυνατότητα επισύναψης φωτογραφιών.
- Στοιχεία επικοινωνίας: ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και email, ώστε να υπάρχει ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσης.
- Υποβολή: μετά τον έλεγχο των στοιχείων, η καταγγελία αποστέλλεται και επιβεβαιώνεται η παραλαβή της.
- Οι αναφορές διαβιβάζονται αυτόματα στους αρμόδιους φορείς: ΟΣΥ Α.Ε. για λεωφορεία και τρόλεϊ, ΣΤΑΣΥ Α.Ε. για μετρό, τραμ και ηλεκτρικό.
Ο κ. Κυρανάκης σημείωσε: «Με το report.oasa.gr οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα σε λίγα δευτερόλεπτα: από καθυστερήσεις και ακυρώσεις, μέχρι την κατάσταση οχημάτων και σταθμών ή τη συμπεριφορά υπαλλήλων. Οι επιβάτες μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της καταγγελίας τους και να επισυνάπτουν φωτογραφίες ή βίντεο. Στόχος είναι οι πολίτες να μας δείχνουν άμεσα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα επιλύουμε».
Διαβάστε ακόμη
Μυτιληναίος: Έως και το 25% της παραγόμενης ενέργειας από ΑΠΕ χάνεται
Nobu Beach: Το νέο ξενοδοχείο του Ρόμπερτ Ντε Νίρο στην αγαπημένη παραλία της πριγκίπισσας Νταϊάνα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.