Εχοντας πουλήσει τις βίλες της τέταρτης οικιστικής γειτονιάς από τα σχέδια και προτού καν βγουν στην αγορά, η Costa Navarino ετοιμάζεται να λανσάρει νωρίτερα το πέμπτο κατά σειρά οικιστικό της συγκρότημα στη Μεσσηνία διαπιστώνοντας στην πράξη την υψηλή ζήτηση για πολυτελείς κατοικίες κάποιων… εκατομμυρίων ευρώ από Ελληνες και φυσικά ξένους αγοραστές.

Πράγματι, έστω κι αν η αγορά πολυτελούς κατοικίας διεθνώς δείχνει να έχει φρενάρει τους τελευταίους μήνες σε σχέση με την εκρηκτική ζήτηση που καταγράφηκε σε όλους τους ευρωπαϊκούς προορισμούς την περίοδο της πανδημίας, το ενδιαφέρον για ελληνικά premium ακίνητα, παρά τις γενικότερες συνθήκες αβεβαιότητας και ανασφάλειας, παραμένει ισχυρό. Από την άλλη πλευρά, ο αντίκτυπος της γεωπολιτικής κρίσης στα «μεγάλα πορτοφόλια» είναι αναπόφευκτο να επηρεάσει και τη χώρα μας, που έχει μπει πιο αργά στο ραντάρ των ξένων αγοραστών σε σχέση με άλλους πιο καθιερωμένους προορισμούς στη Μεσόγειο, ωστόσο η ζήτηση είναι απτή, είτε πρόκειται για «επώνυμες» κατοικίες κάτω από ένα ηχηρό διεθνές ξενοδοχειακό όνομα είτε ακόμη και για μεμονωμένες.

«Κοιτάζοντας κανείς την κατηγορία της αγοράς ακινήτων πολυτελείας είναι σημαντικό να σταθεί στα χαρακτηριστικά τού εν λόγω αγοραστικού κοινού, δηλαδή των Ατόμων Ιδιαίτερα Υψηλής Καθαρής Θέσης ή αλλιώς, όπως έχει καθιερωθεί διεθνώς, τους Ultra High Net Worth Individuals (UHNWI). Πρόκειται για φυσικά πρόσωπα που έχουν περιουσιακά στοιχεία άνω των 30 εκατ. δολαρίων και αντιστοιχούν μόλις στο 0,005% του παγκόσμιου πληθυσμού», δηλώνει στο «business stories» o κ. Σάββας Σαββαΐδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γνωστής εταιρείας συμβούλων ακινήτων Greece Sotheby’s International Realty, η οποία έχει χειριστεί μερικές από τις πιο ακριβές αγοραπωλησίες στην Ελλάδα, με χαρακτηριστική φέτος αυτή άνω των 23 εκατ. ευρώ για μία μεμονωμένη κατοικία στη Μύκονο, ή στη Σύρο για 3,7 εκατ. ευρώ που αποτέλεσε και την υψηλότερη σε αξία συναλλαγή στην ιστορία του νησιού.

Σάββας Σαββαΐδης

«Είναι γεγονός ότι η γεωπολιτική κρίση δημιούργησε ιδιαίτερη ανησυχία στο διεθνές αγοραστικό κοινό. Στις αγορές δεν αρέσει η ανασφάλεια και η μη δυνατότητα πρόβλεψης. Επομένως, σημαντικό μέρος των UHNWI, που πρωταγωνίστησαν στην έκρηξη της ζήτησης και των αγορών πολυτελών ακινήτων στη διετία 2020-2021 μέσα στην πανδημία βρίσκεται τώρα σε στάση αναμονής».

Η ελληνική περίπτωση

Στην Ελλάδα είναι γεγονός ότι η αγορά πολυτελούς κατοικίας δεν έχει ακόμη το βάθος που χαρακτηρίζει τους καθιερωμένους παραδοσιακούς προορισμούς πολυτελών κατοικιών στη Μεσόγειο. «Αν και με μικρό ποσοστό σε πλήθος και όγκου χαρτοφυλακίου, η χώρα θεωρείται αναδυόμενη και πολλά υποσχόμενη αγορά. Το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς ακινήτων πολυτελείας οφείλεται κυρίως στην υπερδεκαετή κρίση που έπληξε την εγχώρια αγοραστική δύναμη και την απουσία εκτεταμένων οικιστικών αναπτύξεων.

Είναι σημαντικό να λάβει κανείς υπ’ όψιν ότι σε μια ρηχή αγορά ένας μικρός αριθμός συναλλαγών μπορεί να δημιουργήσει εντυπώσεις που δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στην πραγματικότητα και μοτίβα καταναλωτικής συμπεριφοράς που ενδεχομένως να οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα. Με αυτή την έννοια παρακολουθούμε με προσοχή το ράλι τιμών της Αθηναϊκής Ριβιέρας. Από τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους και μετά θεωρείται παρακινδυνευμένο να κάνει κανείς μεσοπρόθεσμες προβλέψεις σε ένα ιδιαίτερα ρευστό διεθνές περιβάλλον. Τα καλά νέα είναι ότι, παρά τις συνθήκες της αγοράς, το ενδιαφέρον κυρίως από τους διεθνείς αγοραστές παραμένει πολύ υψηλό σε σχέση με τα επίπεδα που κατέγραφε η χώρα τα προηγούμενα χρόνια. Τα λιγότερο καλά νέα είναι ότι η πρωτόγνωρη δυναμική των ετών 2020 και 2021 φαίνεται ότι υποχωρεί στο πλαίσιο της στάσης αναμονής που τηρούν οι UHNWI». Ο κ. Σαββαΐδης εκτιμά ότι η ελληνική αγορά πολυτελούς κατοικίας «είναι δεδομένο ότι θα αναπτυχθεί. Το ερώτημα είναι πόσος χρόνος θα απαιτηθεί για να αποκτήσει χαρακτηριστικά ώριμης αγοράς, με σημαντικό και σταθερό αριθμό συναλλαγών κ.λπ.».

Στο ερώτημα από ποιες εθνικότητες προέρχεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για αγορά premium ακινήτων σε ελληνικούς προορισμούς, παραδοσιακά, όπως φαίνεται από τα στοιχεία της Greece Sotheby’s International Realty, τα υψηλότερα ποσοστά ζήτησης προέρχονται από το δίπολο ΗΠΑ – Ηνωμένο Βασίλειο, με τις αγορές της Ελβετίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας να ακολουθούν, όπως αναφέρει ο επικεφαλής της εταιρείας. «Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι οι Αμερικανοί τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει περισσότερο αισθητή την παρουσία τους σε επίπεδο ζήτησης και συναλλαγών. Επίσης, την τελευταία διετία βλέπουμε να αυξάνεται και το ενδιαφέρον των Ελλήνων, οι οποίοι παραδοσιακά βρίσκονταν αποκλειστικά και μόνο στη μεριά των πωλητών και όχι των αγοραστών».

Μία ακόμη ενδιαφέρουσα παράμετρος της αγοράς έχει να κάνει με την προσφορά πλέον περισσότερων επιλογών για το αγοραστικό κοινό, είτε πρόκειται για μεμονωμένες κατοικίες είτε για «επώνυμες» (branded), κάτω από ένα διεθνές brand, όπως π.χ. στην Πελοπόννησο οι «The Residences at The Westin Resort Costa Navarino», «Αmanzoe», «One & Only» στην Τζιά, πολύ σύντομα και στο κέντρο της Αθήνας στο εμβληματικό ακίνητο του πρώην «Hilton», στο Ελληνικό κ.ο.κ. «Oι τελευταίες», αναφέρει ο κ. Σαββαΐδης, «αφορούν ένα μέρος εκείνων των αγοραστών που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει ένα οργανωμένο οικιστικό συγκρότημα. Ανάμεσα στα προφανή πλεονεκτήματα θα μπορούσαμε να αναφέρουμε την ασφάλεια, την παροχή υπηρεσιών concierge, των υπηρεσιών του ξενοδοχείου όπως τα εστιατόρια, ενδεχομένως room services, spa, γυμναστήριο, διαχείριση ενοικιάσεων και φυσικά υπηρεσίες συντήρησης κατοικίας. Στην κυριολεξία δεν χρειάζεται να έχει κανείς ούτε καν το κλειδί του σπιτιού του! Από την άλλη πλευρά, η αγορά των ανεξάρτητων κατοικιών προσφέρει την απόλυτη ελευθερία επιλογών, την εμπειρία ενός περισσότερου αυθεντικού τρόπου ζωής και ενδεχομένως αυξημένης ιδιωτικότητας. Η αγορά των ανεξάρτητων κατοικιών είναι κυρίως των μεμονωμένων μεταπωλήσεων και φυσικά προσφέρει μια πολύ μεγαλύτερη γκάμα επιλογών τόσο σε μέγεθος και αρχιτεκτονική όσο και -το σημαντικότερο ίσως- σε πλήθος περιοχών».

Συνολικά, σε αυτή τη συγκυρία η πρόσφατη επιβράδυνση της δυναμικής της αγοράς ακινήτων πολυτελείας στην Ελλάδα ακολουθεί αντίστοιχη πορεία με εκείνη των αντίστοιχων ανταγωνιστικών προορισμών στη Μεσόγειο, δηλαδή Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία. Σε σχέση με την πορεία των τιμών, «αυτές δείχνουν να κρατούν, κάτι το αναμενόμενο αφού συνήθως παίρνει χρόνο για να βρεθούν νέα σημεία ισορροπίας στο real estate. Η παράταση όμως της γεωπολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας ενδεχομένως να οδηγήσει σε διορθώσεις τιμών, κυρίως σε κατοικίες για τις οποίες υπάρχει πληθώρα προσφοράς.

Εξαίρεση αποτελούν οι κατοικίες με σπάνια και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως π.χ. κατοικίες πάνω στη θάλασσα ή ακόμη καλύτερα με πρόσωπο σε παραλία, σπίτια με ιδιαίτερη αισθητική, ιστορικές επαύλεις ή, αν μιλάμε για την Αθήνα, ρετιρέ με θέα στην Ακρόπολη. Είναι κατηγορίες που παραδοσιακά δείχνουν αξιοσημείωτη αντοχή στις κρίσεις», δηλώνει ο κ. Σαββαΐδης.

Το παράδειγμα της Costa Navarino

Αυτή είναι η περίπτωση των πολυτελών κατοικιών που αναπτύσσονται, με όρους αειφορίας, εντός του συγκροτήματος της Costa Navarino όπου ακριβώς λόγω της αυξημένης ζήτησης αναμένεται σύντομα το πέμπτο κατά σειρά οικιστικό project. Πρόκειται για τη νέα γειτονιά «Valley Greens», σε ένα τοπίο με θέα τους ελαιώνες, με πλούσια μεσσηνιακή βλάστηση αλλά και στο Ιόνιο πέλαγος, ενώ ακόμη και μετά την πλήρη ανάπτυξη όλων των οικιστικών γειτονιών εντός του Navarino Dunes (με συνολική έκταση 1.300 στρέμματα), η κάλυψη δεν θα ξεπεράσει το 10% της έκτασης διασφαλίζοντας ότι το 90% παραμένει ακάλυπτο, με κύρια χρήση το φυσικό ή το οργανωμένο πράσινο.

H ΤΕΜΕΣ (Ομιλος Κωνσταντακόπουλου μαζί με το Olayan Group), η οποία αναπτύσσει το εμβληματικό τουριστικό συγκρότημα της Μεσσηνίας, συνεχίζει την ανάπτυξη του premium real estate τόσο με τη δημιουργία βιλών πλήρως προσαρμοσμένων στις απαιτήσεις του πελάτη, βιλών με το μοντέλο «turn-key» (με το «κλειδί στο χέρι») αλλά και «επώνυμων» (branded) κατοικιών, όπως π.χ. τα Westin Apartments. Η ζήτηση, όπως δείχνουν τα στοιχεία, παραμένει μεγαλύτερη από την προσφορά: είναι χαρακτηριστικό ότι όλες οι βίλες στην τρίτη κατά σειρά γειτονιά «Rolling Greens» πωλήθηκαν μέσα σε έναν μόλις χρόνο (2020-2021) από το λανσάρισμά τους και θα παραδοθούν εντός του 2023. Αντίστοιχα, έχουν μείνει ελάχιστα διαθέσιμα προς πώληση «επώνυμα» διαμερίσματα «The Residences at The Westin Resort Costa Navarino», κάτω από το ηχηρό όνομα του ομίλου της Marriott.

Olive Grove

Σε συνέχεια αυτής της πολύ θετικής ανταπόκρισης, η ΤΕΜΕΣ παρουσίασε μέσα στο 2022 ένα νέο project βιλών στη γειτονιά «Olive Grove» σε πελάτες που είχαν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον, με αποτέλεσμα την άμεση διάθεση του συνόλου των κατοικιών, πριν ουσιαστικά αυτές βγουν επισήμως στην αγορά. Οι νέες αυτές βίλες στη γειτονιά «Olive Grove» αναπτύσσονται επίσης με βάση το μοντέλο «turn-key» και θα παραδοθούν εντός του 2025. Σχεδιάστηκαν από το διεθνώς καταξιωμένο γραφείο K-Studio και διαθέτουν από 3-5 υπνοδωμάτια με πισίνα, καλύπτουν συνολική έκταση 275 τ.μ. έως 610 τ.μ. σε οικόπεδα που εκτείνονται από 660 τ.μ. έως 2.220 τ.μ. και απολαμβάνουν θέα στη θάλασσα και στο γήπεδο γκολφ The Dunes Course.

Οι τιμές για τις καινούριες βίλες στη γειτονιά «Olive Grove» κυμάνθηκαν από 2 έως 5,8 εκατ. ευρώ (σε σημαντικά υψηλότερη τιμή από τις αντίστοιχες στη γειτονιά «Rolling Greens») και όπως και οι κατοικίες σε όλες τις γειτονιές έχουν πρόσβαση σε όλες τις εγκαταστάσεις, δραστηριότητες και εμπειρίες της Costa Navarino, ενώ οι ιδιοκτήτες τους έχουν στη διάθεσή τους υπηρεσίες για τη διαχείριση και την καθημερινή φροντίδα των κατοικιών τους, ξενοδοχειακές υπηρεσίες κ.ο.κ.

Σημειωτέον ότι πλέον οι αγοραστές στην Costa Navarino προέρχονται όχι μόνο από την Ελλάδα και την Ευρώπη, αλλά και από τις ΗΠΑ.
Τώρα, λόγω της αυξημένης ζήτησης, αναμένεται σύντομα το πέμπτο κατά σειρά οικιστικό project. Πρόκειται για τη νέα γειτονιά «Valley Greens», με βίλες 3 και 4 υπνοδωματίων με πισίνα, που θα αναπτυχθεί και αυτή με τη λογική «turn-key». Τη συλλογή των βιλών 3 και 4 υπνοδωματίων έρχεται να συμπληρώσει ένα νέο προϊόν, αυτό των λεγόμενων διαμερισμάτων με μεγάλους εξωτερικούς χώρους, τα terrace apartments: διαθέτουν 2 υπνοδωμάτια, πολλά εκ των οποίων με ιδιωτική πισίνα και κήπο, αλλά και πανοραμική θέα στη θάλασσα, το γκολφ και τους ελαιώνες. Οι ιδιοκτήτες της «Valley Greens», τόσο των βιλών όσο και των terrace apartments, θα έχουν τα προνόμια και τα οφέλη των κατοικιών της Costa Navarino, μέσα από μια ευρεία γκάμα on demand υπηρεσιών και εμπειριών.

«Branded» κατοικίες και στην Αθήνα

Την ίδια στιγμή, έχοντας ήδη την εμπειρία από την Costa Navarino οι Ομιλοι Κωνσταντακόπουλου και Olayan φέρνουν τις «branded» κατοικίες και στο κέντρο της Αθήνας. Στο εμβληματικό πρώην ακίνητο του «Hilton» επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας, θα λειτουργήσει με ορίζοντα το 2024 ο νέος πολυδιάστατος προορισμός με χρήσεις κατοικίας, ξενοδοχείου, εστίασης, εμπορικών καταστημάτων κ.ο.κ. φιλοξενώντας το 5άστερο ξενοδοχείο «Conrad», από τα πιο ηχηρά brands του ομίλου της Hilton και τις «επώνυμες» κατοικίες υπό τα brands του ομίλου «Conrad Residences» και «Waldorf Astoria Residences», 50 στον αριθμό, οι οποίες κατά τις πληροφορίες της αγοράς φαίνεται ότι έχουν βρει ιδιοκτήτες, με τιμές που φτάνουν τα 20.000- 22.000 τ.μ.

«Επώνυμες» κατοικίες κάτω από διεθνή ξενοδοχειακή αλυσίδα θα συμπεριληφθούν και στο mega project της αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, στο πλαίσιο της συμφωνίας του φορέα της επένδυσης Lamda Development με την ΤΕΜΕΣ για τις δύο ξενοδοχειακές μονάδες 5* στο παραλιακό μέτωπο, συνολικού ύψους άνω των 300 εκατ. ευρώ, αλλά και της τρίτης ξενοδοχειακής μονάδας 5* στον Πύργο Μεικτής Χρήσης στο πλαίσιο της συμφωνίας της Lamda με την Βrook Lane Capital, ύψους άνω των 200 εκατ. ευρώ. Στα ξενοδοχειακά ονόματα που ακούγονται εντόνως κι έχουν δεδηλωμένο ενδιαφέρον για την ενίσχυση της παρουσίας τους στην ελληνική αγορά, με νέα, πολυτελή brands, είναι αυτά των ομίλων Accor και Marriott με όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές να τηρούν σιγήν ιχθύος και να επιφυλάσσονται για τις ανακοινώσεις στο επόμενο διάστημα.

To Ελληνικό

Πάντως, γενικότερα σε αυτή τη συγκυρία, οι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιχειρούν μεγαλύτερο άνοιγμα στο κομμάτι των «branded» κατοικιών, ένα κομμάτι της αγοράς για το οποίο βλέπουν ότι υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση από συγκεκριμένο κοινό, το οποίο επιζητά περισσότερες υπηρεσίες και ανέσεις. Mέρος αυτής της ζήτησης θα έρθουν να καλύψουν και οι «branded» κατοικίες στο The Ellinikon, «που θα ξεχωρίζουν για την ιδιαίτερη πολυτέλεια και το εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης», όπως αναφέρουν σχετικά οι επιτελείς του έργου. «Ξεχωριστές συλλογές διαμερισμάτων με ένα έως τέσσερα υπνοδωμάτια θα παρέχονται κάτω από την ομπρέλα των τριών ξενοδοχείων που προβλέπονται στην α’ φάση του έργου -το ξενοδοχείο στη μαρίνα, το ξενοδοχείο στην παραλία και το ξενοδοχείο στον Πύργο Μεικτής Χρήσης στη λεωφόρο Βουλιαγμένης- τα οποία θα είναι υπό τη διαχείριση γνωστών ξενοδοχειακών αλυσίδων».

Oι «branded» κατοικίες του Ελληνικού είναι η μία από τις τουλάχιστον πέντε διαφορετικές κατηγορίες κατοικιών που προβλέπονται εντός της έκτασης. Οι άλλες τέσσερις αφορούν τις υπερπολυτελείς βίλες στα 28 οικόπεδα του παραλιακού μετώπου, τον Πύργο Κατοικιών Riviera Tower 169 διαμερισμάτων, τα συγκροτήματα 115 χαμηλών διαμερισμάτων και διπλοκατοικιών επίσης σε μικρή απόσταση από την παραλία και τις πολυκατοικίες γύρω από το πάρκο του Ελληνικού σε δύο διαφορετικές γειτονιές («γειτονιά Αλίμου» με περίπου 500 διαμερίσματα σε πολυκατοικίες των 4-5 ορόφων και «γειτονιά της Πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας» με τα ψηλά κτίρια, 15 ορόφων και 50 μέτρων), που θα έχουν άμεση πρόσβαση στις δραστηριότητες που θα προσφέρει το πάρκο και θα απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό, Ελληνες και ξένους αγοραστές, που αναζητεί ένα νεόδμητο σπίτι στα νότια προάστια.

Hellinikon Beach Villas

Σημειωτέον ότι σε αυτή τη φάση οι διαδικασίες από τη θυγατρική του ομίλου Λάτση τρέχουν σε πολλά και διαφορετικά μέτωπα για το mega project με διαφορετικές διαγωνιστικές διαδικασίες που είναι σε εξέλιξη, από τη μία για το mall και το πάρκο και από την άλλη για τις πολυσυζητημένες βίλες που έχουν πουληθεί με τις υπογραφές -τώρα- των συμβολαίων. Για τις τελευταίες ή αλλιώς την πολυτελή γειτονιά του «Hellinikon Beach Villas» στα 28 οικόπεδα, με κάλυψη 40% και επιφάνεια από 1.400 τ.μ. το μικρότερο που χτίζει 857 τ.μ., έως 3.350 τ.μ. το μεγαλύτερο που χτίζει 1.673 τ.μ., είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για το project management της κατασκευής των κατοικιών.

Το κόστος των κατοικιών αναλαμβάνουν, ως γνωστόν, οι ιδιοκτήτες έχοντας επιλέξει από τα σχέδια, προσαρμοσμένα αποκλειστικά στις δικές τους ανάγκες από μια ομάδα αρχιτεκτονικών γραφείων διεθνούς κύρους, όπως K-Studio, Tombazis, Oppenheim, ISV και SAOTA, ωστόσο ο φορέας της επένδυσης θα είναι αυτός που θα συντονίσει τα συνεργεία στην περίοδο της κατασκευής – εξ ου και ο σχετικός διαγωνισμός.

Αντίστοιχα, αυτές τις μέρες τρέχουν και οι δύο πολύ σημαντικοί διαγωνισμοί για την κατασκευή της πρώτης φάσης του Μητροπολιτικού Πάρκου και για το εμπορικό κέντρο εντός του επιχειρηματικού κόμβου (commercial hub) στην περιοχή της λεωφόρου Βουλιαγμένης με καταληκτικές ημερομηνίες μέσα στον Δεκέμβριο, εκτός κι αν υπάρξει παράταση. Υπενθυμίζεται εδώ ότι για το Vouliagmenis Mall ο αρχικός προγραμματισμός ήταν για την υποβολή προσφορών την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο δόθηκε παράταση ενός μήνα, για τις 16 Δεκεμβρίου, με τους κατασκευαστές να βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα.

Παράλληλα, είναι σε εξέλιξη και ο σχεδιασμός από πλευράς της Lamda σε σχέση με τις δύο μεγάλες οικιστικές γειτονιές «Αλίμου» και «Πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας», στις οποίες θα ενταχθούν και οι λεγόμενες προσιτές κατοικίες, όπως ανακοίνωσε στα επίσημα εγκαίνια του project πριν από έναν μήνα ο δρ Σπύρος Λάτσης, στα αντίστοιχα πρότυπα μεικτών αναπτύξεων σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως για παράδειγμα στη Βρετανία.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα διαμερίσματα αυτά θα είναι διάσπαρτα στις πολυκατοικίες των δύο γειτονιών -χωρίς να έχει καθοριστεί ακόμη το ποσοστό που θα αντιπροσωπεύουν- με περισσότερες λεπτομέρειες να αναμένονται από τις αρχές του επόμενου έτους.

Διαβάστε ακόμη

Αυτή είναι η ελληνική Dream Team της Silicon Valey (pics)

Ιταλία: Δημοσκοπική άνοδος για τα «Αδέλφια» – Μετωπική Μελόνι με τον Τύπο

Γιατί είναι σπουδαίος ο πίνακας “Devil” των 85 εκατομμυρίων δολαρίων του Ζαν Μισέλ Μπασκιά