Σε μετωπική σύγκρουση οδηγείται η υπόθεση της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, καθώς ο δήμος Αθηναίων απάντησε στην κοινή ανακοίνωση των υπουργείων Περιβάλλοντος, Πολιτισμού και Μεταφορών-Υποδομών, η οποία διεμήνυσε ότι η πρόσφατη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για αλλαγές στη χρήση του δρόμου «δεν παράγει έννομα αποτελέσματα».
Ο δήμος δηλώνει ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω, αφήνοντας μάλιστα αιχμές για πολιτικές σκοπιμότητες υπέρ του πρώην δημάρχου Κώστα Μπακογιάννη.
Η αντιπαράθεση δεν είναι καινούρια. Η συζήτηση για τον χαρακτήρα και τη λειτουργικότητα της Β. Όλγας έχει ιστορία σχεδόν δύο δεκαετιών, καθώς ήδη από τη δεκαετία του 2000 η Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων Αθήνας ΑΕ είχε εκπονήσει μελέτη που έμεινε ανενεργή. Η διοίκηση Μπακογιάννη επανέφερε το σχέδιο, το επικαιροποίησε, έλαβε τις απαραίτητες εγκρίσεις από τα συναρμόδια υπουργεία και δημοπράτησε το έργο το 2020. Η μελέτη προέβλεπε την πλήρη πεζοδρόμηση, με εξαίρεση μία λωρίδα για την εξυπηρέτηση μέσων μαζικής μεταφοράς και των παρόδιων χρηστών προς το Ζάππειο.
Η σημερινή δημοτική αρχή υπό τον Χάρη Δούκα προχώρησε σε νέα κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία τροποποιεί τη χρήση του δρόμου, προβλέποντας ήπια κυκλοφορία με την είσοδο όλων των οχημάτων από Βασιλέως Κωνσταντίνου προς Σύνταγμα και δεξιά προς Αρδηττού. Σύμφωνα με τον δήμο, η ρύθμιση αυτή θα μειώσει κατά 20% την κυκλοφοριακή επιβάρυνση σε άλλους άξονες, ενώ θα συνοδευθεί από επιπλέον παρεμβάσεις γύρω από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός.
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.