Με δύο νέα ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιό του στην Κρήτη κάτω από τα brands των Vignette Collection και Kimpton (κεντρική φωτο κειμένου) που θα κάνουν ντεμπούτο τις σεζόν 2025 και 2026 και τα δύο ακόμη Six Senses που έχουν ήδη δρομολογηθεί σε Πόρτο Χέλι και Πεταλιούς με προγραμματισμένη λειτουργία έως και το τέλος του 2027 ο όμιλος IHG Hotels & Resorts αυξάνει περαιτέρω το αποτύπωμά του στην ελληνική αγορά.

«Επενδύοντας» στο brand Ελλάδα, ο όμιλος με βάση τις ήδη υπογεγραμμένες συμφωνίες, μέχρι σήμερα φτάνει αισίως τα εννέα ξενοδοχεία, πέντε που ήδη λειτουργούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη (InterContinental Athenaeum Athens, Crowne Plaza Athens, Holiday Inn Athens κοντά στο αεροδρόμιο, Holiday Inn Thessaloniki και ΙnterContinental Crete) και τέσσερα νέα projects για δύο νέα ξενοδοχεία επίσης σε Κρήτη, αλλά και τα νέα υπερ-πολυτελή Six Senses που έχουν ανακοινωθεί στην Πελοπόννησο, στο Πόρτο Χέλι και στο νότιο τμήμα της Μεγαλονήσου, μέρος του νησιωτικού συμπλέγματος των Πεταλιών, που βρίσκεται πολύ κοντά στην Αττική.

Τα δύο νέα projects στην Κρήτη

Οι δύο πιο πρόσφατες συμφωνίες για τον όμιλο αφορούν την Κρήτη και συγκεκριμένα τα ‘’The Chania Hotel Crete, Vignette Collection΄΄και ‘’Kimpton La Mer Crete’’ σε ιδιοκτησίες του ομίλου Γελασάκη, σηματοδοτώντας και το ντεμπούτο των δύο brands, La Vignette και Kimpton στην Ελλάδα.
Στο κέντρο των Χανίων, το 5άστερο The Chania Hotel Crete, Vignette Collection, στην Πλατεία 1866 θα διαθέτει 39 δωμάτια, κέντρο ευεξίας, και θερμαινόμενη πισίνα στον τελευταίο όροφο με λειτουργία μέσα στο φετινό καλοκαίρι. Αντίστοιχα, το Kimpton La Mer Crete, βρίσκεται παραλιακά στο δρόμο μεταξύ των Χανίων και του Ρεθύμνου σε απόσταση 20 λεπτών από το αεροδρόμιο των Χανίων. Το ξενοδοχείο, με χρονοδιάγραμμα λειτουργίας το 2026, θα διαθέτει 76 δωμάτια, δύο εστιατόρια και ένα υπερσύγχρονο κέντρο σπα, με πισίνα. Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης άμεση πρόσβαση στη γραφική παραλία της Γεωργιούπολης, με θέα στον Κόλπο των Χανίων.

Vignette bar

Ως προς το προφίλ των δύο brands τα Vignette Collection αποτελούν τη νεότερη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ομίλου IHG, έχοντας ξεκινήσει το 2021 ως μία συλλογή ξενοδοχείων με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά το καθένα. Μεσα σε μία τριετία, το brand έχει ξεπεράσει το ήμισυ του αρχικού στόχου να φτάσει στον ορίζοντα της πρώτης 10ετίας τα 100 ξενοδοχεία ανοιχτά ή υπό κατασκευή: Σήμερα, ήδη στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται 20 ανοιχτά ξενοδοχεία σε 12 χώρες και άλλα 35 ξενοδοχεία που πρόκειται να λειτουργήσουν μελλοντικά μέσα από υπογεγραμμένες συμφωνίες.

Το έτερο brand, το Kimpton που επίσης κάνουν ντεμπούτο στην Ελλάδα ως ένα lifestyle brand πολυτελείας, δημιουργήθηκε το 1981 από τον ξενοδόχο Bill Kimpton, υπηρετώντας το μοντέλο μοναδικά σχεδιασμένων και διαφορετικών ξενοδοχείων στις ΗΠΑ με έντονο το στοιχείο της εμπειρίας για τον ταξιδιώτη.

Συνολικά ο όμιλος IHG έχει αυξήσει το χαρτοφυλάκιό του τα τελευταία χρόνια με έξι διαφορετικά brands, πάνω από 530 ανοικτά ξενοδοχεία και δρομολογημένα άλλα 370 σε διαφορές αγορές ανά τον κόσμο. Στην Ελλάδα, ο όμιλος IHG έχει ανακοινώσει και τα δύο υπερ-πολυτελή Six Senses σε συνεργασία με τον όμιλο της Grivalia Hospitality στους Πεταλιούς στο τέλος του 2027 και στο Πόρτο Χέλι στη θέση του παλιού τουριστικού καταλύματος Costa Perla σε συνεργασία με ομάδα επενδυτών με ξένα και εγχώρια κεφάλαια, συμπεριλαμβανομένων της επενδυτικής εταιρείας με έδρα το Λονδίνο CBE Capital, του fund της Taconic Capital (με σύμβουλο την Cedar Capital) με έδρα τη Νέα Υόρκη και την οικογένεια Γούτου.

Διαβάστε ακόμη

Ρεύμα: Παρά την πτώση του αερίου, οι τιμές στην Ελλάδα «καλά κρατούν» (γράφημα + pics)

Έργα: Νομοθετικές ενέσεις για να εκκινήσουν ΒΟΑΚ και έργα υποδομής της Θεσσαλίας

Εξοπλιστικά: Αυλαία στην Επιτροπή της Βουλής για το 12ετές πρόγραμμα των 25,8 δισ. ευρώ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα